Maar ik betaal ook bijna geen belasting over mijn salarisquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:40 schreef Mindlight het volgende:
Ik ook maar 225 hoor Appelsientje
maar je bent een beetje te laatquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wel hoor.
Tenminste, ik krijg nog 600 euro.
Waar ben je aan het zoeken?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:55 schreef Lionheaad het volgende:
Krijg helemaal niks.
Kut Funda.nl.....zie je een leuk huis, bel je op, "sorry is al verkocht"![]()
Wordt die zooi nooit bijgewerkt ofzo.![]()
en nu snel veder kijken.....
Ja dat is nog wel watquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
althans dat heb ik laten uitrekenen....en het is samen met mijn vriendin !
hopelijk klopt het !
altijd lekker zo vlak voor het dure zomerseizoenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze moeten inderdaad opschieten met dat belastinggeld..
* Da_Sandman heeft een goede 1000 euro tegoed van ze
Tsja ik op zich ook niet, maar krijg slechts een derde terug van wat ik totaal betaald heb, toch jammerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik betaal ook bijna geen belasting over mijn salaris
dus daar zal het wel aan komen..
Dat is altijd wel jammer aan @homequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
Middag. Nieuwe modem van @Home geinstalleerd, doet tie het niet. 10 Euro aan die helpdesk verbeld.
Maar ik ben terug.
* kopje warme boullion geeftquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef just me het volgende:
ik heb het koud, ik zit te rillen.. ik duik mijn bed in
Inderdaad, vroeger vertelden ze nog hoe lang de rij was, maar dat hoor je nu ook niet meer. Zonder dat je het weet zijn er 10 wachtenden voor u.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel jammer aan @home
daar verdienen ze het meest mee volgens mij
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar wat ik ervan weet lijkt me wel ok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijk
Jaaa soep daar heb ik zin in...quote:
terwijl het hier niet echt weer is om het koud te hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:38 schreef just me het volgende:
ik heb het koud, ik zit te rillen.. ik duik mijn bed in
Had je maar bij Planet moeten wezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:37 schreef pfaf het volgende:
Middag. Nieuwe modem van @Home geinstalleerd, doet tie het niet. 10 Euro aan die helpdesk verbeld.
Maar ik ben terug.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar wat ik ervan weet lijkt me wel ok.
@ appelsientje: ik moet nog wat opdrachten doen ja, zelfs 1 van het 2e jaar
Ik zit er nog wel een keer aan te denken om over te stappen, want volgens mij betaal ik met m'n 45 euro veel te veel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had je maar bij Planet moeten wezen
dan had ik je kunnen helpen
Net zoals ik JM geholpen heb
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:middag.
Leuk appelsientje een half uur in amersfoort, tis ook nog eens één van de saaiste stations van Nederland
Damien is binnen en errug goed.quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:14 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje Deeltje 5.
Middag!
Rondje op kosten van Meindert Talma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |