abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2005 @ 09:19:39 #176
43556 miss_dynastie
pi_27208748
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:12 schreef Verbal het volgende:
De grootste blunder die ik heb begaan met Pjotr, is dat ik in een slecht verlichte kamer besloot een teek van zijn buik te verwijderen... en het geen teek was maar een tepel. Natuurlijk ontdekte ik dat pas toen ik de tekentang erop zette en begon te draaien; Pjotr is een pieperd, maar de schreeuw die hij hier ten beste gaf, was terecht

V.

pi_27208752
Verbal
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:18:43 #178
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_27209248
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Lllaura het volgende:
't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_27209440
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:12 schreef Verbal het volgende:
De grootste blunder die ik heb begaan met Pjotr, is dat ik in een slecht verlichte kamer besloot een teek van zijn buik te verwijderen... en het geen teek was maar een tepel. Natuurlijk ontdekte ik dat pas toen ik de tekentang erop zette en begon te draaien; Pjotr is een pieperd, maar de schreeuw die hij hier ten beste gaf, was terecht

V.
Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!
pi_27209617
Ik heb trouwens nog een blunder bedenk ik me inneens!
Ik was met mijn hond aan het lopen en het was zomer, dus die hond heeft het heel erg warm. Wij lopen zo langs het water en ik denk, "Die hond springt er toch niet in, hij haat water" Lopen we iets verder zitten er een stelletje eenden. Nou die hond vind erg leuk om die beesten in het water te jagen, dus ik denk laat hem maar lekker. Maar.. Niet te bedenken dat hij achter die eenden aan gaat springen want dat doet tie normaal nooit.. Nou nu dus wel, boven op zo'n eend. Het heeft wel even geduurt voordat ik hem weer uit het water had. Hoop dat die eend niet al te erg geschokken is.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:38:20 #181
78780 deedeetee
pi_27210774
Whahaha ik heb een hond gehad die zo achter een eend aan 't water in rende, 't stomme beest snapte niet dat je op water niet lopen kunt ! Dat was ff een hele verassing voor d'r, ze wist zich geen raad om weer aan de kant te komen I
k heb 't natte beest eruit moeten hijsen want dat lukte op eigen kracht niet.

Sinds die tijd zorg ik ervoor dat een jonge hond weet dat je * op * een vijver niet kunt lopen
pi_27212746
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef deedeetee het volgende:
Whahaha ik heb een hond gehad die zo achter een eend aan 't water in rende, 't stomme beest snapte niet dat je op water niet lopen kunt ! Dat was ff een hele verassing voor d'r, ze wist zich geen raad om weer aan de kant te komen I

Sinds die tijd zorg ik ervoor dat een jonge hond weet dat je * op * een vijver niet kunt lopen
Ja, maar leg dat ze eens uit als er veel kroes op een vijvertje ligt Onze hond is ook weleens de plomp in gegaan op die manier omdat ze dacht dat het gewoon gras was.
Tap tap tap
pi_27224194
hahahah dat komt me inderdaad heel erg bekent voor, dat was toen onze hond een pup was..
was eerst heel vrolijk aan het rennen... en daarna heel verbaast aan het zwemmen..
gelukkig zat ze nog vast aan dr riem dus we konden haar er zo weer uit hijzen
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_27239928
Onze oude hond deed dat nooit, maar deze springt nu regelmatig in het water.
  zondag 22 mei 2005 @ 11:51:32 #185
136 V.
Like tears in rain...
pi_27239994
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger! Maar dit is echt erg!!
ècht? Ik vind een hamster opzuigen anders ook niet misselijk, en die tepel was een eenmalig foutje tegenover inmiddels vele tientallen, zo niet honderden succesvol verwijderde teken (wat het overigens nog immer geen slimme actie maakt, mind you)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:43:19 #186
78780 deedeetee
pi_27240979
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, maar leg dat ze eens uit als er veel kroes op een vijvertje ligt Onze hond is ook weleens de plomp in gegaan op die manier omdat ze dacht dat het gewoon gras was.
Een andere hond zette ik eens uit de auto ( we waren een dagje uit ) om ff uit te rennen op een plek met heel hoog gras. Zie ik dat beest vrolijk door dat hoge gras sprinegen en ineens is ze weg !! Ik geschrokken gauw kijken waar ze is gebleven loopt er door dat gras een heel smal ondiep beekje met snel stromend water En die hond stond daar midden in heel verbluft te kijken.Zo van " WTF "
Gelukkig had ik iets in de auto liggen om het beest droog te wrijven want het water was ijskoud.
  zondag 22 mei 2005 @ 19:08:08 #187
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_27251399
quote:

[..]

Ik vond het al erg dat ik mijn hamster had opgezogen in de stofzuiger!

Heeft hij/zij het overleefd ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Chokeme op 22-05-2005 19:08:57 (verkeerde smile) ]
It's okay to be white
pi_27253980
ik kwam gisteren thuis na een avond zuipen...stond ik opeens op iets....bleek het een kikker te zijn
10 minuten lopen schelden en met een ranzig gevoel gaan slapen.. niet cool
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27254503
Ik heb een keer per ongeluk bij het schoonmaken van mijn aquarium een lavasteen op een vis gezet. Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik een vis kwijt was dus ik zoeken maar niks te zien, dus toen heb ik eens onder die steen gekeken en daar lag een visgraatje.
pi_27254895
crossover, dat had ik laatst maar dan gelukkig op de fiets, heb ik ook de hele dag dat rare gevoel gehad en gezien hoe die kikker daar maar lag te spartelen.
pi_27255906
Een tante van mij heeft een tijd bij een boomzadenbedrijf gewerkt. Om te testen of beukenootjes al dan niet leeg zijn neem je een grote bak water en knikker je ze daarin. De lege blijven drijven, de volle zonken naar de bodem. De Persische kat van de baas, een best wel groot beest, haalde het in zijn koppie om over de bak met volgens hem alleen maar beukenootjes heen te willen lopen. Van het enorm pluizige beest bleef ineens maar heel weinig over.
Het beest heeft nog een aantal weken kwaad naar mijn tante gekeken want die lag in een deuk van het lachen.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_27255957
Wat een heerlijk topic
En zo herkenbaar. Ik heb mijn hamster van de tafel en van de trap laten vallen (niks aan de hand, trouwens), mijn kat per ongeluk in de schuur opgesloten (daar hoor je dus niets uit, dus dat duurde bijna twee dagen!) en vergeten salamanders water te geven toen we twee weken op vakantie gingen (oeps?).

Ik moet trouwens bij dit topic zo ontzettend aan Boondock Saints denken... Je weet wel... die scene met die kat.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_27257065
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
crossover, dat had ik laatst maar dan gelukkig op de fiets, heb ik ook de hele dag dat rare gevoel gehad en gezien hoe die kikker daar maar lag te spartelen.
laten we een clubje oprichten voor perongeluk kikkermoordenaars
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_27257202
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:38 schreef deedeetee het volgende:

klinkt bekend..
m;n hond wilde naar de andere kant van het 'gras' (lees : slootje met van dat groene spul)
*plons*
beest is als een idioot uit water geklommen want hij vind het absoluut niet prettig...
  zondag 22 mei 2005 @ 23:26:07 #195
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27260454
quote:
Op zondag 22 mei 2005 20:45 schreef HPoi het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk bij het schoonmaken van mijn aquarium een lavasteen op een vis gezet. Na een paar dagen kwam ik erachter dat ik een vis kwijt was dus ik zoeken maar niks te zien, dus toen heb ik eens onder die steen gekeken en daar lag een visgraatje.
Wat een vreselijk einde
Vampire Romance O+
pi_27260950
Onze hond had ooit eens een voorpootje opengehaald aan een scherpe steen. Mijn moeder dus wat verband eromheen tegen het bloeden en strak aantrekken, anders zou onze Goldy dat er natuurlijk weer afkrijgen.
Na een tijdje lag ze wel héél erg zielig en stil ons aan te kijken. Dus mijn moeder dat verband erafgehaald, heel die poot dikgeworden!
Het zat gewoon zó strak dat heel de bloedtoevoer afgesneden was.

Het is daarna wel weer bijgetrokken, maar ons hondje moet echt wel pijn hebben gehad.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 22 mei 2005 @ 23:42:59 #197
84328 Lllaura
painting pictures
pi_27260974
Mijn visje is wel 'ns versnipperd in 't waterpompje...

Toen ik Finding Nemo zag, moest ik er ook meteen aan denken...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_27261208
quote:

[..]

Een kennis van mij vertelde over haar vriend die altijd de parkiet zat te pesten met de stofzuiger. Totdat hij de parkiet inderdaad opzoog.
Hij heeft het ook niet overleefd, zijn nekje was gebroken.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 23 mei 2005 @ 00:19:12 #199
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27261898
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Lllaura het volgende:
Wij hadden vroeger altijd katten thuis. Als je een kat vasthebt, 'gooi' je 'm als 't ware weer terug op de grond. Nou ja, gooien, je kan 'm gewoon weer laten vallen. Dat was m'n moeder gewend en dat deed ze dus ook met de teckel van de buren. 't Arme beestje pletterde zo met z'n pootjes wijd op 't parket...

Hij heeft er niks aan overgehouden hoor, maar de buurvrouw hield 'r hondje vanaf toen altijd angstvallig uit de buurt...
  maandag 23 mei 2005 @ 08:08:13 #200
78780 deedeetee
pi_27264528
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:42 schreef Lllaura het volgende:
Mijn visje is wel 'ns versnipperd in 't waterpompje...

Toen ik Finding Nemo zag, moest ik er ook meteen aan denken...
Wij hadden vroeger een zeeaquarium en de zee anemoon is het zelfde overkomen. Zag ik opeens allemaal oranje snippertjes in 't water

We zagen eens in een dierenwinkel een heel leuk garnaaltje en wilden dat hebben, daar moesten we toen ook een zeester bij kopen want dat * hoorde * bij elkaar die garnaal at alleen zeester.
Nou ja weet ik veel ,zo'n grote zeester kan best een hapje missen voor zo'n klein garnaaltje dacht ik dus vooruit maar.
Begint die garnaal de volgende dag vrolijk met het amputeren van een hele arm van die zeester, afgrijselijk ik heb de hele handel naar de winkel terug gebracht. Dat kon ik niet aanzien

[ Bericht 18% gewijzigd door deedeetee op 23-05-2005 08:13:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')