Je bent een heldquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben net onderschept door wat straaljagers, wou alleen maar een paar kiekjes nemen
Tegen Sand aankruiptquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft het al de hele dag koud...
Goedkoop, goedkoper, goedkoopstquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand ervaring met Bulgarije als vakantieland?
Dat gaat alleen op als je in Portugal met een Portugese trouwt..quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
daar heb je een punt,MM is goed op weg dan zullen we maar zeggen
Maar is er ook wat te beleven en te zien?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:47 schreef SCH het volgende:
Goedkoop, goedkoper, goedkoopst
Das Experiment?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Thuus
Vanavond dus een experimentje doen hoor ik
quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:52 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar is er ook wat te beleven en te zien?
Of alleen maar van die potige oostblokkers die aan je zitten te friemelen?
quote:
Ik heb net gegeten.quote:
ik ook Zandmannetje! Ik zit zelfs te twijfelen of ik even naar onze C1 ga kijken die vanavond moeten winnen om degradatie te voorkomenquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman heeft het al de hele dag koud...
Brr... Het is nog kouder daar JMquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook Zandmannetje! Ik zit zelfs te twijfelen of ik even naar onze C1 ga kijken die vanavond moeten winnen om degradatie te voorkomen![]()
ze zijn ook al om 19.00 uur begonnen maar het zijn wel dé supporters van 1 altijdquote:
En het is nooit vervelend junioren voetbal te kijkenquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
ze zijn ook al om 19.00 uur begonnen maar het zijn wel dé supporters van 1 altijd
owkee.. je hebt me overtuigdquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En het is nooit vervelend junioren voetbal te kijken
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:50 schreef just me het volgende:
De namen van onze huisdieren
naam van ons konijn was poes en de hamsters hadden we kikker en mus genoemd
Oh je blijft dus wel naar die foto kijken ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt wel een omgebouwde vent eigenlijk...
Stond nog op de va, uh, pagina tong.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh je blijft dus wel naar die foto kijken ?
Ik sjor op elk topic SCH, dat weet je toch ?quote:
Met zijn neus op de monitor vermoed ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:49 schreef tong80 het volgende:
Oh je blijft dus wel naar die foto kijken ?
Wees blij dat het een monitor is, anders zat ie met zn neus in dr doosquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met zijn neus op de monitor vermoed ik
Ik bedoelde je computerkabels niet lieverdquote:Op woensdag 11 mei 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sjor op elk topic SCH, dat weet je toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |