quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:12 schreef Verbal het volgende:
De grootste blunder die ik heb begaan met Pjotr, is dat ik in een slecht verlichte kamer besloot een teek van zijn buik te verwijderen... en het geen teek was maar een tepel. Natuurlijk ontdekte ik dat pas toen ik de tekentang erop zette en begon te draaien; Pjotr is een pieperd, maar de schreeuw die hij hier ten beste gaf, was terecht
V.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Lllaura het volgende:
't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...![]()
Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:12 schreef Verbal het volgende:
De grootste blunder die ik heb begaan met Pjotr, is dat ik in een slecht verlichte kamer besloot een teek van zijn buik te verwijderen... en het geen teek was maar een tepel. Natuurlijk ontdekte ik dat pas toen ik de tekentang erop zette en begon te draaien; Pjotr is een pieperd, maar de schreeuw die hij hier ten beste gaf, was terecht
V.
Ja, maar leg dat ze eens uit als er veel kroes op een vijvertje ligtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef deedeetee het volgende:
Whahaha ik heb een hond gehad die zo achter een eend aan 't water in rende, 't stomme beest snapte niet dat je op water niet lopen kunt ! Dat was ff een hele verassing voor d'r, ze wist zich geen raad om weer aan de kant te komenI
k heb 't natte beest eruit moeten hijsen want dat lukte op eigen kracht niet.![]()
Sinds die tijd zorg ik ervoor dat een jonge hond weet dat je * op * een vijver niet kunt lopen![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!![]()
![]()
Een andere hond zette ik eens uit de auto ( we waren een dagje uit ) om ff uit te rennen op een plek met heel hoog gras. Zie ik dat beest vrolijk door dat hoge gras sprinegen en ineens is ze weg !! Ik geschrokken gauw kijken waar ze is gebleven loopt er door dat gras een heel smal ondiep beekje met snel stromend waterquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar leg dat ze eens uit als er veel kroes op een vijvertje ligtOnze hond is ook weleens de plomp in gegaan op die manier omdat ze dacht dat het gewoon gras was.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger!
laten we een clubje oprichten voor perongeluk kikkermoordenaarsquote:Op zondag 22 mei 2005 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
crossover, dat had ik laatst maar dan gelukkig op de fiets, heb ik ook de hele dag dat rare gevoel gehad en gezien hoe die kikker daar maar lag te spartelen.
klinkt bekend..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef deedeetee het volgende:
Whahaha ik heb een hond gehad die zo achter een eend aan 't water in rende, 't stomme beest snapte niet dat je op water niet lopen kunt ! Dat was ff een hele verassing voor d'r, ze wist zich geen raad om weer aan de kant te komenI
k heb 't natte beest eruit moeten hijsen want dat lukte op eigen kracht niet.![]()
Sinds die tijd zorg ik ervoor dat een jonge hond weet dat je * op * een vijver niet kunt lopen![]()
Wat een vreselijk eindequote:Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef HPoi het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk bij het schoonmaken van mijn aquarium een lavasteen op een vis gezet.Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik een vis kwijt was dus ik zoeken maar niks te zien, dus toen heb ik eens onder die steen gekeken en daar lag een visgraatje.
![]()
Een kennis van mij vertelde over haar vriend die altijd de parkiet zat te pesten met de stofzuiger. Totdat hij de parkiet inderdaad opzoog.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Lllaura het volgende:
Wij hadden vroeger altijd katten thuis. Als je een kat vasthebt, 'gooi' je 'm als 't ware weer terug op de grond. Nou ja, gooien, je kan 'm gewoon weer laten vallen. Dat was m'n moeder gewend en dat deed ze dus ook met de teckel van de buren. 't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...![]()
Hij heeft er niks aan overgehouden hoor, maar de buurvrouw hield 'r hondje vanaf toen altijd angstvallig uit de buurt...
Wij hadden vroeger een zeeaquarium en de zee anemoon is het zelfde overkomen. Zag ik opeens allemaal oranje snippertjes in 't waterquote:Op zondag 22 mei 2005 23:42 schreef Lllaura het volgende:
Mijn visje is wel 'ns versnipperd in 't waterpompje...![]()
Toen ik Finding Nemo zag, moest ik er ook meteen aan denken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |