Maar ik kan probleemloos m'n gedownloade mp3's op m'n Ipod zetten. Zit die beperking er alleen in de USA op?quote:"The problem is that the iPod only works with either songs that you buy from the on-line Apple iTunes store or songs that you rip from your own CD's."
Bij de 2nd gen iPod minis zit geen docking station meer bij in de doos.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:27 schreef erikh het volgende:
Ik zet eraan te denken om een ipod mini te kopen maar kan iemand me vertellen wat er allemaal in de doos zit? Op de ene site lees ik dat je alleen de ipod krijgt met voedingskabel en usb kabel maar op de andere lees ik weer dat er een dockingstation bij zit e.d . Kortom, wat is nou waar?
Volgens mij is het een beetje bangmakerij. Ik hoor hier ook wel eens mensen die denken dat je alleen maar gekochte mp3's en CD's erop kan zetten, en dat ze daarom geen iPod kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:21 schreef Phaedrus het volgende:
Ik las net op Slashdot:
[..]
Maar ik kan probleemloos m'n gedownloade mp3's op m'n Ipod zetten. Zit die beperking er alleen in de USA op?
Het bedrag is dus nog niet bekendquote:Thuiskopieheffing digitale portable audiospelers en dvd-recorders
Stichting de Thuiskopie incasseert sedert 1991 de Thuiskopievergoeding op blanco beeld- en geluidsdragers waarover op grond van de auteurswet 1912 een vergoeding verschuldigd is. de vergoeding wordt uitgekeerd aan auteurs, producenten, uitvoerende kunstenaars en andere rechthebbenden waarvan het werk door consumenten wordt gekopieerd voor eigen oefening, studie en gebruik. Alle voorwerpen waarop door consumenten voor privégebruik auteursrechtelijk beschermde werken worden vastgelegd vallen in principe onder de thuiskopieregeling. Zo ook digitale portable audiospelers en dvd-recorders met harde schijf die op dit moment onderwerp van onderhandeling zijn. De hoogte van de vergoeding wordt bepaald in een aparte onderhandelingsstichting (SONT) waar de betalingsplichtigen en de rechthebbenden gelijk zijn vertegenwoordigd. Deze stichting staat onder leiding van een onafhankelijke voorzitter die door de minister van Justitie is benoemd. Het bestuur van de SONT heeft nog geen besluit genomen over de hoogte van het tarief; de onderhandelingen zijn gaande. Berichten die suggereren dat er al enige duidelijkheid is over de hoogte van een tarief zijn onjuist.
April 2005
In de wandelgangen/ geruchtenstroom hebben ze het over een bedrag van iets van 3,50 euro per GB. Een 30 GB iPod photo zou dan dus 105 euro duurder worden dan nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef CherryLips het volgende:
www.cedar.nl/thuiskopie
[..]
Het bedrag is dus nog niet bekendMaar ik krijg toch een kriegelig gevoel dat ik even door moet sparen als ik ooit nog een speeltje wil
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef arco_corleone het volgende:
tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp
oh, hij wordt dus verwijderd. Nou verwijder hem dan maar. Dan staat deze er nog inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Zo nu heb ik mijn legale tvp
Kan je mij wat meer vertellen over dat programma?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:27 schreef Skv het volgende:
Totale onzin.
Ik heb al mn gedownloade mp3's dr op.
Gebruik ephPod2 als transferprogramma, en mócht apple het in zn hoofd halen om het hier dr op te zetten, dan is er binnen een week toch wel een programma waarmee je het kan omzeilen
Ach, als de ontwikkelingen een beetje snel gaan, dalen de prijzen van mp3 spelers vanzelf en dan is dat bedrag wat er aan toe wordt gevoegd echt geen reden meer om niet tot aankoop over te gaan. Ik snap alleen niet waarom ze de uitwassen en nuttige dingen gaan bestrijden en niet gewoon bij de wortels beginnen; hun eigen brakke beleid?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef CherryLips het volgende:
www.cedar.nl/thuiskopie
[..]
Het bedrag is dus nog niet bekendMaar ik krijg toch een kriegelig gevoel dat ik even door moet sparen als ik ooit nog een speeltje wil
100 dollar voor een setje fucking oordopjes?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef steve2003 het volgende:
Zojuist nieuwe oordopjes besteld voor mijn iPod![]()
Shure E2c![]()
Shure Site
Nou maar hopen dat het het geld waard is![]()
ik heb ze uiteindelijk van een site voor 61 dollar gekocht, in totaal dus iets van 40 Euro, dat is aardig te doen... Vooral als je bedenkt dat ie op ipodlounge een B+ scoort, een A voor geluid maar het wordt naar beneden gehaald door de prijs.... in vergelijking met mindere kwaliteits oordopjes, die wel A scoren door de prijs, 50 dollar ofzo, dan is het zeer zeker een goede deal lijkt me....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
100 dollar voor een setje fucking oordopjes?
En dan ook nog van die gore waar je de gele platen binnen een dag uit hebt lekken als iemand anders ff luistert?
Ik hoop voor je dat je dr over na hebt gedacht
Je heb 2 jaar garantie bij Shure, dus daar hoef je je dan geen zorgen over te makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef Skv het volgende:
haha, ik heb altijd dat dat snoertje kapotgaat bij het plugje
Check.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef knox_ het volgende:
Die heffing kan nooit doorgaan denk ik. Of word die belasting alleen op mp3-spelers en dergelijke geheven?
Dat dacht ik dus ook. stelletje Nazi's bij Brein...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik maar snel mijn nieuwe iPod aan moet gaan schaffen
Nouja, en om op te laden, mits je een lader hebt dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef iDex het volgende:
nee bij de dock zit geen lader, de dock is alleen voor aan je pc aan te sluiten
je kan hem wel opladen via je pc, maar ik wil dus niet mijn pc meenemen op vakantiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nouja, en om op te laden, mits je een lader hebt dus.![]()
Ik heb hier in Enschede bij de Macstore gewoon zown laderkabeltje gekocht, iPod -> USB en iPod -> Firewire. 18 euro.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:43 schreef iDex het volgende:
gister overal in rotterdam geweest voor een ipod oplader voor de usb versie,:
Machouse rotterdam
media markt
2 dixonsen in rotterdam
hadden hem allemaal niet,
vanmiddag eindelijke na zoveel zoeken bij dixons in vlaardingen hadden ze er nog maar 1 staan, die dingen zijn dus echt gewild
mgoed ik thuisgekomen: is het alleen maar een stekker :/ en dat voor 30 euro :|
De machouse in rotterdam gaf als reden dat je alles los moet kopen, dat de mensen dan zelf kunnen bepalen wat ze nodig vinden, nou ik denk dat iedereen wel een stekker verwachten voor die 200 euro... of niet dan?
Nee de 40 gig is eruit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Loop ik nu achter, of is de 40g ipod niet meer te koop?
Ik bedoel, wat heb je nou aan 20g? Kun je er net krap 80 albumpjes op kwijt oid
wat dacht je van meer albumpjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Whahaha nerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
meeste cd's zijn rond de 80/90 mbquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:01 schreef Geqxon het volgende:
10gb / 80 = 230,4mb.
Komt redelijk overeen met mijn collectie. Als je 10-20 nummers op 192 - 320kbps hebt, is 230mb niet zo een heel gek getal hoor
itunes maakt mijn albums ook naar 80 tot 90 mb, dat word omgezet naar aac, en dat is gewoon goed luisterbaar.quote:
kdenk niet dat hij dat gedaan heeft hoor, hoe wou hij die onderste bedienenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef Remzz het volgende:
Sowiezo zonde dat je van 2 iPod's er 1 maakt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:47 schreef iDex het volgende:
[..]
kdenk niet dat hij dat gedaan heeft hoor, hoe wou hij die onderste bedienen.
ik mag hopen voor hem dat het alleen voor de foto gedaan is
Hoor jij het verschil dan nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Mja met dat ACC heb je zeker een bitrate van 128kbit?
Doe mij maar OGG of 192-320kbps MP3
Welke bedoel je precies? plaatjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:16 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand hoe die remote control dingen werken? kan je dan je ipod gewoon in je tas steken en dan met die remote bedienen? of werkt het dan niet meer, oftewel, moet je op 1 lijn met je ipod staan, en kan een andere kant op mikken met je remote dan waar de ipod is??
ik ben het ff kwijt,quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:29 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik ben het ff kwijt,
Deze Remote
hoe werkt deze nou precies, je steekt dan tog iets in de uitgang van je ipod, wat draadloos met een afstandsbediening communiceert waar je dan je headphones op aan sluit.... zo werkt het toch? of ben ik nou dom? en dan kan je toch je Ipod in je rugzak doen en er naar luisteren door middel van die remote die je aan je jas klipt?
ik denk zo rond de 250-280 ofzo... de nieuwprijs is nu 340...quote:Op zondag 15 mei 2005 00:47 schreef jmac het volgende:
Ik wil mijn 4gen ipod 40gb verkopen MET ipod dock en sok. Weet iemand wat je daar voor zou kunnen vragen? Hij is pas maandje oud, maar weet niet wat mensen daar nu voor willen betalen. Ik hoor het graag
wowquote:Op zondag 15 mei 2005 02:57 schreef lj_lightning het volgende:
Ik verveelde me vanavond en heb iets van een OP gemaaktstaan wat recentere modellen ook in
misschien leuk om te gebruiken als OP
![]()
[afbeelding]
kan/gaat evt nog wel uitgebreider worden![]()
Dan moeten we er een mod bij jslepenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:08 schreef Skv het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Sorry. OP.
apple@apple.com.. of ff bellenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:02 schreef arco_corleone het volgende:
weet iemand een emailadres van apple waar ik klachten met betrekking tot de ipod naar toe kan sturen??
AAC vind ik echt ideaal. Perfecte geluidskwaliteit en het neemt lekker weinig ruimte in beslag. Bij mij passen er nu 1000 nummers op m'n iPod mini 4 GB, met 192-320 kbps mp3 zouden er minimaal 33% minder mp3'tjes op passen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Uh ja.
Maar je betaalt dus meer dan 300 euro voor 20gig (en geen 40gig) en muziek met een brakke acc codec? Wat ms ik nog meer? Is de radiokwaliteit soms ook slecht?
Je kan toch van die polsbandjes kopen?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Ik heb mijn accu binnen.
Nu nog het lef verzamelen om mijn iPod open te maken. Iemand tips om statische elektriciteit te voorkomen?
Met statische electriciteid zal het denk ik wel meevallen, zolang je geen wol/fleece trui aanhebt of op een hele statische stoel zit (eentje van voledig plastic) zal het allemaal wel gaan, je kan evt even voordat je begint even de verwarminsbuizen in je huis aanraken (even vast houden) dan gaat alle statische electriciteid uit je lichaamquote:Op zondag 15 mei 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Ik heb mijn accu binnen.
Nu nog het lef verzamelen om mijn iPod open te maken. Iemand tips om statische elektriciteit te voorkomen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
OMFG, ik trok hem zonet uit zijn dock, en drukte wat op de knopjes onder het motto "Doe het eens jongen!"
Ik kreeg verdomme een hartverzakking toen het ding niet reageerde..
Maar hij stond nog op hold..
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
OMFG, ik trok hem zonet uit zijn dock, en drukte wat op de knopjes onder het motto "Doe het eens jongen!"
been there done thatquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
maarre.... hoe converteer je nou zo'n afspeellijst?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:22 schreef Tique het volgende:
WMP afspeellijsten zijn .wpl
Je kan alleen .m3u afspeellijsten toevoegen dus moet je je afspeellijst eerst converteren.
Als je een .m3u afspeellijst hebt:
In Itunes: Bestand -> Importeren -> .m3u selecteren -> Bestand zoeken
Nope, maar het is je geld zeker waardquote:Op maandag 16 mei 2005 10:30 schreef breaky het volgende:
Leuk hoor zo'n Ipod....Ik wil zelf de de 20gb v4 hebben, maar vind 'm zo duur. Goedkoopste wat ik heb gezien heb is ¤ 299,- . Is ie nog ergens goedkoper verkrijgbaar?
Moet je googlen, ik heb gewoon nieuwe afspeellijsten aangemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:20 schreef steve2003 het volgende:
[..]
maarre.... hoe converteer je nou zo'n afspeellijst?
Dat is idd zwaar huilen.quote:
ja, hier onder me bed maar die wil je vast niet hebbenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef grunge-metal het volgende:
[GEZ]iPod sok Iemand die nog een sok heeft liggen?
Uhh nee laat maarquote:Op maandag 16 mei 2005 21:36 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
ja, hier onder me bed maar die wil je vast niet hebben![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef PAA-053 het volgende:
Vandaag jarig, en jawel: die iPod gekregen
Een iPod Mini dan he
In het zilvergrijs, had nog wel ander kleurtje gewild maar die moest weer besteld worden, dus hou het lekker zo. Net al mijn muziek erop gezet en opgeladen, en hij doet het perfect
Mooi dingetje, leuk ook al die stylish verpakkingen erbij enzo
Ja, of zo'n camera link ding. Ik kan ook een gewone Ipod nemen met een Belkin Card reader. Of is de Photo Ipod echt mooier en het prijsverschil waard ??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:33 schreef steve2003 het volgende:
met een Photo moet je er een photo dock bijkopen, dan kan je hem als image tank gebriken....
Waarom wil je zo graag de HP ipod?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:32 schreef Pikkebaas het volgende:
Weet iemand waar ik een HP Ipod (dus geen Apple maar een gerebrande met een HP logo erop) kan kopen. Ik zoek een webwinkel die ook in Nederland aflevert.
En is een Photo variant echt de meerprijs waard ?? Ik wil 'm op vakantie ook als imagetank kunnen gebruiken maar foto's bekijken hoeft niet.
Ik krijg extra korting op HP producten. Vandaar.quote:
ik vind de iPod photo toch zeker wel mooier.... niet echt functioneler ofzo, ik gebruik die foto optie toch niet....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:34 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Ja, of zo'n camera link ding. Ik kan ook een gewone Ipod nemen met een Belkin Card reader. Of is de Photo Ipod echt mooier en het prijsverschil waard ??
En ik wil een HP Ipod hebben.....
Waar zit ie in Utrecht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:04 schreef Svyatagor het volgende:
Heb vandaag in de nieuwe Macstore in Utrecht (eindelijk hier ook eentje [afbeelding]) de iPod photo 30 gb voor mijn zus gekocht. Ze wou hem in Amsterdam kopen, maar daar was 'ie overal uitverkocht![]()
Nu staat 'ie dus fijn in zijn verpakking hier naast me..en komt ze hem morgen ophalen...![]()
Bij de Mariaplaats, zeg maar schuin tegenover die River Woods winkel.quote:
Ik heb een groene en een rozequote:Op maandag 16 mei 2005 21:26 schreef grunge-metal het volgende:
[GEZ]iPod sok Iemand die nog een sok heeft liggen? Iemand die nog ergens een iPod sok heeft liggen?
Ergens tussen de 0,5 en 1%.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Elocyp het volgende:
Hoe groot is de kans dat het bij de douane inbeslag wordt genomen?
Lijkt me niet waarschijnlijk.quote:En kan die persoon die het stuurt er ook gezeik mee krijgen als het dus 'onderschept' wordt?
Klein,.. Ik heb er 1 uit Engelandquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Elocyp het volgende:
Iemand kan voor mij een iTrip vanuit de VS naar mij toesturen hier in Nederland. Het probleem is dat die dingen hier illegaal schijnen te zijn. Hoe groot is de kans dat het bij de douane inbeslag wordt genomen? En kan die persoon die het stuurt er ook gezeik mee krijgen als het dus 'onderschept' wordt?
Weeknie maar je kunt ze gewoon via inet bestellen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Geqxon het volgende:
AAAARGH
Daar was ik dus 2 wekenHoe duur was dat ding daar ?
Wat stom, daar kom ik zowat elke dag langs, ik word een beetje blind denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij de Mariaplaats, zeg maar schuin tegenover die River Woods winkel.
In ieder geval in de vier grote steden zijn macstores geloof ik, verder zou ik het niet zo snel weten. Overigens weet ik niet of het beleid is van elke macstore om de itrip onder de toonbank te verkopen. Bij die in A'dam bij CS wel, in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Heb je nergens ander een macstore? Amsterdam is redelijk ver weg voor mij
Oh.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:27 schreef MaRySe het volgende:
Maar iTrip is kut.
het is wel vrij kut ja.... je krijgt hier in nederland erg moelijk een goed signaal, omdat de hele FM ether vol zit met signalen, het is meer bedoelt voor het buitenland waar je minder echt lokale zenders heb....quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:08 schreef Geqxon het volgende:
OMFG!Hahhah doe mij dan inderdaad maar een iriver
uhm... toch een ipod gekocht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Heb je nergens ander een macstore? Amsterdam is redelijk ver weg voor mij
Kan je ze ook gewoon via internet uit Engeland bestellen dan? Dat zou iig goedkoper zijn dan dat iemand ook nog eens verzendkosten vanuit de VS heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Weeknie maar je kunt ze gewoon via inet bestellen.
Is het dan echt zo moeilijk om in Nederland een goede frequentie te vinden?quote:het is wel vrij kut ja.... je krijgt hier in nederland erg moelijk een goed signaal, omdat de hele FM ether vol zit met signalen, het is meer bedoelt voor het buitenland waar je minder echt lokale zenders heb....
Als je hem in Nederland op bijvoorbeeld op marktplaats koop ben je 35 tot 40 euro kwijt. Op amazon.com hebben ze nu een actie geloof ik voor $22.95.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:32 schreef Geqxon het volgende:
Mijn broer heeft een 4G 20GB
Maar voor welke richtprijs word die itrip verhandeld?
Ik vind het echt een kutding.. Je gaat het toch gebruiken in de auto.. Nou de beste is 89.3 of zo.. En dan ga je rijden, is ie bezet..quote:Op zondag 22 mei 2005 01:45 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Kan je ze ook gewoon via internet uit Engeland bestellen dan? Dat zou iig goedkoper zijn dan dat iemand ook nog eens verzendkosten vanuit de VS heeft.
[..]
Is het dan echt zo moeilijk om in Nederland een goede frequentie te vinden?
Als je het ding in de auto legt heb je net aan bereik met een beetje ruis.. En een auto of iemand die naast je staat met een radio die ontvangt heulemaal niks..quote:Op zondag 22 mei 2005 03:19 schreef jmac het volgende:
hmm ik ga donderdag naar de US en die Itrip is wel leuk lijkt me. Maar idd: iemand ervaringen met de kwaliteit en 't bereik?
Dan koop je het tochquote:Op zondag 22 mei 2005 09:57 schreef tonks het volgende:
Heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen over the Itrip gehoord
Ik download wel even een nieuwe driver op: http://www.apple.com/ipod/download/.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:14 schreef grunge-metal het volgende:
Zeg mijn computer herkend op een 1 of andere manier mijn iPod niet meer. Als ik hem connect gaat die gewoon opladen...
Zou leuk zijn ja.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:38 schreef ook_gek het volgende:
zal ik eens vragen waar je die itrip dingen in nederland kan krijgen? Kennis van me werkt bij apple![]()
Ik heb mijn mening onderbouwd met feiten, en mij boeit het echt niet of jij er wel of niet 1 koopt.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik hoef er geen hoor, wilde ik er 1 zou ik zoiezo al niet naar jou mening luisteren
Morgen is hij weer op zijn werk dan zal ik hem effe bellenquote:
Ik vind het anders wel leuk om te zien hoe die twee snoepjes om me vechten.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef CherryLips het volgende:
doe es lief!
Nietz ik vind het leuk om jou te zienquote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel leuk om te zien hoe die twee snoepjes om me vechten..
Tja ik heb toch maar voor een Samsung Yepp YH-920 gekozen. Deze kon ik met korting krijgen en dan scheelt dat toch ¤100 met een iPod. En deze is lekker compleet met cradle, afstandsbediening en hoesje en ook lekker simpel en logisch te bedienen (De reden waarom ik in eerste instantie een iPod wilde). En het verschil tussen die twee is echt geen ¤100 waard.quote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja ik heb toch maar voor een Samsung Yepp YH-920 gekozen. Deze kon ik met korting krijgen en dan scheelt dat toch ¤100 met een iPod. En deze is lekker compleet met cradle, afstandsbediening en hoesje en ook lekker simpel en logisch te bedienen (De reden waarom ik in eerste instantie een iPod wilde). En het verschil tussen die twee is echt geen ¤100 waard.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:03 schreef Skv het volgende:
Het design van de iPod is wel mooier.
Veeel beter.
[afbeelding]
Zo rijk ben ik nietquote:
Die anderen zijn zo lelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef nietzman het volgende:
Komen ze nu alweer aanzetten met die gedrochtelijke non-iPods?.
Die PC mensen verdienen niet beterquote:Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef nietzman het volgende:
Komen ze nu alweer aanzetten met die gedrochtelijke non-iPods?.
Gewoon via windows verkenner ofzo doenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef PAA-053 het volgende:
Hey ff een vraagje, hoe pas ik mijn agenda, adressen en notities aan bij mijn iPod mini?
Dat kan niet bij iTunes volgens mij
Iemand?
Dan moet je dat even instellen in itunesquote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Maar de pc herkent de iPod niet als schijf
Kloptquote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat trio met mij, jou en haar kan ik zeker wel op m'n buik schrijven?
Lama, heb het alquote:Op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja ik zit te kijken maar zou niet weten hoe![]()
![]()
![]()
Hm, het lukt niet echtquote:
Ipod kan ook met minder dan usb 2 werken, gaat het alleen wat langzamer de overdracht....quote:Op zondag 22 mei 2005 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ik ben er zelf trouwens nog steeds niet helemaal over uit wat ik wil; een iPod of iets anders. Zo'n mini ziet er wel ontzettend gaaf uit (de groene!) maar ik zit met die USB2 die ik (nog) niet heb, het ontbreken van een adapter en de batterijduur. Maar alle merken lijkt wel wat te mankeren tot nu toe. Alleen de iPod ziet er dus zo geil uit
![]()
Lees: je wacht je de tyfus.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:24 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Ipod kan ook met minder dan usb 2 werken, gaat het alleen wat langzamer de overdracht....
En USB2 aanschaffen/installeren; kost dat veel geld?quote:
usb2 kaartje is 15 euroquote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En USB2 aanschaffen/installeren; kost dat veel geld?
Geduld heb ik nl niet.
Alhoewel,
de pc van m'n zus heeft wel USB2 en FireWire, maar ze vindt t
waarschijnlijk niet jolig als ik 4gig aan muziek op haar pc stal.
tja het is wat beter....maar ik kon die samsung voor 200 euro meekrijgen...geen slechte deal voor een 20gb player. En zo slecht ziet ie er nou ook weer niet uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:03 schreef Skv het volgende:
Het design van de iPod is wel mooier.
Veeel beter.
[afbeelding]
Waar krijg je die studentenkorting op Ipods ????quote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef CherryLips het volgende:
De iPod mini is ook aantrekkelijk doordat je als student korting kan krijgen en dan iets van ¤185 kost.
Via internet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Waar krijg je die studentenkorting op Ipods ????
Studentenkaart heb ik niet. Ik studeer bij het NTI.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Via internet.
En bij de meeste gewone macwinkels ook wel, als je je studentenkaart laat zien.
Misschien als je dat op de website invoert ze dat ook wel accepteren? Ik heb vaker gelezen over mensen die totaal niet studeren en gewoon een instelling invoeren.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Studentenkaart heb ik niet. Ik studeer bij het NTI.
De site accepteert het. Ik heb ook wel een bewijs van inschrijving.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als je dat op de website invoert ze dat ook wel accepteren? Ik heb vaker gelezen over mensen die totaal niet studeren en gewoon een instelling invoeren.
Maar heb je ook geen inschrijvingsbewijs oid?
Maakt als 't goed is niet uit, maar ik heb zelf nog geen iPod of wat dan ookquote:Op maandag 23 mei 2005 13:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
De site accepteert het. Ik heb ook wel een bewijs van inschrijving.
Is de winkel duurder dan de site ??
Nope, de 40GB non-photo is eruit gegaan toen de 30 en 60 gb photo werden gelanceerd. Met een beetje geluk kun je er nog wel eentje vinden ergens. Bij die 40gb zitten trouwens standaard een dock, kabels en een lader. Bij de 20, 30 en 60 zitten ook standaard een lader en kabels, en die kun je ook gebruiken voor een dock. Dus als je los een dock koopt, zit daar - volgens mij - niks bij.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Pikkebaas het volgende:
Is de gewone (niet-foto) Ipod alleen nog te koop met een 20Gb HD ?? Ik wil eigenlijk 40 a 60 Gb hebben en ik kan alleen photo types vinden.
Zitten er ook kabels bij een Dock ?? En een adapter ?? Of moeten die er ook nog bij worden gekocht.
't wordt een duur grapje zo ondertussen......
Ehmm...nee... Maar zo'n snoertje kost een paar euro bij de Mediamarkt. Overigens heb je niet per se een dock nodig om hem je iPod op je stereo aan te sluiten, dat kan ook gewoon via je koptelefoonuitgang.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Die doc wil ik hebben voor op m'n stereo. Kabels om op de stereo aan te sluiten zitten er dus wel bij ??
Als ik 400+ euro neertel dan wil ik 't graag prominent in het zicht hebben !!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehmm...nee... Maar zo'n snoertje kost een paar euro bij de Mediamarkt. Overigens heb je niet per se een dock nodig om hem je iPod op je stereo aan te sluiten, dat kan ook gewoon via je koptelefoonuitgang.
Lader + kabeltje zit er geloof ik wil bij.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Als ik 400+ euro neertel dan wil ik 't graag prominent in het zicht hebben !!
Dock is wel stukken mooier en handiger.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehmm...nee... Maar zo'n snoertje kost een paar euro bij de Mediamarkt. Overigens heb je niet per se een dock nodig om hem je iPod op je stereo aan te sluiten, dat kan ook gewoon via je koptelefoonuitgang.
Tsja, verbokt is dat. Bij mijn 20gb gaat de lader via firewire, en kreeg ik er dus ook nog een USB-kabel bij. Ik kan het dock dus gewoon aangesloten laten. Dure tjak, die apple-snoertjes zeg!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Lader + kabeltje zit er geloof ik wil bij.
Die rag je achter in je dock. En dan koop je nog een kabeltje met 2 tulp-uitgangen dr bij voor 4 euro en mep je die in je stereo.
Moet je wel ff kijken of je er nog een kabeltje voor connecten naar je pc bij gaat halen, anders moet je steeds dat ding uit het stopcontact trekken, en uit je dock, naar je pc slepen, daar dr in pluggen om er een nummer op te zetten.
Ik heb dus gewoon 1 lader, een kabeltje van lader naar mn dock, en nog een kabeltje standaard in mn pc.
Die kabels kosten 18 euri per stuk.
Schijnt stroom te vreten terwijl de Belkin een batterij heeft.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou zie ik op de site van apple, dat ze eindelijk een eigen accessoire hebben ontwikkelt die automatisch foto's synced van je Digicam met je I-Pod Photo.
Het is iPod en iPod photo...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou zie ik op de site van apple, dat ze eindelijk een eigen accessoire hebben ontwikkelt die automatisch foto's synced van je Digicam met je I-Pod Photo.
Die Belkin Accesoires die waren er al wel een tijdje, maar ranzig duur...
Apple I-Pod Camera Connector
[afbeelding]
Ik wilde al een tijdje geleden de I-Pod Photo aanschaffen omdat ik in de veronderstelling was dat je al meteen foto's via digicam op je I-Pod kon zetten( zonder tussenkomst van een laptop of computer) i.v.m reisgemak. Maar die veronderstelling was dus destijds ongegrond
Wat me dus eigenlijk een beetje verbaast, is waarom we er nu een half jaar op hebben moeten wachten, terwijl er zoveel snuggere lui bij Apple zitten en niet eentje even het idee had om meteen bij de lancering van de I-Pod Photo, die functionaliteit in te bouwen of al kort na de lancering van de I-Pod Photo dit als accessoire te lanceren.
I-Pod is juist ideaal voor reisdoeleinden en met "Photo" zou je denken dat de link naar rechtstreekse koppeling/synchronisatie met een digicam gauw gelegd is...
Gelukkig heeft Apple altijd van die nette prijzenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Belkin Accesoires die waren er al wel een tijdje, maar ranzig duur...
Niet doen. Ik was daar eergisteren ook al op gestuit en na wat ge-google op cetron kwamen er geen goede dingen uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:48 schreef Gumballs het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3DiPod%2Bmini
wat moet ik hier bij voorstellen, tis een behoorlijk laag bedrag, iemand ervaring met die toko?
Zo, ik heb even dat hele topic daar doorgelezen, niet best dat Centron!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet doen. Ik was daar eergisteren ook al op gestuit en na wat ge-google op cetron kwamen er geen goede dingen uit.
http://internetoplichting(...)splay;num=1115394318
Er zijn al aardig wat mensen gedupeerd. En er zijn meer bedrijven zoals deze, misschien hebben ze ook dezelfde 'eigenaar'. Bij Tros Radar hebben ze het er ook over.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:33 schreef Geqxon het volgende:
Heeft de Ipod Photo dan standaard geen imagetank functie?
Lijkt mij eraan liggen waar je heen gaat. Als je je iPod zonder problemen overal aan de lader kan leggen (hotel/appartement) dan zou ik voor de Apple-oplossing gaan. Als je gaat kamperen of veel gaat rondreizen is de belkin misschien beter. Maar ja, je moet de batt van je digicam toch ook opladen, en je gsm...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:21 schreef Pikkebaas het volgende:
De Ipod ben ik wel uit. Ik ga voor de 30Gb photo.
Twijfel alleen nog over de camera interface. Ik wil de Ipod op vakantie als imagetank gebruiken om diverse camera's leeg te tanken.
Zal ik nu de Belkin nemen, die duurder is maar met een eigen batterij werkt. Of zal ik de Apple nemen, die goedkoper is maar de batterij van de Ipod leegslurpt.....
tovquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OP alsnog aangepast met excuses voor de vertraging
Edit: laat maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:11 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
tovmaar imageshack heeft geen zin in fok
enig idee waar ik de OP wel kan hosten?
oeh got itFlickr kan het wel denk ik
![]()
ehh Dr_flash... zou je nog 1x...veranderen?![]()
http://photos10.flickr.com/15509314_231a6761e3_o.jpgdank
![]()
iPod mini 2G staat er niet bij!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Dr_Flash:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/grote-ipod-topic-OP4.jpg
zit daar vershil in danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
iPod mini 2G staat er niet bij!
Qua uiterlijk is er nauwelijks wat anders aan dan de 1G.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
iPod mini 2G staat er niet bij!
Harde reset al geprobeerd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef mister_matherz het volgende:
Hier nog een probleempje, m'n iPod Mini is vastgelopen, hij doet helemaal niks meer, ook niet als ik hem aansluit op m'n computer, zelfs het licht blijft branden. Moet ik gewoon wachten tot de batterij leeg is en dan hopen dat ie weer oplaadt als ik hem aansluit of is er nog een andere manier?
Staat in de gebruiksaanwijzing.quote:
die is wel heel bruut ja. En niet eens zo duur. Ben benieuwd of hij goed werktquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef Thetallguy het volgende:
iemand hier die een AirClick heeft, of iets vergelijkbaars. Lijk mij nl. wel handig voor op de fiets ed.
http://www.macplus.nl/pages/detail.php?productID=1397
Voor in de OP?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Dr_Flash:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/grote-ipod-topic-OP4.jpg
Net maar ff gehaald, werkt relaxedquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
die is wel heel bruut ja. En niet eens zo duur. Ben benieuwd of hij goed werkt
Dank je, echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OP alsnog aangepast met excuses voor de vertraging
Kan je die niet verwisselen met dat afstandsbediening ding dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Net maar ff gehaald, werkt relaxed
Enige nadeeltje is dat ie over de Hold knop van de iPod zelf zit, dus als je van playlist ofzo wil wisselen moet het receivertje eraf. En je iPod wordt 1-1,5cm langer zo.
Nopequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je die niet verwisselen met dat afstandsbediening ding dan?
dat doet itunes zelfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een vraag:
ik ben aan het kijken voor een Ipod, maar hoe zit het met de .wma file die ik heb.. moet ik die eerst allemaal overzetten? want volgens mij las ik dat Itunes geen .wma ondersteunt..
toch wel?quote:
jepquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
toch wel?
omdat op de site echt niets staat over .wma e.d. en ook niet dat die zelf geconvert worden enzo.
maar dat is goed nieuws
Handigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:18 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jepals je map met wma's toevoegt zet itunes ze mooi over naar mp3
![]()
Dan installeert 'ie zich zelf als externe harde schijf. hier I: ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:29 schreef CherryLips het volgende:
En kun je een iPod ook gebruiken als data-opslag, bijv. dat ik er wat Word bestanden opknal, ermee naar de computerzaal ga, en daar inplug en de bestanden er daar weer af haal? Want heb je niet per se iTunes nodig?
ga naar de store op apple.nl; rechts staat in de grijze rand 'andere bedrijven', waar je kiest voor 'onderwijs'. Et voila.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik las een pagina terug wat over studenten korting op Ipods
kan iemand dat bevestigen of dat echt zo is?
kijk, das coolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ga naar de store op apple.nl; rechts staat in de grijze rand 'andere bedrijven', waar je kiest voor 'onderwijs'. Et voila.
Bij bepaalde Apple winkels krijg je die korting ook, bij de online store is het 8% korting, in de winkel kan dit ook 5% zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kijk, das cool
Kun je die korting ook los krijgen in de winkels?
gewoon in iTunes je library selecteren, ctrl + A, en dan bij de opties het volume van 0 naar +60 of +70 zetten, het aanpassen van de nummers kan even duren, en ook gaat hij een keer helemaal opnieuw syncen met je iPod omdat de nummers in je iTunes nu verschillen met de nr's op je iPod.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:53 schreef steve2003 het volgende:
voor mijn iPod photo, daar heb ik zo'n gare EU volume-begrenzer er op..... ik heb geprobeert dit er af te halen met programma's als EUpod en GoPod, maar beide werken niet.... kan het zijn dat deze dingen alleen werken op de oudere iPod modellen?
Ik ben van plan even te kijken bij de Applestore die in den haag zit. Ik kan altijd informerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij bepaalde Apple winkels krijg je die korting ook, bij de online store is het 8% korting, in de winkel kan dit ook 5% zijn.
maar dan maakt ie dus de mp3's zelf harder, toch? dan heeft meteen invloed op de kwaliteit van de nummers. veel begonnen dan te kraken enzo. wat ik zoek is gewoon een programmaatje om die restrictie weg te halen, zoals GoPod dat doet, die haalt gewoon de 2byte grote Cap er af die er op zit..... dan heb je dus gewoon een amerikaanse iPodquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
gewoon in iTunes je library selecteren, ctrl + A, en dan bij de opties het volume van 0 naar +60 of +70 zetten, het aanpassen van de nummers kan even duren, en ook gaat hij een keer helemaal opnieuw syncen met je iPod omdat de nummers in je iTunes nu verschillen met de nr's op je iPod.
Waar vind je die optie??? Is dat voorkeuren --> Audio --> geluid optimaliseren??quote:gewoon in iTunes je library selecteren, ctrl + A, en dan bij de opties het volume van 0 naar +60 of +70 zetten, het aanpassen van de nummers kan even duren, en ook gaat hij een keer helemaal opnieuw syncen met je iPod omdat de nummers in je iTunes nu verschillen met de nr's op je iPod.
xil=ikquote:Op zondag 29 mei 2005 22:42 schreef steve2003 het volgende:
wat aan de iPod?
Dat zou goed kunnen, vorige keer zijn ze ook al 2x met een nieuwe range gekomen... en ik meen dat het in de zomer was...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:45 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga binnenkort ook een iPod kopen, maar ik wacht eerst tot 6 juni.
Dan is er zo'n keynote van Apple, misschien zijn er dan nieuwe iPods
quote:iPod krijgt opnamemogelijkheid
Door Tamara van Hal - maandag 30 mei 2005 - 15:50 - Bron: The Unofficial Apple Weblog - Submitter: Allerbe - Views: 11.897
Steve Jobs schijnt gezegd te hebben dat de iPod in de nabije toekomst een opnamefunctie krijgt. Deze uitspraak heeft hij gedaan in een persoonlijk gesprek met Adam Curry. Het is onduidelijk of deze nieuwe iPod-feature geheim had moeten blijven, maar dit heeft Curry er niet van weerhouden om later die dag over het gesprek te podcasten. Hij zegt dat hij in het anderhalf uur durende gesprek met Jobs op een aantal punten feedback heeft kunnen geven op de Apple-producten. Zo kwam ook ter sprake dat Curry graag een opnamefunctie zou zien op de iPod, waarna Jobs gezegd zou hebben dat deze feature er in de nabije toekomst aan zit te komen. Dit wordt echter noch door andere bronnen, noch door Apple zelf bevestigd; het is dan ook onduidelijk hoeveel waarde er aan de podcast gehecht moet worden. Ook is het nog onduidelijk of het hier om een softwareaanpassing aan de huidige iPod gaat, of dat er sprake is van een hardwarematige verandering en dus een nieuw model.
Als je in de menu instellingen van je ipod kijkt.. zie je wel wat staan over opnamenquote:Op maandag 30 mei 2005 22:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eerste nieuwsbericht is inmiddels op Tweakers verschenen...
[..]
*jaloers isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 01:11 schreef Little_Acorn het volgende:
Jeej, ik heb ook een ipod mini, een roze!! 4gig, alleen het duurt fukking lang voordat ie de cd's heeft geimporteerd, 20 minuten per cd ofzow. Morgen maar ff een nieuwe usb poort erbij gooien. Is dat makkelijk om zelf te installeren?
Toen ik mn powerbook en Mac Mini ging kopen bij de MacHouse in Rotterdam had ik alleen mn studentenpas nodig.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:58 schreef Tique het volgende:
Mrkanarie je moet bewijs hebben dat je ergens ingeschreven staat, een bewijs van inschrijving of je studentenkaart o.i.d. als ik het goed heb. Bij je school zal je waarschijnlijk een bewijs van inschrijving kunnen opvragen.
@tonks: Die gesproken memo's kan je ook met een ander recorder-apparaat hebben opgenomen of met dat recorder dingetje dat je er bij kan kopen.
Een van de redenen waarom ik ga voor een 4G 20GB, kun je na een jaar zelf je batterij vervangen zonder eerst dingen met lijm los te wrikken (zoals bij de mini). En voor die 60 euro laat ik 14GB niet schieten. (eerst maar wachten op de cashback van mijn mobiel abbonement, die 6230 gaat nog wel een jaartje mee)quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:22 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moet je de batterij een paar keer halverwege opladen oid? Dus niet zoals met je telefoon ofzo helemaal leeg laten lopen, dan pas weer helemaal opladen, maar elke keer dat je kunt. Dat heb ik iig ergens gelezen.
Ik maak me zelf ook nog wel zorgen over de batterijduur (ik heb de iPod ook nog niet, maar ik spaar, en ik heb al vanalles opgezocht...)
Moet je 'm op sluimerstand zetten ipv aan laten staan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef Intrepidity het volgende:
Heb sinds een paar weekjes een iPod mini 4gb.. Tja alleen de batterij staat me een beetje tegen.. pas een keer opgeladen, een paar daagjes niet gebruikt en toen wastie bijna leeg, zonder gebruikt te hebben :S
Ook als je zegmaar ff snel een paar nr's erop wilt zetten en je accu is half leeg, dan begint ie meteen te laden, is dat niet slecht voor de batterij?
Juist, dan heb je de sluimerstand te pakken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:13 schreef MaRySe het volgende:
je kan het toch wel echt uit zetten? Dan doe ik er wel 2 weken met af en toe luisteren..
Heel lang op de play knop drukken en vergrendelen...
Ook als je hem vergrendeld?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Juist, dan heb je de sluimerstand te pakken.
Blijft de klok enzo nog wel doortikken.
En zodra je ook maar ķets aanraakt, gaat 'ie aan.
Dan doe je iets fout.. Want bij mij moet ie dan eerst helemaal opstarten en staat ie dus echt uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Juist, dan heb je de sluimerstand te pakken.
Blijft de klok enzo nog wel doortikken.
En zodra je ook maar ķets aanraakt, gaat 'ie aan.
Ik hou play ingedrukt, dan gaat dat schermpje uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.. Want bij mij moet ie dan eerst helemaal opstarten en staat ie dus echt uit
Je moet er 15 seconden op drukkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hou play ingedrukt, dan gaat dat schermpje uit.
*klik* grendel dr op.
*klik* grendel dr af: ding staat weer aan in hetzelfde menu als toen wanneer ik em uitzette
Ja schatje, maar als je dan ook maar één knop indrukt gaat ie weer aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je moet er 15 seconden op drukken
grendel
5 minuutjes wachten
nog eens kijken
je kunt er een gewone splitter indrukken hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef kreuk050 het volgende:
kan je met je ipod mini ook een hoofdtelefoonconnector erop doen die 2 uitgangen heeft? of is dit een special hoofdtelefoonconnector net zoals met telefoons?
BIJ MIJ IS HET VERDOMME WEL DE UITKNOP!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja schatje, maar als je dan ook maar één knop indrukt gaat ie weer aan.
Het is dus een sluimerstand, en niet een 'uit'.
Nope, kan helaas nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef kreuk050 het volgende:
kan je met je ipod mini ook een hoofdtelefoonconnector erop doen die 2 uitgangen heeft? of is dit een special hoofdtelefoonconnector net zoals met telefoons?
Hij heeft wel een andere ipod als jou, ik ook trouwens en bij mij werkt het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
BIJ MIJ IS HET VERDOMME WEL DE UITKNOP!![]()
kort drukken = sluimer
lang drukken = uit
Neeeeheeequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
kort drukken = sluimer
lang drukken = uit
Moet je dan een adapter EN een kabel kopen om de ipod via het lichtnet op te laten??quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef bozzz het volgende:
oh ja en ik heb nu al na 1 dag spijt van me aankoop. had beter de ipod 20 gb kunnen kopen ipv de mini 6gb. Want heb een lichtnet adapter gezien van 30 euro plus een kabel an 20 euro. dit moet toch goedkoper kunnen?
ik heb er nog wel eentje, een rozequote:
Of je neem je computer/laptop mee op vakantiequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef bozzz het volgende:
oh ja en ik heb nu al na 1 dag spijt van me aankoop. had beter de ipod 20 gb kunnen kopen ipv de mini 6gb. Want heb een lichtnet adapter gezien van 30 euro plus een kabel an 20 euro. dit moet toch goedkoper kunnen?
Jep, die heb ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef bozzz het volgende:
http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=31_345_491&products_id=1550&osCsid=2f74313fa139b5175bee57701063e231
iemand ervaring met deze logic3 power adapter vor de ipod/mini?
een serieus groot prijsverschil met de offiele spulleln van apple
Uhm, de user vraagt of er een koptelefoon inkan met 2* 3.5" jackplugs (dat zie je nog wel eens bij vliegmaatschapij koptelefoons). Dat kan namelijk nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 2 koptelefoons kan doen ofnie?
Want dat kan wel
Klopt ook, bij mijn 3g 20Gig is dat precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
kort drukken = sluimer
lang drukken = uit
Volgens mij vraagt hij of er een gewone minijack-poort op de iPod zit, en niet een speciale headset-achtige verbinding. Op zo'n normale poort kun je inderdaad heel makkelijk een splitter aansluiten zodat je met z'n tweeėn tegelijk kunt luisteren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Uhm, de user vraagt of er een koptelefoon inkan met 2* 3.5" jackplugs (dat zie je nog wel eens bij vliegmaatschapij koptelefoons). Dat kan namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |