itunes maakt mijn albums ook naar 80 tot 90 mb, dat word omgezet naar aac, en dat is gewoon goed luisterbaar.quote:
kdenk niet dat hij dat gedaan heeft hoor, hoe wou hij die onderste bedienenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:46 schreef Remzz het volgende:
Sowiezo zonde dat je van 2 iPod's er 1 maakt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:47 schreef iDex het volgende:
[..]
kdenk niet dat hij dat gedaan heeft hoor, hoe wou hij die onderste bedienen.
ik mag hopen voor hem dat het alleen voor de foto gedaan is
Hoor jij het verschil dan nog?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:59 schreef Geqxon het volgende:
Mja met dat ACC heb je zeker een bitrate van 128kbit?
Doe mij maar OGG of 192-320kbps MP3
Welke bedoel je precies? plaatjes?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:16 schreef steve2003 het volgende:
weet iemand hoe die remote control dingen werken? kan je dan je ipod gewoon in je tas steken en dan met die remote bedienen? of werkt het dan niet meer, oftewel, moet je op 1 lijn met je ipod staan, en kan een andere kant op mikken met je remote dan waar de ipod is??
ik ben het ff kwijt,quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:29 schreef steve2003 het volgende:
[..]
ik ben het ff kwijt,
Deze Remote
hoe werkt deze nou precies, je steekt dan tog iets in de uitgang van je ipod, wat draadloos met een afstandsbediening communiceert waar je dan je headphones op aan sluit.... zo werkt het toch? of ben ik nou dom? en dan kan je toch je Ipod in je rugzak doen en er naar luisteren door middel van die remote die je aan je jas klipt?
ik denk zo rond de 250-280 ofzo... de nieuwprijs is nu 340...quote:Op zondag 15 mei 2005 00:47 schreef jmac het volgende:
Ik wil mijn 4gen ipod 40gb verkopen MET ipod dock en sok. Weet iemand wat je daar voor zou kunnen vragen? Hij is pas maandje oud, maar weet niet wat mensen daar nu voor willen betalen. Ik hoor het graag
wowquote:Op zondag 15 mei 2005 02:57 schreef lj_lightning het volgende:
Ik verveelde me vanavond en heb iets van een OP gemaaktstaan wat recentere modellen ook in
misschien leuk om te gebruiken als OP
![]()
[afbeelding]
kan/gaat evt nog wel uitgebreider worden![]()
Dan moeten we er een mod bij jslepenquote:Op zondag 15 mei 2005 13:08 schreef Skv het volgende:
Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Sorry. OP.
apple@apple.com.. of ff bellenquote:Op zondag 15 mei 2005 14:02 schreef arco_corleone het volgende:
weet iemand een emailadres van apple waar ik klachten met betrekking tot de ipod naar toe kan sturen??
AAC vind ik echt ideaal. Perfecte geluidskwaliteit en het neemt lekker weinig ruimte in beslag. Bij mij passen er nu 1000 nummers op m'n iPod mini 4 GB, met 192-320 kbps mp3 zouden er minimaal 33% minder mp3'tjes op passen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Uh ja.
Maar je betaalt dus meer dan 300 euro voor 20gig (en geen 40gig) en muziek met een brakke acc codec? Wat ms ik nog meer? Is de radiokwaliteit soms ook slecht?
Je kan toch van die polsbandjes kopen?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Ik heb mijn accu binnen.
Nu nog het lef verzamelen om mijn iPod open te maken. Iemand tips om statische elektriciteit te voorkomen?
Met statische electriciteid zal het denk ik wel meevallen, zolang je geen wol/fleece trui aanhebt of op een hele statische stoel zit (eentje van voledig plastic) zal het allemaal wel gaan, je kan evt even voordat je begint even de verwarminsbuizen in je huis aanraken (even vast houden) dan gaat alle statische electriciteid uit je lichaamquote:Op zondag 15 mei 2005 17:20 schreef nietzman het volgende:
Ik heb mijn accu binnen.
Nu nog het lef verzamelen om mijn iPod open te maken. Iemand tips om statische elektriciteit te voorkomen?
quote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
OMFG, ik trok hem zonet uit zijn dock, en drukte wat op de knopjes onder het motto "Doe het eens jongen!"
Ik kreeg verdomme een hartverzakking toen het ding niet reageerde..
Maar hij stond nog op hold..
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
OMFG, ik trok hem zonet uit zijn dock, en drukte wat op de knopjes onder het motto "Doe het eens jongen!"
been there done thatquote:Op zondag 15 mei 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
maarre.... hoe converteer je nou zo'n afspeellijst?quote:Op zondag 15 mei 2005 17:22 schreef Tique het volgende:
WMP afspeellijsten zijn .wpl
Je kan alleen .m3u afspeellijsten toevoegen dus moet je je afspeellijst eerst converteren.
Als je een .m3u afspeellijst hebt:
In Itunes: Bestand -> Importeren -> .m3u selecteren -> Bestand zoeken
Nope, maar het is je geld zeker waardquote:Op maandag 16 mei 2005 10:30 schreef breaky het volgende:
Leuk hoor zo'n Ipod....Ik wil zelf de de 20gb v4 hebben, maar vind 'm zo duur. Goedkoopste wat ik heb gezien heb is ¤ 299,- . Is ie nog ergens goedkoper verkrijgbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |