quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef VoreG het volgende:
Naarden-Bussum dat is pas een hel
Ja ik ben geen watjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef JaWi het volgende:
[..].
Daar kom ik te vaak. Je kan gewoon binnen zitten hoor.
Effe up in spitsuur. Iemand ideetjes?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor een goede kennis van me (Spanjaard) die gaat trouwen wil ik een cadeau opsturen. Mogen ook meerdere kleine dingen zijn. Ik zoek iets leuks en misschien ook typisch Nederlands, maar liefst geen troep die je linea recta weer wegdondert. Heeft iemand een leuk idee?
- Bosje tulpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Effe up in spitsuur. Iemand ideetjes?
Typisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hagelslagquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
had al een NL XI tal shirt geoppert !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Of een peper & zoutstel!
kan me er iets bij voorstellen !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
Zo, vandaag maar eens, na weer een slechte nachtrust, een baaldag genomen en uitgeslapen tot 14 uur.
Voel me gelijk een stukkie beter.
ff doorgelezen, nog niet aandachtig !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Niemand mijn nieuwe column gelezen?
misschien niet vaak genoeg gespamd hier ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Nee, de nog versere. Over Majstorovic!
En Golfer, lekker uitrusten, krantje erbij, bakkie thee, cdtje op..
gelezen jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Of een boek van Ronald Giphart?
Niemand mijn nieuwe column gelezen?
Gewoon 1 x de link gegeven, net als normaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien niet vaak genoeg gespamd hier ?
[jochem myer modus aan]
croissantje, cappuchinootje........
[jochem myer modus uit]
Ik heb hem gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon 1 x de link gegeven, net als normaal.
Heel erg ver in zo'n grote kastquote:
Komt met een grote slagroomtaart binnenquote:
Ah, mooi stukkie hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
Hij is nog niet binnen. Post is laat.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
En Golfer, lekker uitrusten, krantje erbij, bakkie theeSenseo, cdtjeRadio2 op..
quote:
quote:
2 uur wakker worden... word je dan niet super duf wakker ??quote:
Je kan natuurlijk ook helemaal niet slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
2 uur wakker worden... wordt je dan niet super duf wakker ??
Beetje wel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:17 schreef appelsientje het volgende:
2 uur wakker worden... wordt je dan niet super duf wakker ??
niet doen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:25 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje voor de gamers onder ons....
ik zoek een honkbal spel voor op de xbox....iemand suggesties ?
wrom niequote:
pfffquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook helemaal niet slapen.
Toen ik vanochtend op kantoor kwam liep ik onze financial controller tegen het lijf. Hij zag er nogal brak uit, dus ik vraag: is het laat geworden gisteren? Bleek dat hij de hele nacht op kantoor is geweest en heeft doorgewerktHij is ondertussen maar eens naar huis gegaan.
lekker nu is dus ook zn hele dag/nacht ritme fucked upquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend op kantoor kwam liep ik onze financial controller tegen het lijf. Hij zag er nogal brak uit, dus ik vraag: is het laat geworden gisteren? Bleek dat hij de hele nacht op kantoor is geweest en heeft doorgewerktHij is ondertussen maar eens naar huis gegaan.
Meestal zijn dit soort games zwaar klote...quote:
quote:Volgens VI praat men over seks in kleedkamer ASWH
Geplaatst: 11-05-2005 Door: redactie
ASWH krijgt eindelijk de aandacht die het toekomt in de landelijke pers. Waar het Algemeen Dagblad het steevast nalaat om de verrichtingen van ASWH enigszinds te belichten heeft Voetbal International nu met 4 pagina's uitgepakt met een grandioos artikel over ASWH. De vereniging, het randgebeuren en de wedstrijd tegen Ijsselmeervogels worden beschreven.
Een geheim uit de kleedkamer is dat een half uur voor de wedstrijd tegen ijsselmeervogels nog over seks gesproken werd in plaats van de wedstrijd. Een goede en gezonde gedachte die wij van de redactie willen ondersteunen.
Het is de moeite waard als je geen lid bent van de VI een los exemplaar aan te schaffen.
damm ...quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
*proest*quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
Het Officiële PSV-Topic # 89 De vriendschap vergeet je niet![]()
Ja, iets met heel veel geld naar het schijntquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm ...ff de hele nacht doorwerken.... vreselijk.. was zeker nodig ?
hee thanxquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:47 schreef Lionheaad het volgende:
Meestal zijn dit soort games zwaar klote...
Maar goed als je dan toch één wil neem dan" MVP Baseball 2005"
hier staat en review
http://www.gamespot.com/xbox/sports/mvpbaseball2005/review.html
zo'n vriendin had ik ook....totdat ze sims2 ging spelenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hee thanx![]()
vriendin doet aan softbal, maar vindt spelletjess op xbox niet zo, misschien dit wel...vandaar baseball !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |