Mario idd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
wie verdenk je dan
(behalve mario, want dat lijkt me gewoon overduidelijk)
maar die's al 30+quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mario idd.
Rob Thomas [met zulk heupbewegingen MOET je wel nicht zijn]
en Howie (BSB) moet ook nog uit de kast [ die is 100% bi..weet ik uit eerste hand]
Ik zou ook kijken als twee mannen zo intiem doen midden op straat.... iedereen kijkt.... omdat je het nooit ziet. (jullie wel want jullie zien andere homo's in uitgaansgelegenheden) En sommige mensen walgen ervan en maken opmerkingen of slaan je in elkaar. Da's een risico dat je neemt. Dus gewoon niet doen of een wapen meenemen. Niet doen alsof de wereld oh zo tolerant is en dat opeens niet meer isquote:
mjah, da's altijd een lastige afweging voor albums...quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het album van Rob Thomas is erg lekker.
Goeie nummers maar het is geen geheel.
Het is een stel goede nummers bij elkaar gezet...
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:54 schreef Jerruh het volgende:
krezip was super!!! een echt concert gewoon|!
quote:maar k ben nu wle zat enzo....
Oeh... 9 is erg lekker op dit albumquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, da's altijd een lastige afweging voor albums...
ik ben altijd eigenlijk van het "track 9 principe" als die goed is, ga ik de rest van het album luisteren (ipv snel doorskippen)
moet je maar eens opletten... als 9 niks is, is het hele album niksquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oeh... 9 is erg lekker op dit albummaar 1 helemaal
Het lijkt allemaal zo ongeloofwaardig wat je zegtquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:16 schreef DrPenis het volgende:
-sprookje-
Dat komt omdat ze diep inademen voor de tirade.quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:16 schreef DrPenis het volgende:
Ik ga het voortaan helemaal anders doen, niet meer naar die parkeerplaats. Maar gewoon op stap en dan daar maar iemand ontmoeten. Ik wist trouwens niet dat vrouwen hun borsten omhoog kwamen als ze boos werden. Het leek wel of ze gingen ontploffen, net als haar hoofd trouwens. Ik heb het ook wel gehad met vrouwen, rare wezens, ik word maar gewoon fulltimehomo.
goeienachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |