Die heb ik ook wel gezien, maar volgens mij is het daar niet echt meer relevant om iets in te posten, zie ook daar een post van de TS.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:34 schreef Martijntj het volgende:
[GEZ] kopers Ipod sokken.. oftewel [TK] Ipod sokken.. ... met dank aan Avani's Posthistory
Dus...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
Modje, dit topic mag ergens morgen ofzo wel dicht..
Ik ben niet van plan nog meer van die sokken te gaan kopen, want mijn schooljaar in Groningen is afgelopenGa dus niet alleen daarvoor speciaal nog eens naar Groningen!
Van mij mag jequote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef harlingen het volgende:
ik wil graag een sok voor een ipod mini, mag wel van dit topic gebruik maken neem ik aan? Kleur interesseert me niks. Dus als iemand nog iets heeft liggen (roze ofzo, die bleven toch steeds over?).
Ik wil er ook wel 6 kopen met mijn creditcard, maar dan moet ik wel 4 deelnemers voor de mini hebben.
Ok, mooiquote:Op maandag 16 mei 2005 21:48 schreef steve2003 het volgende:
die zijn wel gelijk hoor.....
Dan wil ik er dus wel 1tjequote:Op maandag 16 mei 2005 21:37 schreef harlingen het volgende:
Ik wil er ook wel 6 kopen met mijn creditcard, maar dan moet ik wel 4 deelnemers voor de mini hebben.
Ik heb iig wel animoquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb een tijdje geleden 2 van die inkoopacties gedaan met die dingenmisschien dat ik er nog wel 1 doe maar ik weet niet hoeveel animo er voor is...
Ik heb eigenlijk liever zo'n sokquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:02 schreef Opa Bokma het volgende:
Ik heb geen sok voor je, maar wel een iPod carry case. Heb ik met mijn iPod Photo aangeschaft, maar ik heb toch maar zo'n rubberen hoes gekocht omdat ik dan bij de bediening kan komen.
Hij is voor jou voor 15 euro, nieuwprijs 30 euro. En hij is amper gebruikt.
Interesse?
Met paars neem ik ook wel genoegen hoor, er staat ook bij voor keurquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef Remzz het volgende:
Ik heb een paarse sok mag je wel overnemen, natuurlijk nog helemaal in goede staat enzo.
-edit- Ow sorry zie dat je geen paarse wil.
Ik heb er al 1quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb een groene en een roze
Je mag er wel 1 kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |