echt voor dat popje wat kan die allemaal dan?!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
Plastic poppetje, slechts 155 euro exclusief verzendkosten..
quote:
Okquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !![]()
en er is inderdaad een tepelpiercing op te zien
Hebbie geen grotere foto dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]
is een stukje van de foto, omdat het om de tattoo ging !![]()
en er is inderdaad een tepelpiercing op te zien
terwijl mw bush DHW kijkt hahahquote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef Andyvie het volgende:
[..]
*kijkt op de klok*
Neh, die ligt al om 9 uur in bed
heul niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is bitcherhausen altijd..
het zijn rare dagen, bladgroente, het zijn rare dagen.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en en en en en en als je het omdraait: trek-bushes![]()
![]()
uhh nee !quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebbie geen grotere foto dan?.
.
Hoe komt dat? *aai over bol geeft*quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
het zijn rare dagen, bladgroente, het zijn rare dagen..
quote:Niet langer tolerant voor homo's
Homo's willen weg uit Nederland of blijven in de kast. De tolerantie is tanende, zeggen ze. ,,Zelfs het katholieke Beieren is tegenwoordig beter dan Rotterdam.''
Hij is geen 'relhomo', zoals hij dat zelf noemt. Want hij draagt geen leren broeken, heeft geen snor en slist niet, somt hij op. Maar als de 23-jarige Tijn Elferink uitgaat in de Amsterdams Reguliersdwarsstraat en daarna richting het Leidseplein loopt, laat hij de hand van zijn vriend los.
,,Ik voel me beperkt in mijn vrijheid, voornamelijk op straat. Ik wil gewoon hand in hand over straat kunnen lopen, zoals elk verliefd stelletje.'' Elferink denkt dat dat niet kan, omdat hij regelmatig uitgescholden wordt vanwege zijn homoseksualiteit. ,,Ik ben niet de enige. Als ik luister naar de verhalen in mijn omgeving, dan blijkt dat er voor homo's wel relaxtere tijden zijn geweest.''
Ow.quote:
tattoo van je broer. Niet van Google!quote:
kweenie.quote:
Ik lijk er niet op.quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:12 schreef Cybart het volgende:
als je het over lekkere ventjes in de muziek gaat hebben, dan heb je het al snel over Tim
[afbeelding]
sorry voor de lay-out verneuk....
mn exheeft precies dezelfde lach en uitstraling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |