Nee, Konmar. De Vomar is tenminste nog een goeie supermarktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een soort Cas Spijker voordat ie een Vomar hoer werd.
Je hebt weer eens helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nee, Konmar. De Vomar is tenminste nog een goeie supermarkt
heb vandaag nog langs z'n oude? restaurant gelopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een soort Cas Spijker voordat ie een Vomar hoer werd.
let's say a verry big: ieuwj...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:50 schreef keizerpinguin het volgende:
ik wil ook zo'n badkamer!!!
[afbeelding]
Veel plezier in de tuin.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef Cybart het volgende:
@ saj:... Hoe zit het met je rookgedrag
(onderliggende boodschap: peukpauze)
ja dus... ieder zijn smaak toch?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
let's say a verry big: ieuwj...
hout in je badkamer?????? (euhm dat is erg lekker met al dat vocht...)
en verder dat goud???
wat denk je zelf ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:56 schreef Blond19 het volgende:
[afbeelding]
Jesse Mccartney heet deze.... hij heeft een liedje gemaakt dat nu in top 40 staat... dit is toch geen familie van Nick Carter he?![]()
weet ik veel... stiefbroertje ofzo.... hij lijkt er tenminste op..... en hij had nog een broertje die ook muziek maakte.... misschien is dit hemquote:
mijn leeftijdquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:00 schreef Excess_All het volgende:
bah wat een lelijke foto
blond zekerquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:00 schreef Blond19 het volgende:
[..]
weet ik veel... stiefbroertje ofzo.... hij lijkt er tenminste op..... en hij had nog een broertje die ook muziek maakte.... misschien is dit hem![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
ja dus... ieder zijn smaak toch?!
je zou willen dat je het kon betalen
ik heb hele andere ideeen over mn badkamer inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja dus... ieder zijn smaak toch?!
je zou willen dat je het kon betalen
15 ffs!quote:
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een dezequote:
tuurlijk, en ik lijk op die gozer van de "HP-plaksticker voor je laptop"- reclamequote:
Ik geloof er niks van. En zou het wel zo zijn, dan mag IK er wel nog op geilen met m'n 19 jaar.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesse McCartney is VIJFTIEN!
Hmz, volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaak qua jongensquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een deze
[afbeelding]
oh opeens is ie weer 17 , net was ie nog 15quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jesse McCartney is ZEVENTIEN
Wat groeien ze toch hard he?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:10 schreef Blond19 het volgende:
oh opeens is ie weer 17 , net was ie nog 15![]()
hahah zeker tall dark handsome en tattoquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij hebben wij een beetje dezelfde smaak qua jongensDeze is lekker!
En dat vind ik dus weer lelijk en viesquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een deze
[afbeelding]
wat een aparte sok heeft ie aanquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
[afbeelding]
ach, dat skater boeit me niet. Maar hij is tall dark and a bit hairy on the chestquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah zeker tall dark handsome en tatto
hijs model en skater, dus jah
ik ben ook lang en donker en in bezit van tattoo (2 zelfs)quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah zeker tall dark handsome en tatto
hijs model en skater, dus jah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |