ik zou het echt niet weten... ben niet meer zo tv verslaafd als vroegerquote:SAJ schreef eerder deze avond
Meneer CB weet vast wel welke muziek er te horen is bij de nieuwe reclame van Axe. Ik hoorde de band en titel vanmorgen nog, maar heb de afgelopen dagen het geheugen van een demente bejaarde.
daar heb je helemaal gelijk in. zo'n tent is nooit 7 dagen per week open, nooit van smorgens tot savonds laat. dan moet zo'n "beheerdersechtpaar" toch wel bij elkaar kunnen zijn op belangrijke momentenquote:SAJ schreef iet later:
Dan nog, hoor je bij het overleg te zijn. Of ze hadden de beslising niet mogen nemen. Het is het één of het ander.
koken?!!! pardon nu nog?! of al voor morgen?!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef wonderer het volgende:
"met KD", ik dacht dat het een persoon was. Dat is dus "op Koninginnedag"
En nu ga ik koken.
doe jij het met wanhopige huisvrouwen ?quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zou het echt niet weten... ben niet meer zo tv verslaafd als vroeger
[..]
Ik vermoed dus dat er opzet in het spel was, anders was die hele proeverij niet nodig geweest.quote:daar heb je helemaal gelijk in. zo'n tent is nooit 7 dagen per week open, nooit van smorgens tot savonds laat. dan moet zo'n "beheerdersechtpaar" toch wel bij elkaar kunnen zijn op belangrijke momenten
ik dacht eerst ook aan een persoonquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:16 schreef wonderer het volgende:
"met KD", ik dacht dat het een persoon was. Dat is dus "op Koninginnedag"
En nu ga ik koken.
seems like having a social life can be fun afterallquote:
ja, ik ben zowiezo benieuwd naar volgende week en in wat voor bedrijf ze dan zittenquote:Ik vermoed dus dat er opzet in het spel was, anders was die hele proeverij niet nodig geweest.
Vertigo?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
seems like having a social life can be fun afterall
[..]
ja, ik ben zowiezo benieuwd naar volgende week en in wat voor bedrijf ze dan zitten
Het is hard nodig.quote:
en het was geen W?!! het was vast.........quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef creno het volgende:
hahaha, ik liet een foto zien (van een groepje mensen) aan een vriendin van iemand die ik gezoend had vrijdag, ze raadde het meteen goed....
ik was verbaasd dus vroeg haar hoe ze dat wist...?
haar antwoord: das de leukste !
wat heb je daar allemaal wel niet rondlopen dan....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is hard nodig.
De bediening is te lelijk.
Heel erg veel los personeel. Ik tel er zo 80.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat heb je daar allemaal wel niet rondlopen dan....
erg goed dus voor het "hart voor de zaak hebben"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heel erg veel los personeel. Ik tel er zo 80.
na de overgang zijn "vrouwen" toch onzijdig ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
Het was zo'n leuk vrouwe groepje.....nu met justine.....ff afwachten
Nee, er moeten dus meer vaste krachten komen. Ook voor het terras. Maar ja, het blijft op sommige punten een erfenis hé?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
erg goed dus voor het "hart voor de zaak hebben"
maar goed, je zal toch wel nu op uiterlijk gaan selecteren dan...
ik bedoel het oog wil ook wat....
is dat zo?! ze hebben dan nog steeds hun vrouwelijke inwendige en uitwendige geslachtsorganen hoor mits ze hier niet aan geopereerd zijn!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
na de overgang zijn "vrouwen" toch onzijdig ?
en er moet een goede rede zijn om mensen te ontslaanquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, er moeten dus meer vaste krachten komen. Ook voor het terras. Maar ja, het blijft op sommige punten een erfenis hé?
ja, stoma technisch weet ik ook allemaal niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Ik moet poepen en dat geeft aan dat er iets niet goed gaat"
ja, maar ze kunnen er niks meer mee....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
is dat zo?! ze hebben dan nog steeds hun vrouwelijke inwendige en uitwendige geslachtsorganen hoor mits ze hier niet aan geopereerd zijn!![]()
Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef DennisMoore het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/101883
Best ernstig eigenlijk..
Geen uitspraak van mij, maar van jouw grote vriend de kok.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, stoma technisch weet ik ook allemaal niet hoe dat werkt
Er zal wel een dealtje mee gemaakt zijn. Een gouden handdrukje en zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
en er moet een goede rede zijn om mensen te ontslaan
(ook al vreemd aan het programma.... hielden ze er zelf mee op? want volgensmij konden ze het niet op werkweigering spelen)
ach, jij begint nog wel eens wat echt helemaal voor jezelf
Het is mijn enige stukje contact met homo'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alleen maar op fok komen wegens de homo-topics. Dus.
er is zijn er op dit moment 3 die ik niet kan hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen uitspraak van mij, maar van jouw grote vriend de kok.
gaat het zo goed tussen jou en je vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is mijn enige stukje contact met homo's
ach gussiequote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat het zo goed tussen jou en je vriend
Kranenborg heeft Vossius naar de klote geholpen en daarmee hebben we en gemeenschappelijke vijand, en Rudolph....tja...dat is en een kok op het niveau van telekids.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
er is zijn er op dit moment 3 die ik niet kan hebben
Kranenborg, die Den Blijker, en RudolphVan
veen
waarvan ik niet zeg dat ze niet goed zijn, maar het is de uitstraling en de manier waaraan ik mij stoor.
Dat is een ander soort contact.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
gaat het zo goed tussen jou en je vriend
*contact maak*quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is mijn enige stukje contact met homo's
Jonnie Boer lijkt me trouwens wel een erg schappelijke en leuke vent...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kranenborg heeft Vossius naar de klote geholpen en daarmee hebben we en gemeenschappelijke vijand, en Rudolph....tja...dat is en een kok op het niveau van telekids.
Een soort Cas Spijker voordat ie een Konmar hoer werd.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jonnie Boer lijkt me trouwens wel een erg schappelijke en leuke vent...
ja, en rudolph kan het wel, maar het is allemaal zo gay, en te vrolijk, en het past gewoon no way in dat programma....
born2cook is wat dat betreft het enige fatsoenlijke kookprogramma in NL. snel, kort, en (mocht je leek zijn) er worden heel wat technieken en termen in uitgelecht. simpele gerechten met een goede smaak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |