Ik heb een 20 gig maar ga nog wel een shuffle kopen, voor t fitnessen. Die mini is daar te groot voor.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Het uitbrengen van nieuwe modellen vlak na de release van de iPod shuffle vind ik ook een beetje ondoordacht, het is zelfs een overkill voor de shuffle.
Want wie gaat er nu nog een shuffle van 1GB kopen als je voor 20 euro meer een vernieuwde iPod Mini met 4GB en max. 18 uur batterijduur kunt halen?
Dat is een domme zet van Apple geweest, want nu moeten ze óf de iPod Shuffle gewoon uit de markt halen, want geen idioot die hem nu nog zal kopen óf ze moeten de iPod Shuffle drastisch
in prijs verlagen wat hen ook financieël nadelig gaat uitwerken, maar uiteraard wordt dat grotendeels gecompenseerd door het uitbrengen van de nieuwe modellen maar toch is
het niet erg slim geweest want ze hadden er veel meer voor kunnen vangen.
Ik zou sowieso geen MP3 harddisk speler kopen om te fitnessen. Daar zijn die apparaten veel te gevoelig voor. Maar zo'n shuffle is daar ideaal voor.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb een 20 gig maar ga nog wel een shuffle kopen, voor t fitnessen. Die mini is daar te groot voor.
Dat is dan toch 20 euro meer?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:43 schreef rainmaker2k het volgende:
Het is trouwens zo dat niet de vernieuwde mini voor 20 euro meer te verkrijgen is. De vernieuwde is 200 euro terwijl de oude 180 is.
Dat is idd 20 euro verschil. Maar in het verhaal hierboven bedoelt hij dat het verschil tussen de Ipod shuffle 1GB en de mini 20 euro verschil is. En dat klopt dus niet. Dat moet dus 50 euro zijn.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:43 schreef Spider_NL het volgende:
Waar is de 6gig mini voor 200 te halen dan? Ik zie alleen 4gig 179 en 6 gig 249.
Ik heb hetzelfde en ben er ook bang voor....quote:Op maandag 28 februari 2005 01:16 schreef Wepeel2 het volgende:
18 uur.
6 gig muziek....
Ik heb mijn ipod mini pas 4 maanden of zo, maar ik vrees met grote vrees dat ik deze verleidingen niet kan weerstaan.
Welke versie heb je gekocht?quote:Op maandag 28 februari 2005 23:57 schreef Thetallguy het volgende:
Vandaag een mini gekocht, zwaar okay
Ik denk dat hij bedoelt de nieuwe of de oude versie.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Thetallguy het volgende:
4GB Silver
hij bedoelt waarschijnlijk.. de nieuwe versie of de oude... (dus met 18 uur batterijduur of met 8)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:08 schreef Thetallguy het volgende:
4GB Silver
En toen? Heb je de benen van je broertje gebroken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:42 schreef Jett het volgende:
mijne is doodik had er 2, en bij de 1 heeft mn broertje het beeldscherm gebroken en de ander heb ik verkocht, en van dat geld kleren gekocht
ik had mini en een normale
maar ik mis mn mini
En toen heb je ze omgewisseld, een briefje met je telefoonnummer er op achter gelaten en nu heb je een date?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:43 schreef QyRoZ het volgende:
Je ziet ze steeds meer, is ook leuk. Zat maandag in de trein naast een meisje met precies dezelfde mini silver als ik heb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |