echt voor dat popje wat kan die allemaal dan?!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Plastic poppetje, slechts 155 euro exclusief verzendkosten..
quote:
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !![]()
en er is inderdaad een tepelpiercing op te zien
Hebbie geen grotere foto dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !![]()
en er is inderdaad een tepelpiercing op te zien
terwijl mw bush DHW kijkt hahahquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*kijkt op de klok*
Neh, die ligt al om 9 uur in bed
heul niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is bitcherhausen altijd..
het zijn rare dagen, bladgroente, het zijn rare dagen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en en en en en en als je het omdraait: trek-bushes![]()
![]()
uhh nee !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebbie geen grotere foto dan?.
.
Hoe komt dat? *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het zijn rare dagen, bladgroente, het zijn rare dagen..
quote:Niet langer tolerant voor homo's
Homo's willen weg uit Nederland of blijven in de kast. De tolerantie is tanende, zeggen ze. ,,Zelfs het katholieke Beieren is tegenwoordig beter dan Rotterdam.''
Hij is geen 'relhomo', zoals hij dat zelf noemt. Want hij draagt geen leren broeken, heeft geen snor en slist niet, somt hij op. Maar als de 23-jarige Tijn Elferink uitgaat in de Amsterdams Reguliersdwarsstraat en daarna richting het Leidseplein loopt, laat hij de hand van zijn vriend los.
,,Ik voel me beperkt in mijn vrijheid, voornamelijk op straat. Ik wil gewoon hand in hand over straat kunnen lopen, zoals elk verliefd stelletje.'' Elferink denkt dat dat niet kan, omdat hij regelmatig uitgescholden wordt vanwege zijn homoseksualiteit. ,,Ik ben niet de enige. Als ik luister naar de verhalen in mijn omgeving, dan blijkt dat er voor homo's wel relaxtere tijden zijn geweest.''
Ow.quote:
tattoo van je broer. Niet van Google!quote:
kweenie.quote:
Ik lijk er niet op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
als je het over lekkere ventjes in de muziek gaat hebben, dan heb je het al snel over Tim
[afbeelding]
sorry voor de lay-out verneuk....
mn exheeft precies dezelfde lach en uitstraling
nope is echt van hemquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
tattoo van je broer. Niet van Google!.
jouw broer heet geen elliot.quote:
jij bent uniek hequote:Op woensdag 11 mei 2005 00:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik lijk er niet op.
Ja ja, andere ex en zo.
oh bedoelde je die....... nee dies niet van hem!quote:
dan zet je je twee dvd's toch op!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:50 schreef creno het volgende:
CDP, dat wil ik ook, maar dan moet ik eerst weer die cd's gaan zoeken !
en wanneer ga je overstappen van pubertijd op adolosent ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God kheb echt al 2 dagen non-stop K-Otic opstaan
dan moet ik die eerst gaan zoeken, en voor ik die in de zooi heb gevonden komt de zon al weer opquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dan zet je je twee dvd's toch op!
What about a trip down memory lane?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wanneer ga je overstappen van pubertijd op adolosent ?
sorry to cheap...blame it on me drinking fucking wine in stead of beer on my freenight
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
en wanneer ga je overstappen van pubertijd op adolosent ?
sorry to cheap...blame it on me drinking fucking wine in stead of beer on my freenight
één keer maar?! dan doe je het nog snelquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
dan moet ik die eerst gaan zoeken, en voor ik die in de zooi heb gevonden komt de zon al weer op
doe maar niet. dan komen we op trauma's terechtquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
What about a trip down memory lane?
eigen bult dikke bavaria!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:54 schreef Jerruh het volgende:
krezip was super!!! een echt concert gewoon|!
maar k ben nu wle zat enzo....
Gareth..quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe maar niet. dan komen we op trauma's terecht
wat ik me trouwens vandaag wel afvroeg.... zou gareth gates geen hom zijn... en jij hebt hem vast ontmoet... dus wat dacht jij?
wie verdenk je danquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gareth..
Die is niet homo maar gewoon zielig/debielig/verlegen heterootje...
ze waren echt goed!!!! en jacqueline zong fantastisch!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:57 schreef Cybart het volgende:
[..]
eigen bult dikke bavaria!
ik baal nog steeds van de woeker prijzen voor Jack Johnson as do. in de melkweg
origineel kaartje was 20 euro, op marktplaats kosten ze inmiddels 120 euro
maar album is dus live goed gekeurd?
als het schema het toelaat zullen MarkieMark en ik ze ook wel gaan checken
we gaan toch meer voor de buitenlandse acts....quote:Op woensdag 11 mei 2005 01:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze waren echt goed!!!! en jacqueline zong fantastisch!!!!
aanrader voor rock in park |:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |