apple@apple.com.. of ff bellenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:02 schreef arco_corleone het volgende:
weet iemand een emailadres van apple waar ik klachten met betrekking tot de ipod naar toe kan sturen??
AAC vind ik echt ideaal. Perfecte geluidskwaliteit en het neemt lekker weinig ruimte in beslag. Bij mij passen er nu 1000 nummers op m'n iPod mini 4 GB, met 192-320 kbps mp3 zouden er minimaal 33% minder mp3'tjes op passen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Uh ja.
Maar je betaalt dus meer dan 300 euro voor 20gig (en geen 40gig) en muziek met een brakke acc codec? Wat ms ik nog meer? Is de radiokwaliteit soms ook slecht?
Je kan toch van die polsbandjes kopen?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Ik heb mijn accu binnen.
Nu nog het lef verzamelen om mijn iPod open te maken. Iemand tips om statische elektriciteit te voorkomen?
Met statische electriciteid zal het denk ik wel meevallen, zolang je geen wol/fleece trui aanhebt of op een hele statische stoel zit (eentje van voledig plastic) zal het allemaal wel gaan, je kan evt even voordat je begint even de verwarminsbuizen in je huis aanraken (even vast houden) dan gaat alle statische electriciteid uit je lichaamquote:Op zondag 15 mei 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Ik heb mijn accu binnen.
Nu nog het lef verzamelen om mijn iPod open te maken. Iemand tips om statische elektriciteit te voorkomen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
OMFG, ik trok hem zonet uit zijn dock, en drukte wat op de knopjes onder het motto "Doe het eens jongen!"
Ik kreeg verdomme een hartverzakking toen het ding niet reageerde..
Maar hij stond nog op hold..
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
OMFG, ik trok hem zonet uit zijn dock, en drukte wat op de knopjes onder het motto "Doe het eens jongen!"
been there done thatquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
maarre.... hoe converteer je nou zo'n afspeellijst?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:22 schreef Tique het volgende:
WMP afspeellijsten zijn .wpl
Je kan alleen .m3u afspeellijsten toevoegen dus moet je je afspeellijst eerst converteren.
Als je een .m3u afspeellijst hebt:
In Itunes: Bestand -> Importeren -> .m3u selecteren -> Bestand zoeken
Nope, maar het is je geld zeker waardquote:Op maandag 16 mei 2005 10:30 schreef breaky het volgende:
Leuk hoor zo'n Ipod....Ik wil zelf de de 20gb v4 hebben, maar vind 'm zo duur. Goedkoopste wat ik heb gezien heb is ¤ 299,- . Is ie nog ergens goedkoper verkrijgbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |