Werkte je toen al een tijdje bij dezelfde opdrachtgever? Want in het algemeen doen ze dat niet zo heel snel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:00 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Sterker nog: Ik heb gewoon op een gegeven moment gezegd: Kan ik niet onder contract voor jullie komen werken. En was geen probleem. Heb twee jaar op basis van detachering gewerkt. Uiteindelijk kwam ik bij mn huidige werkgever terecht en heb hier nu vast contract. Dus toch nog goed gekomen allemaal .
Will this feeling last forever when I dream my little fantasy?quote:
Ja ik vond 7:45 vandaag ook uitslapenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik was helemaal blij dat ik tot 8 uur kon uitslapen
cAN YOU SAY cRIMSON?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.comicscontinuum.com/stories/0505/10/revelations1.htm
[afbeelding]
Maandje of 3 was dat ongeveer.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:03 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Werkte je toen al een tijdje bij dezelfde opdrachtgever? Want in het algemeen doen ze dat niet zo heel snel.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Will this feeling last forever when I dream my little fantasy?
Naaaaaa na na na na na naaaaaa, nanana na na na naaaaaaaaaa....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]These sounds fall into my miiiiiiiiiiiiiiiiiind These sounds fall into my miiiiiiiiiiiiind These sounds
fall into my miiiiiiiiiiiiiind These sounds fall into my miiiiiiiiiiiiiind
Zelfde tekenaar ok.... maar de hoofdrolspeler is vrijwel een kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
drie keer raden waarom ik hier het nieuws postte Ang3l
wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:34 schreef creno het volgende:
hee blubberzwijn, heb je krentenbaard ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |