Ook als je hem vergrendeld?quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Juist, dan heb je de sluimerstand te pakken.
Blijft de klok enzo nog wel doortikken.
En zodra je ook maar íets aanraakt, gaat 'ie aan.
Dan doe je iets fout.. Want bij mij moet ie dan eerst helemaal opstarten en staat ie dus echt uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Juist, dan heb je de sluimerstand te pakken.
Blijft de klok enzo nog wel doortikken.
En zodra je ook maar íets aanraakt, gaat 'ie aan.
Ik hou play ingedrukt, dan gaat dat schermpje uit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:19 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout.. Want bij mij moet ie dan eerst helemaal opstarten en staat ie dus echt uit
Je moet er 15 seconden op drukkenquote:Op woensdag 1 juni 2005 11:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hou play ingedrukt, dan gaat dat schermpje uit.
*klik* grendel dr op.
*klik* grendel dr af: ding staat weer aan in hetzelfde menu als toen wanneer ik em uitzette
Ja schatje, maar als je dan ook maar één knop indrukt gaat ie weer aan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je moet er 15 seconden op drukken
grendel
5 minuutjes wachten
nog eens kijken
je kunt er een gewone splitter indrukken hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef kreuk050 het volgende:
kan je met je ipod mini ook een hoofdtelefoonconnector erop doen die 2 uitgangen heeft? of is dit een special hoofdtelefoonconnector net zoals met telefoons?
BIJ MIJ IS HET VERDOMME WEL DE UITKNOP!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja schatje, maar als je dan ook maar één knop indrukt gaat ie weer aan.
Het is dus een sluimerstand, en niet een 'uit'.
Nope, kan helaas nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef kreuk050 het volgende:
kan je met je ipod mini ook een hoofdtelefoonconnector erop doen die 2 uitgangen heeft? of is dit een special hoofdtelefoonconnector net zoals met telefoons?
Hij heeft wel een andere ipod als jou, ik ook trouwens en bij mij werkt het ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
BIJ MIJ IS HET VERDOMME WEL DE UITKNOP!![]()
kort drukken = sluimer
lang drukken = uit
Neeeeheeequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
kort drukken = sluimer
lang drukken = uit
Moet je dan een adapter EN een kabel kopen om de ipod via het lichtnet op te laten??quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef bozzz het volgende:
oh ja en ik heb nu al na 1 dag spijt van me aankoop. had beter de ipod 20 gb kunnen kopen ipv de mini 6gb. Want heb een lichtnet adapter gezien van 30 euro plus een kabel an 20 euro. dit moet toch goedkoper kunnen?
ik heb er nog wel eentje, een rozequote:
Of je neem je computer/laptop mee op vakantiequote:Op donderdag 2 juni 2005 10:13 schreef bozzz het volgende:
oh ja en ik heb nu al na 1 dag spijt van me aankoop. had beter de ipod 20 gb kunnen kopen ipv de mini 6gb. Want heb een lichtnet adapter gezien van 30 euro plus een kabel an 20 euro. dit moet toch goedkoper kunnen?
Jep, die heb ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:51 schreef bozzz het volgende:
http://www.macstuff.nl/product_info.php?cPath=31_345_491&products_id=1550&osCsid=2f74313fa139b5175bee57701063e231
iemand ervaring met deze logic3 power adapter vor de ipod/mini?
een serieus groot prijsverschil met de offiele spulleln van apple
Uhm, de user vraagt of er een koptelefoon inkan met 2* 3.5" jackplugs (dat zie je nog wel eens bij vliegmaatschapij koptelefoons). Dat kan namelijk nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je 2 koptelefoons kan doen ofnie?
Want dat kan wel
Klopt ook, bij mijn 3g 20Gig is dat precies hetzelfdequote:Op donderdag 2 juni 2005 09:58 schreef MaRySe het volgende:
[..]
kort drukken = sluimer
lang drukken = uit
Volgens mij vraagt hij of er een gewone minijack-poort op de iPod zit, en niet een speciale headset-achtige verbinding. Op zo'n normale poort kun je inderdaad heel makkelijk een splitter aansluiten zodat je met z'n tweeën tegelijk kunt luisteren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Uhm, de user vraagt of er een koptelefoon inkan met 2* 3.5" jackplugs (dat zie je nog wel eens bij vliegmaatschapij koptelefoons). Dat kan namelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |