quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
zo'n vriendin had ik ook....totdat ze sims2 ging spelen
*spammelder aanzetquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die 2 studenten willen helpen voldoende enquetes ingevuld te krijgen: Radboud Universiteit Cars & Image onderzoek
kleine moeite
Zal even kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die 2 studenten willen helpen voldoende enquetes ingevuld te krijgen: Radboud Universiteit Cars & Image onderzoek
kleine moeite
nee volgens mij ook nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:21 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij doet die site het niet
ik ga nuquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:14 schreef Suijk het volgende:
Ik zou wel naar huis willen...
quote:
Altijd een vriendelijk woord over, die DG.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,ik dacht nog,die rot nooit op
Moet natuurlijk wel een mijn imago als klootzak denkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Altijd een vriendelijk woord over, die DG.
Ik word zo ook weer losgelatenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:29 schreef Lionheaad het volgende:
Ja ga maar weer.....
DOEI !!!!
*ook zo gaat
Daar hoef jij niet zo je best voor te doen hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een mijn imago als klootzak denken
Ik ga voor de uber-klootzak titelquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet zo je best voor te doen hoor.
Dan moet je Portugees worden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga voor de uber-klootzak titel
Jij hebt een zwaar levenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
ik ga zo denk ik ook maar eens naar huis toe.... moet nog veel doen... en hopelijk is de was klaar.. enz enz... lastig als je ouders er niet zijn
en die site werkt alsnog merk kquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:15 schreef rubbereend het volgende:
kleine moeite
Daar hoef je niet aan te denken hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet natuurlijk wel een mijn imago als klootzak denken
Pff, ambtenaar.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pff, ambtenaar.
Houd je prikkaartje gereed!
Gaitquote:
Ga ik vanavond ook maar even weer doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:38 schreef Suijk het volgende:
* Suijk gaat er ook vandoor en gaat hardlopen
Tegelijk met het interview met Wim Kok. Misschien beide wel even saaiquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Tip om 20.00 uur Nederlands elftal onder 17 tegen Italië op het EK. Eurosport.
Koffie graag.
ik ga het wel even kijken volgens mij zitten er ook nog een paar Twente bijquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Tip om 20.00 uur Nederlands elftal onder 17 tegen Italië op het EK. Eurosport.
Koffie graag.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ga het wel even kijken volgens mij zitten er ook nog een paar Twente bij
ooow dat zal het wel wat anders zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor.
De selectie: Tim Krul (ADO Den Haag), Vurnon Anita (Ajax), John Goossens (Ajax), Jeffrey Sarpong (Ajax), Koen Verhoeff (Ajax), Ruud Vormer (AZ), Jerson Anes Ribeiro (Feyenoord), Diego Biseswar (Feyenoord), Jordy Buijs (Feyenoord), Hanne Hagary (Feyenoord), Martijn van der Laan (FC Groningen), Robin Huisman de Jong (sc Heerenveen), Dirk Marcellis (PSV), Marvin Emnes (Sparta Rotterdam), Melvin Zaalman (Sparta Rotterdam), Ömer Özçelik (FC Utrecht), Mike van der Kooy (FC Utrecht), Niels Vorthoren (Willem II).
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:20 schreef Noca het volgende:
Hee Vaduz moet vanavond voetballen in zwitserland..
Switzerland - Challenge League
May 11
19:30 Lucerne ? - ? Lugano
19:30 Winterthur ? - ? Vaduz
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
Ik heb geen eurosport.
Wel een filmtip vanavond: 'Das Experiment' om 22 uur op RTL5
Staat inderdaad op mijn 'misschien-lijstje' van vanavond.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef Suijk het volgende:
Wel een filmtip vanavond: 'Das Experiment' om 22 uur op RTL5
Ik ben net onderschept door wat straaljagers, wou alleen maar een paar kiekjes nemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zomaar in een vliegtuigje gaan zitten lieverd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |