oke ajax laat PSV inhalenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
PSV gaat ajax nooit inhalen
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:11 schreef SCH het volgende:
Referenda sucken
Nee dat lukt ze nietquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Seizoen 2016/2017![]()
Eerst ff 12x op rij kampioen worden![]()
Wat willen ze er mee doen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:11 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Wij mogen binnenkort stemmen voor een nieuw plan voor de Grote Markt. Vóór natuurlijk
Kijk, dat is nog eens doorbijten....quote:Goal, assist en promotie ondanks gebroken been
11/5/2005 11:59
Over het karakter van Jason Roberts zal Wigan Athletic niet te klagen hebben. De aanvaller leverde een belangrijke bijdrage aan de promotie, ondanks een gebroken been.
Roberts maakte dinsdag bekend dat hij tijdens de beslissende wedstrijd tegen Reading zijn been had gebroken. Al in de tiende minuut liep de 27-jarige spits de fractuur op. Toch hield hij het nog vol tot de 63ste minuut, waarin hij strompelend het veld verliet.
Maar in het kleine uur dat Roberts met een gebroken been speelde, bleek hij nog zeer belangrijk. In de achttiende minuut bereidde hij de 1-0 van Nathan Ellington voor en even later zorgde hij zelf voor de 2-0. Wigan zou uiteindelijk met 3-1 winnen en daarmee promotie naar het Premiership veiligstellen.
Roberts deed zijn onthulling dinsdag toen hij de prijs ontving als Wigans speler van het jaar, die hij mede ontving vanwege zijn 21 goals. 'Ik brak mijn kuitbeen al vroeg in de wedstrijd. Ik zal een week of zes nodig hebben om te herstellen, maar ik denk dat ik op tijd fit zal zijn voor het nieuwe seizoen.
bron:vi.nl
Ja dat soort verhalen hoor je wel vakerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:13 schreef Lionheaad het volgende:
Opmerkelijk:
[..]
Kijk, dat is nog eens doorbijten....
Ik moet em nog krijgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
een brief van de Belastingsdienst leuk![]()
Moet die zooi nog invullenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
een brief van de Belastingsdienst leuk![]()
Dat kan nie eens meer tochquote:
Jij werkt meerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
krijg een kleine 900 euro terug![]()
Nee okequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef Noca het volgende:
[..]
4 maanden erna? Nee dat vind ik niet echt snel...helemaal niet als die relatie met timbob niet zo lang duurde. ( minder dan een jaar ofzo)
En hij moet meer inleverenquote:
als het meezit ong 4000 euries !quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als het meezit ong 4000 euries !
Lang leven een nieuwe hypotheek en een nieuw huis !
ha ha ha deze lees ik nu pasquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet duidelijk niet hoe oud Bjoro is
ik krijg ook alleen 400 euro van vakantie werkquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:44 schreef VoreG het volgende:
Doe ik het toch aardig voor iemand die geen werk heeft
althans dat heb ik laten uitrekenen....en het is samen met mijn vriendin !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |