Niet doen. Ik was daar eergisteren ook al op gestuit en na wat ge-google op cetron kwamen er geen goede dingen uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:48 schreef Gumballs het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)p3%3Fq%3DiPod%2Bmini
wat moet ik hier bij voorstellen, tis een behoorlijk laag bedrag, iemand ervaring met die toko?
Zo, ik heb even dat hele topic daar doorgelezen, niet best dat Centron!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet doen. Ik was daar eergisteren ook al op gestuit en na wat ge-google op cetron kwamen er geen goede dingen uit.
http://internetoplichting(...)splay;num=1115394318
Er zijn al aardig wat mensen gedupeerd. En er zijn meer bedrijven zoals deze, misschien hebben ze ook dezelfde 'eigenaar'. Bij Tros Radar hebben ze het er ook over.
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:33 schreef Geqxon het volgende:
Heeft de Ipod Photo dan standaard geen imagetank functie?
Lijkt mij eraan liggen waar je heen gaat. Als je je iPod zonder problemen overal aan de lader kan leggen (hotel/appartement) dan zou ik voor de Apple-oplossing gaan. Als je gaat kamperen of veel gaat rondreizen is de belkin misschien beter. Maar ja, je moet de batt van je digicam toch ook opladen, en je gsm...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:21 schreef Pikkebaas het volgende:
De Ipod ben ik wel uit. Ik ga voor de 30Gb photo.
Twijfel alleen nog over de camera interface. Ik wil de Ipod op vakantie als imagetank gebruiken om diverse camera's leeg te tanken.
Zal ik nu de Belkin nemen, die duurder is maar met een eigen batterij werkt. Of zal ik de Apple nemen, die goedkoper is maar de batterij van de Ipod leegslurpt.....
tovquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OP alsnog aangepast met excuses voor de vertraging
Edit: laat maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:11 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
tovmaar imageshack heeft geen zin in fok
enig idee waar ik de OP wel kan hosten?
oeh got itFlickr kan het wel denk ik
![]()
ehh Dr_flash... zou je nog 1x...veranderen?![]()
http://photos10.flickr.com/15509314_231a6761e3_o.jpgdank
![]()
iPod mini 2G staat er niet bij!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Dr_Flash:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/grote-ipod-topic-OP4.jpg
zit daar vershil in danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
iPod mini 2G staat er niet bij!
Qua uiterlijk is er nauwelijks wat anders aan dan de 1G.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
iPod mini 2G staat er niet bij!
Harde reset al geprobeerd?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef mister_matherz het volgende:
Hier nog een probleempje, m'n iPod Mini is vastgelopen, hij doet helemaal niks meer, ook niet als ik hem aansluit op m'n computer, zelfs het licht blijft branden. Moet ik gewoon wachten tot de batterij leeg is en dan hopen dat ie weer oplaadt als ik hem aansluit of is er nog een andere manier?
Staat in de gebruiksaanwijzing.quote:
die is wel heel bruut ja. En niet eens zo duur. Ben benieuwd of hij goed werktquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:02 schreef Thetallguy het volgende:
iemand hier die een AirClick heeft, of iets vergelijkbaars. Lijk mij nl. wel handig voor op de fiets ed.
http://www.macplus.nl/pages/detail.php?productID=1397
Voor in de OP?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:31 schreef Svyatagor het volgende:
Dr_Flash:
http://www.xs4all.nl/~zwart1/grote-ipod-topic-OP4.jpg
Net maar ff gehaald, werkt relaxedquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:18 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
die is wel heel bruut ja. En niet eens zo duur. Ben benieuwd of hij goed werkt
Dank je, echtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
OP alsnog aangepast met excuses voor de vertraging
Kan je die niet verwisselen met dat afstandsbediening ding dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Net maar ff gehaald, werkt relaxed
Enige nadeeltje is dat ie over de Hold knop van de iPod zelf zit, dus als je van playlist ofzo wil wisselen moet het receivertje eraf. En je iPod wordt 1-1,5cm langer zo.
Nopequote:Op donderdag 26 mei 2005 17:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan je die niet verwisselen met dat afstandsbediening ding dan?
dat doet itunes zelfquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:48 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb een vraag:
ik ben aan het kijken voor een Ipod, maar hoe zit het met de .wma file die ik heb.. moet ik die eerst allemaal overzetten? want volgens mij las ik dat Itunes geen .wma ondersteunt..
toch wel?quote:
jepquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:49 schreef Xilantof het volgende:
[..]
toch wel?
omdat op de site echt niets staat over .wma e.d. en ook niet dat die zelf geconvert worden enzo.
maar dat is goed nieuws
Handigquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:18 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jepals je map met wma's toevoegt zet itunes ze mooi over naar mp3
![]()
Dan installeert 'ie zich zelf als externe harde schijf. hier I: ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:29 schreef CherryLips het volgende:
En kun je een iPod ook gebruiken als data-opslag, bijv. dat ik er wat Word bestanden opknal, ermee naar de computerzaal ga, en daar inplug en de bestanden er daar weer af haal? Want heb je niet per se iTunes nodig?
ga naar de store op apple.nl; rechts staat in de grijze rand 'andere bedrijven', waar je kiest voor 'onderwijs'. Et voila.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik las een pagina terug wat over studenten korting op Ipods
kan iemand dat bevestigen of dat echt zo is?
kijk, das coolquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ga naar de store op apple.nl; rechts staat in de grijze rand 'andere bedrijven', waar je kiest voor 'onderwijs'. Et voila.
Bij bepaalde Apple winkels krijg je die korting ook, bij de online store is het 8% korting, in de winkel kan dit ook 5% zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kijk, das cool
Kun je die korting ook los krijgen in de winkels?
gewoon in iTunes je library selecteren, ctrl + A, en dan bij de opties het volume van 0 naar +60 of +70 zetten, het aanpassen van de nummers kan even duren, en ook gaat hij een keer helemaal opnieuw syncen met je iPod omdat de nummers in je iTunes nu verschillen met de nr's op je iPod.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:53 schreef steve2003 het volgende:
voor mijn iPod photo, daar heb ik zo'n gare EU volume-begrenzer er op..... ik heb geprobeert dit er af te halen met programma's als EUpod en GoPod, maar beide werken niet.... kan het zijn dat deze dingen alleen werken op de oudere iPod modellen?
Ik ben van plan even te kijken bij de Applestore die in den haag zit. Ik kan altijd informerenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij bepaalde Apple winkels krijg je die korting ook, bij de online store is het 8% korting, in de winkel kan dit ook 5% zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |