zie mijn sigquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef Eilanden het volgende:
In Utrecht mogen we ook gelijk stemmen over koopzondagen ... 2 maal een referendum dus
Hier ook....quote:
Ah k, klinkt tofquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk is het wel... maar hier programmeren ze totaaaaaal anders dan wat ik altijd gedaan heb bij andere bedrijven.... dus ik moet daar echt enorm aan wennen... maar goed we zitten hier om te leren
Ik moet ook nog wat makenen onderzoeken te gelijk (moet een soort geschreven standaard maken).......
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah k, klinkt tof
Zo maar eens naar wat docenten toe voor wat opdrachten die ik in moet halen..
met andere woorden: het volk is dom?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Je gaat voor mij wel ff tegen stemmen he Eilandje?quote:
Yeah een politieke discussie op Hoolsquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
met andere woorden: het volk is dom?
Inderdaad, zeer slechte ervaringen mee hier in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Ook. Maar ik ben het helemaal met SCH eens: wij kiezen een regering en die moeten voor ons beslissingen nemen, en niet steeds naar ons komen met dit soort onzinnige shit. Zelfde geldt voor de gekozen burgemeester, ook zo'n BS.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
met andere woorden: het volk is dom?
Het referendum zelf is ook niet dom, maar de uitkomsten zijn makkelijk te beinvloeden door invloeden van buitenaf. Als een bekend gezicht a la PRDV zich gaat mengen in een strijd tegenover Balkenende voor welke referenda dan ook, zal die veel meer kans hebben omdat hij populairder is. Het klootjesvolk kijkt te weinig naar de inhoud is de algemene gedachte. Althans, dat is wat er gebeurt in landen die veel referenda gebruiken zoals Engeland.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yeah een politieke discussie op Hools
Opzich is een referendum niet dom.... als je kijkt naar de PVDA.. die eerst tegen was en opeens voor .... tja dan kan jij je als kiezer bedrogen voelen....
Daar ben ik het helemaal mee eens..quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Het referendum zelf is ook niet dom, maar de uitkomsten zijn makkelijk te beinvloeden door invloeden van buitenaf. Als een bekend gezicht a la PRDV zich gaat mengen in een strijd tegenover Balkenende voor welke referenda dan ook, zal die veel meer kans hebben omdat hij populairder is. Het klootjesvolk kijkt te weinig naar de inhoud is de algemene gedachte. Althans, dat is wat er gebeurt in landen die veel referenda gebruiken zoals Engeland.
vertaal.pagina.nlquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef PogueMahone het volgende:
weet iemand een vertaalsite voor NL naar Zweeds?
Hey je avatar is andersquote:
Niemand herkent me, ik voel me wel lekker anoniemquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je avatar is anders
ik herkende je bijna niet
Ben ik ook met je eens hoor. Leuk voorbeeld is Californie, daar moét worden gestemd als de gouverneur de belastingen wil verhogen. Nu is die in de afgelopen jaren alleen maar verlaagd en verlaagd. Nu Swarchenegger de belastingen wil verhogen om geld te genereren wordt er via referenda steevast tegengestemd door de bevolkingquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ook. Maar ik ben het helemaal met SCH eens: wij kiezen een regering en die moeten voor ons beslissingen nemen, en niet steeds naar ons komen met dit soort onzinnige shit. Zelfde geldt voor de gekozen burgemeester, ook zo'n BS.
psies. schijndemocratie it is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mensen kijken niet naar de inhoud maar naar een gezicht...
Lijkt wel of mensen niet verder willen kijken dan hun neus lang is..
quote:
lijkt mij een betere PHquote:Amsterdam had het al 29 keer, Eindhoven heeft het nu voor de 18e x en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
Staan er nu erg schunnige teksten op het plein?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:26 schreef VoreG het volgende:
En de kolderdag actie van vannacht is ook geslaagd, het hele schoolplein ondergekalkt.
Nee geen schunnige tekstenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Staan er nu erg schunnige teksten op het plein?
quote:
is de waarheid een beetje "au" ?quote:
We hebben nog ffquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Bjoro het volgende:
denk alleen niet dat wij dat nog gaan meemaken !
en dan staan we altijd nog 4-1 voor met EC1/CL ......
Je weet duidelijk niet hoe oud Bjoro isquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet hoe oud Bjoro is
Seizoen 2016/2017quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
PSV gaat ajax nooit inhalen
oke ajax laat PSV inhalenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
PSV gaat ajax nooit inhalen
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Nee dat lukt ze nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Seizoen 2016/2017![]()
Eerst ff 12x op rij kampioen worden![]()
Wat willen ze er mee doen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijk
Kijk, dat is nog eens doorbijten....quote:Goal, assist en promotie ondanks gebroken been
11/5/2005 11:59
Over het karakter van Jason Roberts zal Wigan Athletic niet te klagen hebben. De aanvaller leverde een belangrijke bijdrage aan de promotie, ondanks een gebroken been.
Roberts maakte dinsdag bekend dat hij tijdens de beslissende wedstrijd tegen Reading zijn been had gebroken. Al in de tiende minuut liep de 27-jarige spits de fractuur op. Toch hield hij het nog vol tot de 63ste minuut, waarin hij strompelend het veld verliet.
Maar in het kleine uur dat Roberts met een gebroken been speelde, bleek hij nog zeer belangrijk. In de achttiende minuut bereidde hij de 1-0 van Nathan Ellington voor en even later zorgde hij zelf voor de 2-0. Wigan zou uiteindelijk met 3-1 winnen en daarmee promotie naar het Premiership veiligstellen.
Roberts deed zijn onthulling dinsdag toen hij de prijs ontving als Wigans speler van het jaar, die hij mede ontving vanwege zijn 21 goals. 'Ik brak mijn kuitbeen al vroeg in de wedstrijd. Ik zal een week of zes nodig hebben om te herstellen, maar ik denk dat ik op tijd fit zal zijn voor het nieuwe seizoen.
bron:vi.nl
Ja dat soort verhalen hoor je wel vakerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
Opmerkelijk:
[..]
Kijk, dat is nog eens doorbijten....
Ik moet em nog krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
een brief van de Belastingsdienst leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |