quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:13 schreef VoreG het volgende:
Naarden-Bussum dat is pas een hel
Ja ik ben geen watjequote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef JaWi het volgende:
[..].
Daar kom ik te vaak. Je kan gewoon binnen zitten hoor.
Effe up in spitsuur. Iemand ideetjes?quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor een goede kennis van me (Spanjaard) die gaat trouwen wil ik een cadeau opsturen. Mogen ook meerdere kleine dingen zijn. Ik zoek iets leuks en misschien ook typisch Nederlands, maar liefst geen troep die je linea recta weer wegdondert. Heeft iemand een leuk idee?
- Bosje tulpenquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Effe up in spitsuur. Iemand ideetjes?
Typisch Nederlandsquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hagelslagquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
had al een NL XI tal shirt geoppert !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:47 schreef methodmich het volgende:
Of een peper & zoutstel!
kan me er iets bij voorstellen !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
Zo, vandaag maar eens, na weer een slechte nachtrust, een baaldag genomen en uitgeslapen tot 14 uur.
Voel me gelijk een stukkie beter.
ff doorgelezen, nog niet aandachtig !quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Niemand mijn nieuwe column gelezen?
misschien niet vaak genoeg gespamd hier ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
Nee, de nog versere. Over Majstorovic!
En Golfer, lekker uitrusten, krantje erbij, bakkie thee, cdtje op..
gelezen jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:52 schreef methodmich het volgende:
Of een boek van Ronald Giphart?
Niemand mijn nieuwe column gelezen?
Gewoon 1 x de link gegeven, net als normaal.quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien niet vaak genoeg gespamd hier ?
[jochem myer modus aan]
croissantje, cappuchinootje........
[jochem myer modus uit]
Ik heb hem gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon 1 x de link gegeven, net als normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |