Maar ik kan probleemloos m'n gedownloade mp3's op m'n Ipod zetten. Zit die beperking er alleen in de USA op?quote:"The problem is that the iPod only works with either songs that you buy from the on-line Apple iTunes store or songs that you rip from your own CD's."
Bij de 2nd gen iPod minis zit geen docking station meer bij in de doos.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:27 schreef erikh het volgende:
Ik zet eraan te denken om een ipod mini te kopen maar kan iemand me vertellen wat er allemaal in de doos zit? Op de ene site lees ik dat je alleen de ipod krijgt met voedingskabel en usb kabel maar op de andere lees ik weer dat er een dockingstation bij zit e.d . Kortom, wat is nou waar?
Volgens mij is het een beetje bangmakerij. Ik hoor hier ook wel eens mensen die denken dat je alleen maar gekochte mp3's en CD's erop kan zetten, en dat ze daarom geen iPod kopenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:21 schreef Phaedrus het volgende:
Ik las net op Slashdot:
[..]
Maar ik kan probleemloos m'n gedownloade mp3's op m'n Ipod zetten. Zit die beperking er alleen in de USA op?
Het bedrag is dus nog niet bekendquote:Thuiskopieheffing digitale portable audiospelers en dvd-recorders
Stichting de Thuiskopie incasseert sedert 1991 de Thuiskopievergoeding op blanco beeld- en geluidsdragers waarover op grond van de auteurswet 1912 een vergoeding verschuldigd is. de vergoeding wordt uitgekeerd aan auteurs, producenten, uitvoerende kunstenaars en andere rechthebbenden waarvan het werk door consumenten wordt gekopieerd voor eigen oefening, studie en gebruik. Alle voorwerpen waarop door consumenten voor privégebruik auteursrechtelijk beschermde werken worden vastgelegd vallen in principe onder de thuiskopieregeling. Zo ook digitale portable audiospelers en dvd-recorders met harde schijf die op dit moment onderwerp van onderhandeling zijn. De hoogte van de vergoeding wordt bepaald in een aparte onderhandelingsstichting (SONT) waar de betalingsplichtigen en de rechthebbenden gelijk zijn vertegenwoordigd. Deze stichting staat onder leiding van een onafhankelijke voorzitter die door de minister van Justitie is benoemd. Het bestuur van de SONT heeft nog geen besluit genomen over de hoogte van het tarief; de onderhandelingen zijn gaande. Berichten die suggereren dat er al enige duidelijkheid is over de hoogte van een tarief zijn onjuist.
April 2005
In de wandelgangen/ geruchtenstroom hebben ze het over een bedrag van iets van 3,50 euro per GB. Een 30 GB iPod photo zou dan dus 105 euro duurder worden dan nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef CherryLips het volgende:
www.cedar.nl/thuiskopie
[..]
Het bedrag is dus nog niet bekendMaar ik krijg toch een kriegelig gevoel dat ik even door moet sparen als ik ooit nog een speeltje wil
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:21 schreef arco_corleone het volgende:
tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp tvp
oh, hij wordt dus verwijderd. Nou verwijder hem dan maar. Dan staat deze er nog inquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.
Zo nu heb ik mijn legale tvp
Kan je mij wat meer vertellen over dat programma?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:27 schreef Skv het volgende:
Totale onzin.
Ik heb al mn gedownloade mp3's dr op.
Gebruik ephPod2 als transferprogramma, en mócht apple het in zn hoofd halen om het hier dr op te zetten, dan is er binnen een week toch wel een programma waarmee je het kan omzeilen
Ach, als de ontwikkelingen een beetje snel gaan, dalen de prijzen van mp3 spelers vanzelf en dan is dat bedrag wat er aan toe wordt gevoegd echt geen reden meer om niet tot aankoop over te gaan. Ik snap alleen niet waarom ze de uitwassen en nuttige dingen gaan bestrijden en niet gewoon bij de wortels beginnen; hun eigen brakke beleid?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:59 schreef CherryLips het volgende:
www.cedar.nl/thuiskopie
[..]
Het bedrag is dus nog niet bekendMaar ik krijg toch een kriegelig gevoel dat ik even door moet sparen als ik ooit nog een speeltje wil
100 dollar voor een setje fucking oordopjes?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:25 schreef steve2003 het volgende:
Zojuist nieuwe oordopjes besteld voor mijn iPod![]()
Shure E2c![]()
Shure Site
Nou maar hopen dat het het geld waard is![]()
ik heb ze uiteindelijk van een site voor 61 dollar gekocht, in totaal dus iets van 40 Euro, dat is aardig te doen... Vooral als je bedenkt dat ie op ipodlounge een B+ scoort, een A voor geluid maar het wordt naar beneden gehaald door de prijs.... in vergelijking met mindere kwaliteits oordopjes, die wel A scoren door de prijs, 50 dollar ofzo, dan is het zeer zeker een goede deal lijkt me....quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
100 dollar voor een setje fucking oordopjes?
En dan ook nog van die gore waar je de gele platen binnen een dag uit hebt lekken als iemand anders ff luistert?
Ik hoop voor je dat je dr over na hebt gedacht
Je heb 2 jaar garantie bij Shure, dus daar hoef je je dan geen zorgen over te makenquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:36 schreef Skv het volgende:
haha, ik heb altijd dat dat snoertje kapotgaat bij het plugje
Check.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:28 schreef knox_ het volgende:
Die heffing kan nooit doorgaan denk ik. Of word die belasting alleen op mp3-spelers en dergelijke geheven?
Dat dacht ik dus ook. stelletje Nazi's bij Brein...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik maar snel mijn nieuwe iPod aan moet gaan schaffen
Nouja, en om op te laden, mits je een lader hebt dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:51 schreef iDex het volgende:
nee bij de dock zit geen lader, de dock is alleen voor aan je pc aan te sluiten
je kan hem wel opladen via je pc, maar ik wil dus niet mijn pc meenemen op vakantiequote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nouja, en om op te laden, mits je een lader hebt dus.![]()
Ik heb hier in Enschede bij de Macstore gewoon zown laderkabeltje gekocht, iPod -> USB en iPod -> Firewire. 18 euro.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:43 schreef iDex het volgende:
gister overal in rotterdam geweest voor een ipod oplader voor de usb versie,:
Machouse rotterdam
media markt
2 dixonsen in rotterdam
hadden hem allemaal niet,
vanmiddag eindelijke na zoveel zoeken bij dixons in vlaardingen hadden ze er nog maar 1 staan, die dingen zijn dus echt gewild
mgoed ik thuisgekomen: is het alleen maar een stekker :/ en dat voor 30 euro :|
De machouse in rotterdam gaf als reden dat je alles los moet kopen, dat de mensen dan zelf kunnen bepalen wat ze nodig vinden, nou ik denk dat iedereen wel een stekker verwachten voor die 200 euro... of niet dan?
Nee de 40 gig is eruit.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Loop ik nu achter, of is de 40g ipod niet meer te koop?
Ik bedoel, wat heb je nou aan 20g? Kun je er net krap 80 albumpjes op kwijt oid
wat dacht je van meer albumpjesquote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Whahaha nerd.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
meeste cd's zijn rond de 80/90 mbquote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:01 schreef Geqxon het volgende:
10gb / 80 = 230,4mb.
Komt redelijk overeen met mijn collectie. Als je 10-20 nummers op 192 - 320kbps hebt, is 230mb niet zo een heel gek getal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |