Maar waarom zou je 'm dan in Amerika kopen?quote:Op maandag 25 april 2005 15:30 schreef XxxPimxxX het volgende:
Die lichtnetadapter kan je vrij makkelijk en goedkoop omzetten in een europese lidnechtadapter.
Volgens mij is de garantie ook wereldwijd, dus kan je gewoon gebruik maken van de nederlandse (europese?) apple garantie.
Blaat.quote:Op maandag 25 april 2005 15:21 schreef Skv het volgende:
Ik zou het niet doen.
Dat ze harder kunnen, kan je ook wel in de mp3's zelf doen.
Ik heb thuis wel een programma op m'n pc staan, waarmee je het volume van de mp3s zelf kan opkrikken. Ik kan 'm nu zo hard doen dat mn oren bijna klappen
Het is zowiezo veel gemakkelijker om het hier in Nederland te kopen, ivm garantie.
Ook krijg je bij de amerikaanse versie waarschijnlijk een amerikaanse lichtnetadapter, die je dus in Europa niet zal kunnen gebruiken..
Kost je dus $1,50.quote:Op maandag 25 april 2005 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar waarom zou je 'm dan in Amerika kopen?
Moet je een Europese adapter der bij halen, voor 30 euro.
Toen ik naar de macstore hier in Enschede ging, omdat 'ie niet werkte, begonnen ze te zeiken dat ik de garantie maar moest verhalen op de plek waar ik 'm had gekocht.quote:Op maandag 25 april 2005 15:33 schreef CreativeMind het volgende:
Garantie loopt via Apple zelf, en ik denk niet dat de aankoopplaats van invloed is op Apples (overigens sublieme) service. Ik heb er zelf ervaring mee na een defecte iPod.
Ik zou het gewoon doen.
Laat me raden, je bent een vliegtuig?quote:Op maandag 25 april 2005 16:12 schreef Geqxon het volgende:
Mja, ik ben all over the world: Paris, London, NY en LAToch maar ff kijken waar Ipods alsnog het goedkoopst zijn
je hoeft de iPod niet uit Amerika te halen omdat het geluid harder kan. Er is een programma (GoPod) waar je de firmware mee kan flashen. Voor zowel Mac, Windows als Linuxquote:Op maandag 25 april 2005 15:08 schreef steve2003 het volgende:
Ik zit er aan te denken een iPod uit Amerika te halen, een oom van me gaat er binnenkort naartoe, dus ik bespaar flink wat geld als ik hem uit Amerika laat komen. Daarnaast kunnen Amerikaanse iPods net wat harder dan de Europese ivm met EU voorschriften en dat soort gezeik..... Lijkt iemand dit een goed idee? Ik zat zelf met bezwaren als de garantie voorwaardes enzo, weet iemand hoe dat zit? en zijn die iPods wel op alles in Europa aan te sluiten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |