Geen ervaring wel van gehoort je moet volgensmij als je naar een apple store gaat je studentenpas meenemen. Als je het via internet besteld moet je aangeven dat je student bent volgnesmij zeggen ze dat ze dat dan gaat uitzoeken of ze dat ook doen weet ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
Ok, ik heb even zitten zoeken en ik kan dus gewoon een USB 2.0 pci kaarrtje kopenDat probleem is dus opgelost.
Nu heb ik nog steeds de studentenkorting vraag. Hoe gaat die korting in zn werk? Moet je een bewijs opsturen, dus iets van school of wat? Iemand hier ervaring mee?
ik verwijs je even door naar de Apple-site: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlIndquote:Op donderdag 7 april 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
Ok, ik heb even zitten zoeken en ik kan dus gewoon een USB 2.0 pci kaarrtje kopenDat probleem is dus opgelost.
Nu heb ik nog steeds de studentenkorting vraag. Hoe gaat die korting in zn werk? Moet je een bewijs opsturen, dus iets van school of wat? Iemand hier ervaring mee?
Bedoel je dat er ergens in Nederland gewoon een winkel (winkels) zitten? Waar kan ik die vinden? Ik heb een beetje op de ipod internet store gekeken maar daar kan ik geen winkels vinden. Of kan ik ook naar de plaatselijke iPod-boer gaan en daar studentenkorting krijgen?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
je moet volgensmij als je naar een apple store gaat je studentenpas meenemen.
Ik heb zelf iPod 20GB aangeschaft via de apple site met studentenkorting.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
www.machouse.nlquote:Op donderdag 7 april 2005 15:45 schreef knox_ het volgende:
[..]
Bedoel je dat er ergens in Nederland gewoon een winkel (winkels) zitten? Waar kan ik die vinden? Ik heb een beetje op de ipod internet store gekeken maar daar kan ik geen winkels vinden. Of kan ik ook naar de plaatselijke iPod-boer gaan en daar studentenkorting krijgen?
je moest een week wachten?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:49 schreef _Supreme het volgende:
ik wil even zeggen hoe goed de service van apple is.
ik had mijn ipod die het maar 2 uur na een volledige charge deed opgestuurd, en gisteren, een week later, kreeg ik een nieuwe
ik zie op de site van de Bijenkorf dat ze hem daar nog verkopen... ( ook de 10 gig nog)quote:Op donderdag 7 april 2005 15:50 schreef new_born89 het volgende:
Ik heb ff een vraagje hoor:
De Ipod 20GB 3Gen vind ik veel mooier dan de 4Gen...de 4Gen heeft zo'n lelijke grijze clickwheel past egt niet bij het oude uiterlijk van de 3Gen.... maargoed. Weet iemand of de 3Gen nog ergens nieuw te krijgen is? Een overstock van apple oid?
Ik blijf erbij dat je een ipod niet in een hoesje moet doen. Hij word bij mij toch niet beschadigt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 18:22 schreef La-le-lu-li-lo het volgende:
Net een 30 GB Photo gekocht
Bestaat er een manier dat ik mp3's & jpg's via windows verkenner naar de HD van de iPod kan kopieren? Zou erg handig zijn, kan ik het ding tevens gebruiken als imagetank voor me foto's bv. op vakantie...
Edit:
Wel jammer dat de beschermhoes niet erop past, wanneer komt de iPod photo hoes?
vandaag (vrijdag) al de oordopjes binnenquote:Op donderdag 7 april 2005 18:22 schreef tonks het volgende:
ik heb vandaag ook even met de klantenservice gebelt.. krijg dus nu een gemaakte ipod terug en nieuwe oordopjes
Ik ook, alleen niet de gare oordopjes. Iemand ervaring met betere die wel in je oor blijven zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:28 schreef Henkmanz het volgende:
Afgezien van de gare batterij ben ik heel tevreden over mijn Mini.
ik heb sony Ex71( in 't wit) voor mijn Ipod besteldquote:Op zondag 10 april 2005 11:25 schreef dewd het volgende:
[..]
Ik ook, alleen niet de gare oordopjes. Iemand ervaring met betere die wel in je oor blijven zitten.
Die is iig niet geschikt voor de photo, staat er bij.quote:Op zondag 10 april 2005 15:02 schreef arco_corleone het volgende:
als ik m'n ipodphoto aansluit op m'n versterker via de aux in, kan hij niet zo erg luid. Komt dat door de uitgang op de ipod? En als ik zo'n ding koop http://store.apple.com/1-(...)tLearnMore=TA866LL/A , kan ie dan wel lekker luid staan?
Hmm ik zag deze hangen in de winkel toen ik m'n ipod kocht, en vroeg me idd af of deze misschien wat makkelijker in m'n oren blijven zitten. Zo te zien moet je ze er iets dieper in je oor stoppen en blijven ze dan goed zitten of moeten ze nog ergens achter of tegen klemmen?quote:Op zondag 10 april 2005 13:15 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ik heb sony Ex71( in 't wit) voor mijn Ipod bestelddeze zijn een stuk beter dan de gewone ipod dopjes
zei ik foto?? haha ik bedoelde de ipodminiquote:Op zondag 10 april 2005 15:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die is iig niet geschikt voor de photo, staat er bij.
ja, ze zitten vrij diep in je oor en dat voelt in het begin een beetje eng, maar je wordt wel helemaal weggeblazen door de verschrikkelijk goede kwaliteit geluid!quote:Op zondag 10 april 2005 15:55 schreef dewd het volgende:
[..]
Hmm ik zag deze hangen in de winkel toen ik m'n ipod kocht, en vroeg me idd af of deze misschien wat makkelijker in m'n oren blijven zitten. Zo te zien moet je ze er iets dieper in je oor stoppen en blijven ze dan goed zitten of moeten ze nog ergens achter of tegen klemmen?
Ik heb mijn iPod een jaar geleden met studentenkorting gekocht, ook al was en ben ik nog geen student. Je hoeft enkel naam en plaats van een hogeschool/universiteit in te vullen. Naar mijn weten wordt er niets gecheckedquote:Op donderdag 7 april 2005 14:37 schreef knox_ het volgende:
......
Ik heb er ook een gekocht met studentenkorting (ben ook student). Ook geen check gehad oidquote:Op zondag 10 april 2005 21:45 schreef Weeman-Diederik het volgende:
[..]
Ik heb mijn iPod een jaar geleden met studentenkorting gekocht, ook al was en ben ik nog geen student. Je hoeft enkel naam en plaats van een hogeschool/universiteit in te vullen. Naar mijn weten wordt er niets gechecked.
Ik heb ook een Mini, en de batterij doet ook erg maf.. Ineens op zijn enzovoort. Hij lijkt trouwens wel even beter te gaan..quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:28 schreef Henkmanz het volgende:
Afgezien van de gare batterij ben ik heel tevreden over mijn Mini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |