<--- Maar natuurlijk...we moeten toch ergens over roddelen.quote:Wat wil je ons nog vragen? Zitten jullie echt op deze lijstjes te wachten?
ja maar stel dat een deel van je ziel doorleeft in iemand anders door bv jou hart te gebruiken (ooit iets over gezien @ discovery channel).. dat lijkt me doodengquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och....als je dood bent, dan ben je hooguit nog een geest (ziel) en een beetje geest neemt gewoon iemand anders z'n lichaam over....als je dat al niet kunt als je dood bent, dan ben je zelfs als dode niks waard.![]()
En zolang het nog niet bewezen is wat er allemaal aan de gang is en zo, mogen ze niks hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja maar stel dat een deel van je ziel doorleeft in iemand anders door bv jou hart te gebruiken (ooit iets over gezien @ discovery channel).. dat lijkt me doodeng![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zolang het nog niet bewezen is wat er allemaal aan de gang is en zo, mogen ze niks hebben?Aww, dat is hardstikke lievig biostabiel
ik ben 18, net m'n opleiding afgemaakt, en nu wil ik werken maar de meeste vacatures eisen een rijbewijs.quote:
Dan ga je die toch halen ¿quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef SlimShady het volgende:
ik ben 18, net m'n opleiding afgemaakt, en nu wil ik werken maar de meeste vacatures eisen een rijbewijs.
Neeeeeeee, dat was niet gemeen bedoeld!!!!quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeee, dat was niet gemeen bedoeld!!!!
Ik zei toch LIEVIG!
Gewoon elke week het uitzendbureau platlopen en vooral een erg goeie indruk op ze proberen te maken. Dat werkt echt! Neem ook baantjes van een dagje of zo aan. Het geeft alleen maar aan dat je echt wil werken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik ben 18, net m'n opleiding afgemaakt, en nu wil ik werken maar de meeste vacatures eisen een rijbewijs.
het is wakkerquote:
Baby! Sweety! Honey! LovyDovy! Schatje! Poepje! Scheetje! Sletje! Mopje! Kanjer! Hoe is't nou?quote:
Dit is nuttig. Bedankt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gewoon elke week het uitzendbureau platlopen en vooral een erg goeie indruk op ze proberen te maken. Dat werkt echt! Neem ook baantjes van een dagje of zo aan. Het geeft alleen maar aan dat je echt wil werken.
Ik heb 2 jaar geleden ook via een uitzendbureau gewerkt en via hen ben ik bij mijn huidige werk terecht gekomen. Mijn huidige werk gooit me er in juni voor 3 maanden uit. Dus ik een paar weken geleden weer langs om me in te laten schrijven. Ik bleek gewoon nog in het systeem te staan met lovende opmerkingen en ze gingen hun uiterste best doen om iets voor me te vinden. Ze herkenden me daar zelfs gewoon nog!
Het trucje is om tussen de mensen te komen die al voor ze werken, die hebben vaak voorrang.
Eensch.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben trouwens wel donor. Al sinds ik 18 ben. Ik vind het belangrijk om donor te zijn. Als je zelf een donororgaan nodig hebt ben je ook blij dat er donoren bestaan, dus waarom zou je dan zelf geen donor zijn?
Tis idd wel OPVALLEND vroeg jaquote:
ik heb er eerlijk gezegd nog niet heel erg goed over nagedacht.. alleen ik ben gewoon altijd tegen om mijn moeder dwars te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben trouwens wel donor. Al sinds ik 18 ben. Ik vind het belangrijk om donor te zijn. Als je zelf een donororgaan nodig hebt ben je ook blij dat er donoren bestaan, dus waarom zou je dan zelf geen donor zijn?
Latenwe daar maar vanuit gaan jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
maarja tijd zat om er over na te denken toch?
Sterker nog: Ik heb gewoon op een gegeven moment gezegd: Kan ik niet onder contract voor jullie komen werken. En was geen probleem. Heb twee jaar op basis van detachering gewerkt. Uiteindelijk kwam ik bij mn huidige werkgever terecht en heb hier nu vast contract. Dus toch nog goed gekomen allemaal .quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het trucje is om tussen de mensen te komen die al voor ze werken, die hebben vaak voorrang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |