Oei niet zoenen met Blubber dus.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhpff ik heb rare vlekken in m'n gezicht.. en et is nog besmettelijk ook, naja met zalf is et in een weekje weg waarschijnlijk
Ja lekker hoor, aan t werk maar maak gewoon effe tijd om tussendoor te postenquote:
gnaaa ik ga iedereen aids gevenquote:
Ik ben werkzoekende en ik kan geen baan vinden. En dat zuigt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, aan t werk maar maak gewoon effe tijd om tussendoor te postenMet jou ook alles goed? Weet jij nog wat er bedoelt werd met dat lijstje gister? Ikkuh niet... Moest of kon je invullen of iets dergelijks....
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen. Een beetje hulp kan dit (daar klikken dus) lijstje zijn
ik wel. ik ben donor.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder kwam gister weer zeuren over donor gedoe.. doen jullie daaraan eigenlijk?
ik niet.. ik wil niet dat er in me gesneden wordt als ik dood benquote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik niet.. ik wil niet dat er in me gesneden wordt als ik dood ben
Nee, bloed willen ze al niet hebben, laat staan je in bloed gedrenkte orgaantjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik niet.. ik wil niet dat er in me gesneden wordt als ik dood ben
en ze willen toch geen homo organen
geen idee.. meer het hele idee dat het ranzig is enzo. En stél dat je je lichaam nog nodig hebt oidquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:10 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Waarom?
(je hoeft dit niet te beantwoorden)
Ben donor als het goed is ja....was ik al een tijdje....om eerlijk te zijn ben ik vergeten wat ze mogen oogsten bij mij.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn moeder kwam gister weer zeuren over donor gedoe.. doen jullie daaraan eigenlijk?
Dat zuigt inderdaad wel ja. Das wel balen. Ook niet via uitzendbureau ofzo??quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik ben werkzoekende en ik kan geen baan vinden. En dat zuigt.
Teleurgesteld, wanhopig, moe, etc.
Hier is dat lijstje. Klik hieronder op "dit".
[..]
Och....als je dood bent, dan ben je hooguit nog een geest (ziel) en een beetje geest neemt gewoon iemand anders z'n lichaam over....als je dat al niet kunt als je dood bent, dan ben je zelfs als dode niks waard.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
geen idee.. meer het hele idee dat het ranzig is enzo. En stél dat je je lichaam nog nodig hebt oid
Nee........quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:31 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dat zuigt inderdaad wel ja. Das wel balen. Ook niet via uitzendbureau ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |