ik zou het echt niet weten... ben niet meer zo tv verslaafd als vroegerquote:SAJ schreef eerder deze avond
Meneer CB weet vast wel welke muziek er te horen is bij de nieuwe reclame van Axe. Ik hoorde de band en titel vanmorgen nog, maar heb de afgelopen dagen het geheugen van een demente bejaarde.
daar heb je helemaal gelijk in. zo'n tent is nooit 7 dagen per week open, nooit van smorgens tot savonds laat. dan moet zo'n "beheerdersechtpaar" toch wel bij elkaar kunnen zijn op belangrijke momentenquote:SAJ schreef iet later:
Dan nog, hoor je bij het overleg te zijn. Of ze hadden de beslising niet mogen nemen. Het is het één of het ander.
koken?!!! pardon nu nog?! of al voor morgen?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef wonderer het volgende:
"met KD", ik dacht dat het een persoon was. Dat is dus "op Koninginnedag"
En nu ga ik koken.
doe jij het met wanhopige huisvrouwen ?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten... ben niet meer zo tv verslaafd als vroeger
[..]
Ik vermoed dus dat er opzet in het spel was, anders was die hele proeverij niet nodig geweest.quote:daar heb je helemaal gelijk in. zo'n tent is nooit 7 dagen per week open, nooit van smorgens tot savonds laat. dan moet zo'n "beheerdersechtpaar" toch wel bij elkaar kunnen zijn op belangrijke momenten
ik dacht eerst ook aan een persoonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef wonderer het volgende:
"met KD", ik dacht dat het een persoon was. Dat is dus "op Koninginnedag"
En nu ga ik koken.
seems like having a social life can be fun afterallquote:
ja, ik ben zowiezo benieuwd naar volgende week en in wat voor bedrijf ze dan zittenquote:Ik vermoed dus dat er opzet in het spel was, anders was die hele proeverij niet nodig geweest.
Vertigo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
seems like having a social life can be fun afterall
[..]
ja, ik ben zowiezo benieuwd naar volgende week en in wat voor bedrijf ze dan zitten
Het is hard nodig.quote:
en het was geen W?!! het was vast.........quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef creno het volgende:
hahaha, ik liet een foto zien (van een groepje mensen) aan een vriendin van iemand die ik gezoend had vrijdag, ze raadde het meteen goed....
ik was verbaasd dus vroeg haar hoe ze dat wist...?
haar antwoord: das de leukste !
wat heb je daar allemaal wel niet rondlopen dan....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is hard nodig.
De bediening is te lelijk.
Heel erg veel los personeel. Ik tel er zo 80.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat heb je daar allemaal wel niet rondlopen dan....
erg goed dus voor het "hart voor de zaak hebben"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heel erg veel los personeel. Ik tel er zo 80.
na de overgang zijn "vrouwen" toch onzijdig ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Het was zo'n leuk vrouwe groepje.....nu met justine.....ff afwachten
Nee, er moeten dus meer vaste krachten komen. Ook voor het terras. Maar ja, het blijft op sommige punten een erfenis hé?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
erg goed dus voor het "hart voor de zaak hebben"
maar goed, je zal toch wel nu op uiterlijk gaan selecteren dan...
ik bedoel het oog wil ook wat....
is dat zo?! ze hebben dan nog steeds hun vrouwelijke inwendige en uitwendige geslachtsorganen hoor mits ze hier niet aan geopereerd zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
na de overgang zijn "vrouwen" toch onzijdig ?
en er moet een goede rede zijn om mensen te ontslaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, er moeten dus meer vaste krachten komen. Ook voor het terras. Maar ja, het blijft op sommige punten een erfenis hé?
ja, stoma technisch weet ik ook allemaal niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Ik moet poepen en dat geeft aan dat er iets niet goed gaat"
ja, maar ze kunnen er niks meer mee....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is dat zo?! ze hebben dan nog steeds hun vrouwelijke inwendige en uitwendige geslachtsorganen hoor mits ze hier niet aan geopereerd zijn!![]()
Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/101883
Best ernstig eigenlijk..
Geen uitspraak van mij, maar van jouw grote vriend de kok.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, stoma technisch weet ik ook allemaal niet hoe dat werkt
Er zal wel een dealtje mee gemaakt zijn. Een gouden handdrukje en zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en er moet een goede rede zijn om mensen te ontslaan
(ook al vreemd aan het programma.... hielden ze er zelf mee op? want volgensmij konden ze het niet op werkweigering spelen)
ach, jij begint nog wel eens wat echt helemaal voor jezelf
Het is mijn enige stukje contact met homo'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen maar op fok komen wegens de homo-topics. Dus.
er is zijn er op dit moment 3 die ik niet kan hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen uitspraak van mij, maar van jouw grote vriend de kok.
gaat het zo goed tussen jou en je vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is mijn enige stukje contact met homo's
ach gussiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat het zo goed tussen jou en je vriend
Kranenborg heeft Vossius naar de klote geholpen en daarmee hebben we en gemeenschappelijke vijand, en Rudolph....tja...dat is en een kok op het niveau van telekids.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
er is zijn er op dit moment 3 die ik niet kan hebben
Kranenborg, die Den Blijker, en RudolphVan
veen
waarvan ik niet zeg dat ze niet goed zijn, maar het is de uitstraling en de manier waaraan ik mij stoor.
Dat is een ander soort contact.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat het zo goed tussen jou en je vriend
*contact maak*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is mijn enige stukje contact met homo's
Jonnie Boer lijkt me trouwens wel een erg schappelijke en leuke vent...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kranenborg heeft Vossius naar de klote geholpen en daarmee hebben we en gemeenschappelijke vijand, en Rudolph....tja...dat is en een kok op het niveau van telekids.
Een soort Cas Spijker voordat ie een Konmar hoer werd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jonnie Boer lijkt me trouwens wel een erg schappelijke en leuke vent...
ja, en rudolph kan het wel, maar het is allemaal zo gay, en te vrolijk, en het past gewoon no way in dat programma....
born2cook is wat dat betreft het enige fatsoenlijke kookprogramma in NL. snel, kort, en (mocht je leek zijn) er worden heel wat technieken en termen in uitgelecht. simpele gerechten met een goede smaak...
Nee, Konmar. De Vomar is tenminste nog een goeie supermarktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een soort Cas Spijker voordat ie een Vomar hoer werd.
Je hebt weer eens helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, Konmar. De Vomar is tenminste nog een goeie supermarkt
heb vandaag nog langs z'n oude? restaurant gelopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een soort Cas Spijker voordat ie een Vomar hoer werd.
let's say a verry big: ieuwj...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef keizerpinguin het volgende:
ik wil ook zo'n badkamer!!!
[afbeelding]
Veel plezier in de tuin.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
@ saj:... Hoe zit het met je rookgedrag
(onderliggende boodschap: peukpauze)
ja dus... ieder zijn smaak toch?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
let's say a verry big: ieuwj...
hout in je badkamer?????? (euhm dat is erg lekker met al dat vocht...)
en verder dat goud???
wat denk je zelf ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:56 schreef Blond19 het volgende:
[afbeelding]
Jesse Mccartney heet deze.... hij heeft een liedje gemaakt dat nu in top 40 staat... dit is toch geen familie van Nick Carter he?![]()
weet ik veel... stiefbroertje ofzo.... hij lijkt er tenminste op..... en hij had nog een broertje die ook muziek maakte.... misschien is dit hemquote:
mijn leeftijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:00 schreef Excess_All het volgende:
bah wat een lelijke foto
blond zekerquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
weet ik veel... stiefbroertje ofzo.... hij lijkt er tenminste op..... en hij had nog een broertje die ook muziek maakte.... misschien is dit hem![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
ja dus... ieder zijn smaak toch?!
je zou willen dat je het kon betalen
ik heb hele andere ideeen over mn badkamer inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja dus... ieder zijn smaak toch?!
je zou willen dat je het kon betalen
15 ffs!quote:
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een dezequote:
tuurlijk, en ik lijk op die gozer van de "HP-plaksticker voor je laptop"- reclamequote:
Ik geloof er niks van. En zou het wel zo zijn, dan mag IK er wel nog op geilen met m'n 19 jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesse McCartney is VIJFTIEN!
Hmz, volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaak qua jongensquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een deze
[afbeelding]
oh opeens is ie weer 17 , net was ie nog 15quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesse McCartney is ZEVENTIEN
Wat groeien ze toch hard he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:10 schreef Blond19 het volgende:
oh opeens is ie weer 17 , net was ie nog 15![]()
hahah zeker tall dark handsome en tattoquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaak qua jongensDeze is lekker!
En dat vind ik dus weer lelijk en viesquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een deze
[afbeelding]
wat een aparte sok heeft ie aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
[afbeelding]
ach, dat skater boeit me niet. Maar hij is tall dark and a bit hairy on the chestquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah zeker tall dark handsome en tatto
hijs model en skater, dus jah
ik ben ook lang en donker en in bezit van tattoo (2 zelfs)quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah zeker tall dark handsome en tatto
hijs model en skater, dus jah
Ik ken leukere foto's van hemquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
als je het over lekkere ventjes in de muziek gaat hebben, dan heb je het al snel over Tim
[afbeelding]
sorry voor de lay-out verneuk....
mn exheeft precies dezelfde lach en uitstraling
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben ook lang en donker en in bezit van tattoo (2 zelfs)
maar geen model, en skaten.... ik val al om bij de gedachte
Hey there, hi there, ho there.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die vind ik ook al niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tim is cute..
Afblijven! Van mij!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey there, hi there, ho there..
[inkopmode]quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
Hij houdt niet van bladgroente.quote:
feauteauboek !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[inkopmode]
feauteau!!
[/imkopmode]
tatto's waarquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van drankverslaafde dames met een aparte stemquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij houdt niet van bladgroente..
Ik leef 6 uur eerder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
koken?!!! pardon nu nog?! of al voor morgen?!
Ik zie geen tattoos.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef creno het volgende:
[..]
feauteauboek !
of spit S&G nog eens door
Phew, meer kans voor mij dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van drankverslaafde dames met een aparte stem![]()
quote:
Jij kan zo American Idol kijkenquote:
Ha... hai?quote:
Ik zou nog geen pakje rijst in zijn mandje gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jake is gewoon ehm... normaal, niet te fotomodellig knap.
Hij zou gewoon guy-nextdoor kunnen zijn..
Dat is omdat homo's niet kunnen gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou nog geen pakje rijst in zijn mandje gooien. [afbeelding].
Geef jouw pakje rijst maar aan mij. Dan gooi ik wel twee keer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
hier een fotootje van die schuin onder de navelquote:
drie wekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:er brandde licht achter de raampjes van de toko waar ik over drie weken intrek
Vandaag schriftelijke bevestiging gekregen!En mijn ouders die mij bij voorbaat al manen als de wiedeweerga al het 'zakelijke' te regelen
lang leve mijn image
En wat blijft er dan over voor mij?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geef jouw pakje rijst maar aan mij. Dan gooi ik wel twee keer..
Zie ik ook een tepelpiercing toevallig?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
hier een fotootje van die schuin onder de navel [afbeelding]
de andere staat op mijn bovenarm en is het teken van de kreeft/zillion/standje
Das wel een heul kleine foto.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
hier een fotootje van die schuin onder de navel [afbeelding]
de andere staat op mijn bovenarm en is het teken van de kreeft/zillion/standje
Dan pak jij een nieuw pakje rijst en wacht je tot er een Schattige Jongen langskomt die wel rijstgooi-waardig is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat blijft er dan over voor mij?.
"You're just too gay to function"quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat ben je bitcherig vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan pak jij een nieuw pakje rijst en wacht je tot er een Schattige Jongen langskomt die wel rijstgooi-waardig is..
Wat zeur je eigenlijk?! Je hebt G_L!!.
Ik? Bitcherig?! Vandaag?quote:
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das wel een heul kleine foto..
Weet je zeker dat het geen vlekje op de lens is ofzo?
echt voor dat popje wat kan die allemaal dan?!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Plastic poppetje, slechts 155 euro exclusief verzendkosten..
quote:
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !![]()
en er is inderdaad een tepelpiercing op te zien
Hebbie geen grotere foto dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !![]()
en er is inderdaad een tepelpiercing op te zien
terwijl mw bush DHW kijkt hahahquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*kijkt op de klok*
Neh, die ligt al om 9 uur in bed
heul niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is bitcherhausen altijd..
het zijn rare dagen, bladgroente, het zijn rare dagen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en en en en en en als je het omdraait: trek-bushes![]()
![]()
uhh nee !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebbie geen grotere foto dan?.
.
Hoe komt dat? *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het zijn rare dagen, bladgroente, het zijn rare dagen..
quote:Niet langer tolerant voor homo's
Homo's willen weg uit Nederland of blijven in de kast. De tolerantie is tanende, zeggen ze. ,,Zelfs het katholieke Beieren is tegenwoordig beter dan Rotterdam.''
Hij is geen 'relhomo', zoals hij dat zelf noemt. Want hij draagt geen leren broeken, heeft geen snor en slist niet, somt hij op. Maar als de 23-jarige Tijn Elferink uitgaat in de Amsterdams Reguliersdwarsstraat en daarna richting het Leidseplein loopt, laat hij de hand van zijn vriend los.
,,Ik voel me beperkt in mijn vrijheid, voornamelijk op straat. Ik wil gewoon hand in hand over straat kunnen lopen, zoals elk verliefd stelletje.'' Elferink denkt dat dat niet kan, omdat hij regelmatig uitgescholden wordt vanwege zijn homoseksualiteit. ,,Ik ben niet de enige. Als ik luister naar de verhalen in mijn omgeving, dan blijkt dat er voor homo's wel relaxtere tijden zijn geweest.''
Ow.quote:
tattoo van je broer. Niet van Google!quote:
kweenie.quote:
Ik lijk er niet op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
als je het over lekkere ventjes in de muziek gaat hebben, dan heb je het al snel over Tim
[afbeelding]
sorry voor de lay-out verneuk....
mn exheeft precies dezelfde lach en uitstraling
nope is echt van hemquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tattoo van je broer. Niet van Google!.
jouw broer heet geen elliot.quote:
jij bent uniek hequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik lijk er niet op.
Ja ja, andere ex en zo.
oh bedoelde je die....... nee dies niet van hem!quote:
dan zet je je twee dvd's toch op!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:50 schreef creno het volgende:
CDP, dat wil ik ook, maar dan moet ik eerst weer die cd's gaan zoeken !
en wanneer ga je overstappen van pubertijd op adolosent ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God kheb echt al 2 dagen non-stop K-Otic opstaan
dan moet ik die eerst gaan zoeken, en voor ik die in de zooi heb gevonden komt de zon al weer opquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan zet je je twee dvd's toch op!
What about a trip down memory lane?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wanneer ga je overstappen van pubertijd op adolosent ?
sorry to cheap...blame it on me drinking fucking wine in stead of beer on my freenight
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wanneer ga je overstappen van pubertijd op adolosent ?
sorry to cheap...blame it on me drinking fucking wine in stead of beer on my freenight
één keer maar?! dan doe je het nog snelquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
dan moet ik die eerst gaan zoeken, en voor ik die in de zooi heb gevonden komt de zon al weer op
doe maar niet. dan komen we op trauma's terechtquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What about a trip down memory lane?
eigen bult dikke bavaria!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:54 schreef Jerruh het volgende:
krezip was super!!! een echt concert gewoon|!
maar k ben nu wle zat enzo....
Gareth..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe maar niet. dan komen we op trauma's terecht
wat ik me trouwens vandaag wel afvroeg.... zou gareth gates geen hom zijn... en jij hebt hem vast ontmoet... dus wat dacht jij?
wie verdenk je danquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gareth..
Die is niet homo maar gewoon zielig/debielig/verlegen heterootje...
ze waren echt goed!!!! en jacqueline zong fantastisch!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
eigen bult dikke bavaria!
ik baal nog steeds van de woeker prijzen voor Jack Johnson as do. in de melkweg
origineel kaartje was 20 euro, op marktplaats kosten ze inmiddels 120 euro
maar album is dus live goed gekeurd?
als het schema het toelaat zullen MarkieMark en ik ze ook wel gaan checken
we gaan toch meer voor de buitenlandse acts....quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze waren echt goed!!!! en jacqueline zong fantastisch!!!!
aanrader voor rock in park |:)
Mario idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie verdenk je dan
(behalve mario, want dat lijkt me gewoon overduidelijk)
maar die's al 30+quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mario idd.
Rob Thomas [met zulk heupbewegingen MOET je wel nicht zijn]
en Howie (BSB) moet ook nog uit de kast [ die is 100% bi..weet ik uit eerste hand]
Ik zou ook kijken als twee mannen zo intiem doen midden op straat.... iedereen kijkt.... omdat je het nooit ziet. (jullie wel want jullie zien andere homo's in uitgaansgelegenheden) En sommige mensen walgen ervan en maken opmerkingen of slaan je in elkaar. Da's een risico dat je neemt. Dus gewoon niet doen of een wapen meenemen. Niet doen alsof de wereld oh zo tolerant is en dat opeens niet meer isquote:
mjah, da's altijd een lastige afweging voor albums...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het album van Rob Thomas is erg lekker.
Goeie nummers maar het is geen geheel.
Het is een stel goede nummers bij elkaar gezet...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:54 schreef Jerruh het volgende:
krezip was super!!! een echt concert gewoon|!
quote:maar k ben nu wle zat enzo....
Oeh... 9 is erg lekker op dit albumquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, da's altijd een lastige afweging voor albums...
ik ben altijd eigenlijk van het "track 9 principe" als die goed is, ga ik de rest van het album luisteren (ipv snel doorskippen)
moet je maar eens opletten... als 9 niks is, is het hele album niksquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oeh... 9 is erg lekker op dit albummaar 1 helemaal
Het lijkt allemaal zo ongeloofwaardig wat je zegtquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:16 schreef DrPenis het volgende:
-sprookje-
Dat komt omdat ze diep inademen voor de tirade.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:16 schreef DrPenis het volgende:
Ik ga het voortaan helemaal anders doen, niet meer naar die parkeerplaats. Maar gewoon op stap en dan daar maar iemand ontmoeten. Ik wist trouwens niet dat vrouwen hun borsten omhoog kwamen als ze boos werden. Het leek wel of ze gingen ontploffen, net als haar hoofd trouwens. Ik heb het ook wel gehad met vrouwen, rare wezens, ik word maar gewoon fulltimehomo.
goeienachtquote:
Oei niet zoenen met Blubber dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhpff ik heb rare vlekken in m'n gezicht.. en et is nog besmettelijk ook, naja met zalf is et in een weekje weg waarschijnlijk
Ja lekker hoor, aan t werk maar maak gewoon effe tijd om tussendoor te postenquote:
gnaaa ik ga iedereen aids gevenquote:
Ik ben werkzoekende en ik kan geen baan vinden. En dat zuigt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, aan t werk maar maak gewoon effe tijd om tussendoor te postenMet jou ook alles goed? Weet jij nog wat er bedoelt werd met dat lijstje gister? Ikkuh niet... Moest of kon je invullen of iets dergelijks....
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen. Een beetje hulp kan dit (daar klikken dus) lijstje zijn
ik wel. ik ben donor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder kwam gister weer zeuren over donor gedoe.. doen jullie daaraan eigenlijk?
ik niet.. ik wil niet dat er in me gesneden wordt als ik dood benquote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik niet.. ik wil niet dat er in me gesneden wordt als ik dood ben
Nee, bloed willen ze al niet hebben, laat staan je in bloed gedrenkte orgaantjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik niet.. ik wil niet dat er in me gesneden wordt als ik dood ben
en ze willen toch geen homo organen
geen idee.. meer het hele idee dat het ranzig is enzo. En stél dat je je lichaam nog nodig hebt oidquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Waarom?
(je hoeft dit niet te beantwoorden)
Ben donor als het goed is ja....was ik al een tijdje....om eerlijk te zijn ben ik vergeten wat ze mogen oogsten bij mij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder kwam gister weer zeuren over donor gedoe.. doen jullie daaraan eigenlijk?
Dat zuigt inderdaad wel ja. Das wel balen. Ook niet via uitzendbureau ofzo??quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik ben werkzoekende en ik kan geen baan vinden. En dat zuigt.
Teleurgesteld, wanhopig, moe, etc.
Hier is dat lijstje. Klik hieronder op "dit".
[..]
Och....als je dood bent, dan ben je hooguit nog een geest (ziel) en een beetje geest neemt gewoon iemand anders z'n lichaam over....als je dat al niet kunt als je dood bent, dan ben je zelfs als dode niks waard.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen idee.. meer het hele idee dat het ranzig is enzo. En stél dat je je lichaam nog nodig hebt oid
Nee........quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad wel ja. Das wel balen. Ook niet via uitzendbureau ofzo??
<--- Maar natuurlijk...we moeten toch ergens over roddelen.quote:Wat wil je ons nog vragen? Zitten jullie echt op deze lijstjes te wachten?
ja maar stel dat een deel van je ziel doorleeft in iemand anders door bv jou hart te gebruiken (ooit iets over gezien @ discovery channel).. dat lijkt me doodengquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och....als je dood bent, dan ben je hooguit nog een geest (ziel) en een beetje geest neemt gewoon iemand anders z'n lichaam over....als je dat al niet kunt als je dood bent, dan ben je zelfs als dode niks waard.![]()
En zolang het nog niet bewezen is wat er allemaal aan de gang is en zo, mogen ze niks hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja maar stel dat een deel van je ziel doorleeft in iemand anders door bv jou hart te gebruiken (ooit iets over gezien @ discovery channel).. dat lijkt me doodeng![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zolang het nog niet bewezen is wat er allemaal aan de gang is en zo, mogen ze niks hebben?Aww, dat is hardstikke lievig biostabiel
ik ben 18, net m'n opleiding afgemaakt, en nu wil ik werken maar de meeste vacatures eisen een rijbewijs.quote:
Dan ga je die toch halen ¿quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef SlimShady het volgende:
ik ben 18, net m'n opleiding afgemaakt, en nu wil ik werken maar de meeste vacatures eisen een rijbewijs.
Neeeeeeee, dat was niet gemeen bedoeld!!!!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, dat was niet gemeen bedoeld!!!!
Ik zei toch LIEVIG!
Gewoon elke week het uitzendbureau platlopen en vooral een erg goeie indruk op ze proberen te maken. Dat werkt echt! Neem ook baantjes van een dagje of zo aan. Het geeft alleen maar aan dat je echt wil werken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik ben 18, net m'n opleiding afgemaakt, en nu wil ik werken maar de meeste vacatures eisen een rijbewijs.
het is wakkerquote:
Baby! Sweety! Honey! LovyDovy! Schatje! Poepje! Scheetje! Sletje! Mopje! Kanjer! Hoe is't nou?quote:
Dit is nuttig. Bedankt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gewoon elke week het uitzendbureau platlopen en vooral een erg goeie indruk op ze proberen te maken. Dat werkt echt! Neem ook baantjes van een dagje of zo aan. Het geeft alleen maar aan dat je echt wil werken.
Ik heb 2 jaar geleden ook via een uitzendbureau gewerkt en via hen ben ik bij mijn huidige werk terecht gekomen. Mijn huidige werk gooit me er in juni voor 3 maanden uit. Dus ik een paar weken geleden weer langs om me in te laten schrijven. Ik bleek gewoon nog in het systeem te staan met lovende opmerkingen en ze gingen hun uiterste best doen om iets voor me te vinden. Ze herkenden me daar zelfs gewoon nog!
Het trucje is om tussen de mensen te komen die al voor ze werken, die hebben vaak voorrang.
Eensch.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben trouwens wel donor. Al sinds ik 18 ben. Ik vind het belangrijk om donor te zijn. Als je zelf een donororgaan nodig hebt ben je ook blij dat er donoren bestaan, dus waarom zou je dan zelf geen donor zijn?
Tis idd wel OPVALLEND vroeg jaquote:
ik heb er eerlijk gezegd nog niet heel erg goed over nagedacht.. alleen ik ben gewoon altijd tegen om mijn moeder dwars te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben trouwens wel donor. Al sinds ik 18 ben. Ik vind het belangrijk om donor te zijn. Als je zelf een donororgaan nodig hebt ben je ook blij dat er donoren bestaan, dus waarom zou je dan zelf geen donor zijn?
Latenwe daar maar vanuit gaan jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
maarja tijd zat om er over na te denken toch?
Sterker nog: Ik heb gewoon op een gegeven moment gezegd: Kan ik niet onder contract voor jullie komen werken. En was geen probleem. Heb twee jaar op basis van detachering gewerkt. Uiteindelijk kwam ik bij mn huidige werkgever terecht en heb hier nu vast contract. Dus toch nog goed gekomen allemaal .quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het trucje is om tussen de mensen te komen die al voor ze werken, die hebben vaak voorrang.
Werkte je toen al een tijdje bij dezelfde opdrachtgever? Want in het algemeen doen ze dat niet zo heel snel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:00 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik heb gewoon op een gegeven moment gezegd: Kan ik niet onder contract voor jullie komen werken. En was geen probleem. Heb twee jaar op basis van detachering gewerkt. Uiteindelijk kwam ik bij mn huidige werkgever terecht en heb hier nu vast contract. Dus toch nog goed gekomen allemaal .
Will this feeling last forever when I dream my little fantasy?quote:
Ja ik vond 7:45 vandaag ook uitslapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was helemaal blij dat ik tot 8 uur kon uitslapen
cAN YOU SAY cRIMSON?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.comicscontinuum.com/stories/0505/10/revelations1.htm
[afbeelding]
Maandje of 3 was dat ongeveer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Werkte je toen al een tijdje bij dezelfde opdrachtgever? Want in het algemeen doen ze dat niet zo heel snel.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Will this feeling last forever when I dream my little fantasy?
Naaaaaa na na na na na naaaaaa, nanana na na na naaaaaaaaaa....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]These sounds fall into my miiiiiiiiiiiiiiiiiind These sounds fall into my miiiiiiiiiiiiind These sounds
fall into my miiiiiiiiiiiiiind These sounds fall into my miiiiiiiiiiiiiind
Zelfde tekenaar ok.... maar de hoofdrolspeler is vrijwel een kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
drie keer raden waarom ik hier het nieuws postte Ang3l
wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef creno het volgende:
hee blubberzwijn, heb je krentenbaard ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |