Ik vind het anders wel leuk om te zien hoe die twee snoepjes om me vechten.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:14 schreef CherryLips het volgende:
doe es lief!
Nietz ik vind het leuk om jou te zienquote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel leuk om te zien hoe die twee snoepjes om me vechten..
Tja ik heb toch maar voor een Samsung Yepp YH-920 gekozen. Deze kon ik met korting krijgen en dan scheelt dat toch ¤100 met een iPod. En deze is lekker compleet met cradle, afstandsbediening en hoesje en ook lekker simpel en logisch te bedienen (De reden waarom ik in eerste instantie een iPod wilde). En het verschil tussen die twee is echt geen ¤100 waard.quote:
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:54 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja ik heb toch maar voor een Samsung Yepp YH-920 gekozen. Deze kon ik met korting krijgen en dan scheelt dat toch ¤100 met een iPod. En deze is lekker compleet met cradle, afstandsbediening en hoesje en ook lekker simpel en logisch te bedienen (De reden waarom ik in eerste instantie een iPod wilde). En het verschil tussen die twee is echt geen ¤100 waard.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:03 schreef Skv het volgende:
Het design van de iPod is wel mooier.
Veeel beter.
[afbeelding]
Zo rijk ben ik nietquote:
Die anderen zijn zo lelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef nietzman het volgende:
Komen ze nu alweer aanzetten met die gedrochtelijke non-iPods?.
Die PC mensen verdienen niet beterquote:Op zondag 22 mei 2005 18:36 schreef nietzman het volgende:
Komen ze nu alweer aanzetten met die gedrochtelijke non-iPods?.
Gewoon via windows verkenner ofzo doenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef PAA-053 het volgende:
Hey ff een vraagje, hoe pas ik mijn agenda, adressen en notities aan bij mijn iPod mini?
Dat kan niet bij iTunes volgens mij
Iemand?
Dan moet je dat even instellen in itunesquote:Op zondag 22 mei 2005 19:30 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Maar de pc herkent de iPod niet als schijf
Kloptquote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat trio met mij, jou en haar kan ik zeker wel op m'n buik schrijven?
Lama, heb het alquote:Op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ja ik zit te kijken maar zou niet weten hoe![]()
![]()
![]()
Hm, het lukt niet echtquote:
Ipod kan ook met minder dan usb 2 werken, gaat het alleen wat langzamer de overdracht....quote:Op zondag 22 mei 2005 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ik ben er zelf trouwens nog steeds niet helemaal over uit wat ik wil; een iPod of iets anders. Zo'n mini ziet er wel ontzettend gaaf uit (de groene!) maar ik zit met die USB2 die ik (nog) niet heb, het ontbreken van een adapter en de batterijduur. Maar alle merken lijkt wel wat te mankeren tot nu toe. Alleen de iPod ziet er dus zo geil uit
![]()
Lees: je wacht je de tyfus.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:24 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Ipod kan ook met minder dan usb 2 werken, gaat het alleen wat langzamer de overdracht....
En USB2 aanschaffen/installeren; kost dat veel geld?quote:
usb2 kaartje is 15 euroquote:Op zondag 22 mei 2005 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En USB2 aanschaffen/installeren; kost dat veel geld?
Geduld heb ik nl niet.
Alhoewel,
de pc van m'n zus heeft wel USB2 en FireWire, maar ze vindt t
waarschijnlijk niet jolig als ik 4gig aan muziek op haar pc stal.
tja het is wat beter....maar ik kon die samsung voor 200 euro meekrijgen...geen slechte deal voor een 20gb player. En zo slecht ziet ie er nou ook weer niet uit.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:03 schreef Skv het volgende:
Het design van de iPod is wel mooier.
Veeel beter.
[afbeelding]
Waar krijg je die studentenkorting op Ipods ????quote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef CherryLips het volgende:
De iPod mini is ook aantrekkelijk doordat je als student korting kan krijgen en dan iets van ¤185 kost.
Via internet.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:51 schreef Pikkebaas het volgende:
Waar krijg je die studentenkorting op Ipods ????
Studentenkaart heb ik niet. Ik studeer bij het NTI.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Via internet.
En bij de meeste gewone macwinkels ook wel, als je je studentenkaart laat zien.
Misschien als je dat op de website invoert ze dat ook wel accepteren? Ik heb vaker gelezen over mensen die totaal niet studeren en gewoon een instelling invoeren.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:13 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Studentenkaart heb ik niet. Ik studeer bij het NTI.
De site accepteert het. Ik heb ook wel een bewijs van inschrijving.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als je dat op de website invoert ze dat ook wel accepteren? Ik heb vaker gelezen over mensen die totaal niet studeren en gewoon een instelling invoeren.
Maar heb je ook geen inschrijvingsbewijs oid?
Maakt als 't goed is niet uit, maar ik heb zelf nog geen iPod of wat dan ookquote:Op maandag 23 mei 2005 13:26 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
De site accepteert het. Ik heb ook wel een bewijs van inschrijving.
Is de winkel duurder dan de site ??
Nope, de 40GB non-photo is eruit gegaan toen de 30 en 60 gb photo werden gelanceerd. Met een beetje geluk kun je er nog wel eentje vinden ergens. Bij die 40gb zitten trouwens standaard een dock, kabels en een lader. Bij de 20, 30 en 60 zitten ook standaard een lader en kabels, en die kun je ook gebruiken voor een dock. Dus als je los een dock koopt, zit daar - volgens mij - niks bij.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Pikkebaas het volgende:
Is de gewone (niet-foto) Ipod alleen nog te koop met een 20Gb HD ?? Ik wil eigenlijk 40 a 60 Gb hebben en ik kan alleen photo types vinden.
Zitten er ook kabels bij een Dock ?? En een adapter ?? Of moeten die er ook nog bij worden gekocht.
't wordt een duur grapje zo ondertussen......
Ehmm...nee... Maar zo'n snoertje kost een paar euro bij de Mediamarkt. Overigens heb je niet per se een dock nodig om hem je iPod op je stereo aan te sluiten, dat kan ook gewoon via je koptelefoonuitgang.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef Pikkebaas het volgende:
Die doc wil ik hebben voor op m'n stereo. Kabels om op de stereo aan te sluiten zitten er dus wel bij ??
Als ik 400+ euro neertel dan wil ik 't graag prominent in het zicht hebben !!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehmm...nee... Maar zo'n snoertje kost een paar euro bij de Mediamarkt. Overigens heb je niet per se een dock nodig om hem je iPod op je stereo aan te sluiten, dat kan ook gewoon via je koptelefoonuitgang.
Lader + kabeltje zit er geloof ik wil bij.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Als ik 400+ euro neertel dan wil ik 't graag prominent in het zicht hebben !!
Dock is wel stukken mooier en handiger.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ehmm...nee... Maar zo'n snoertje kost een paar euro bij de Mediamarkt. Overigens heb je niet per se een dock nodig om hem je iPod op je stereo aan te sluiten, dat kan ook gewoon via je koptelefoonuitgang.
Tsja, verbokt is dat. Bij mijn 20gb gaat de lader via firewire, en kreeg ik er dus ook nog een USB-kabel bij. Ik kan het dock dus gewoon aangesloten laten. Dure tjak, die apple-snoertjes zeg!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Lader + kabeltje zit er geloof ik wil bij.
Die rag je achter in je dock. En dan koop je nog een kabeltje met 2 tulp-uitgangen dr bij voor 4 euro en mep je die in je stereo.
Moet je wel ff kijken of je er nog een kabeltje voor connecten naar je pc bij gaat halen, anders moet je steeds dat ding uit het stopcontact trekken, en uit je dock, naar je pc slepen, daar dr in pluggen om er een nummer op te zetten.
Ik heb dus gewoon 1 lader, een kabeltje van lader naar mn dock, en nog een kabeltje standaard in mn pc.
Die kabels kosten 18 euri per stuk.
Schijnt stroom te vreten terwijl de Belkin een batterij heeft.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou zie ik op de site van apple, dat ze eindelijk een eigen accessoire hebben ontwikkelt die automatisch foto's synced van je Digicam met je I-Pod Photo.
Het is iPod en iPod photo...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nou zie ik op de site van apple, dat ze eindelijk een eigen accessoire hebben ontwikkelt die automatisch foto's synced van je Digicam met je I-Pod Photo.
Die Belkin Accesoires die waren er al wel een tijdje, maar ranzig duur...
Apple I-Pod Camera Connector
[afbeelding]
Ik wilde al een tijdje geleden de I-Pod Photo aanschaffen omdat ik in de veronderstelling was dat je al meteen foto's via digicam op je I-Pod kon zetten( zonder tussenkomst van een laptop of computer) i.v.m reisgemak. Maar die veronderstelling was dus destijds ongegrond
Wat me dus eigenlijk een beetje verbaast, is waarom we er nu een half jaar op hebben moeten wachten, terwijl er zoveel snuggere lui bij Apple zitten en niet eentje even het idee had om meteen bij de lancering van de I-Pod Photo, die functionaliteit in te bouwen of al kort na de lancering van de I-Pod Photo dit als accessoire te lanceren.
I-Pod is juist ideaal voor reisdoeleinden en met "Photo" zou je denken dat de link naar rechtstreekse koppeling/synchronisatie met een digicam gauw gelegd is...
Gelukkig heeft Apple altijd van die nette prijzenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Belkin Accesoires die waren er al wel een tijdje, maar ranzig duur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |