Ik ken leukere foto's van hemquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
als je het over lekkere ventjes in de muziek gaat hebben, dan heb je het al snel over Tim
[afbeelding]
sorry voor de lay-out verneuk....
mn exheeft precies dezelfde lach en uitstraling
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
ik ben ook lang en donker en in bezit van tattoo (2 zelfs)
maar geen model, en skaten.... ik val al om bij de gedachte
Hey there, hi there, ho there.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
vond nick carter ook niks, dus jah kan best dat ze lijken of niet, geef mij maar een deze
[afbeelding]
Die vind ik ook al niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tim is cute..
Afblijven! Van mij!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hey there, hi there, ho there..
[inkopmode]quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
Hij houdt niet van bladgroente.quote:
feauteauboek !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[inkopmode]
feauteau!!
[/imkopmode]
tatto's waarquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:13 schreef creno het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van drankverslaafde dames met een aparte stemquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij houdt niet van bladgroente..
Ik leef 6 uur eerder.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:17 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
koken?!!! pardon nu nog?! of al voor morgen?!
Ik zie geen tattoos.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:19 schreef creno het volgende:
[..]
feauteauboek !
of spit S&G nog eens door
Phew, meer kans voor mij dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:22 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van drankverslaafde dames met een aparte stem![]()
quote:
Jij kan zo American Idol kijkenquote:
Ha... hai?quote:
Ik zou nog geen pakje rijst in zijn mandje gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:26 schreef DennisMoore het volgende:
Jake is gewoon ehm... normaal, niet te fotomodellig knap.
Hij zou gewoon guy-nextdoor kunnen zijn..
Dat is omdat homo's niet kunnen gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zou nog geen pakje rijst in zijn mandje gooien. [afbeelding].
Geef jouw pakje rijst maar aan mij. Dan gooi ik wel twee keer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
hier een fotootje van die schuin onder de navelquote:
drie wekenquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:29 schreef Waxxer het volgende:er brandde licht achter de raampjes van de toko waar ik over drie weken intrek
Vandaag schriftelijke bevestiging gekregen!En mijn ouders die mij bij voorbaat al manen als de wiedeweerga al het 'zakelijke' te regelen
lang leve mijn image
En wat blijft er dan over voor mij?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geef jouw pakje rijst maar aan mij. Dan gooi ik wel twee keer..
Zie ik ook een tepelpiercing toevallig?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
hier een fotootje van die schuin onder de navel [afbeelding]
de andere staat op mijn bovenarm en is het teken van de kreeft/zillion/standje
Das wel een heul kleine foto.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
hier een fotootje van die schuin onder de navel [afbeelding]
de andere staat op mijn bovenarm en is het teken van de kreeft/zillion/standje
Dan pak jij een nieuw pakje rijst en wacht je tot er een Schattige Jongen langskomt die wel rijstgooi-waardig is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En wat blijft er dan over voor mij?.
"You're just too gay to function"quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat ben je bitcherig vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan pak jij een nieuw pakje rijst en wacht je tot er een Schattige Jongen langskomt die wel rijstgooi-waardig is..
Wat zeur je eigenlijk?! Je hebt G_L!!.
Ik? Bitcherig?! Vandaag?quote:
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das wel een heul kleine foto..
Weet je zeker dat het geen vlekje op de lens is ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |