Nigelquote:Pienaar wil blijven, De Jong moet blijven
Ajax lijkt ook komende seizoenen op Steven Pienaar te kunnen rekenen. De Zuid-Afrikaanse veelkunner, wiens contract in de zomer van 2006 afloopt, zinspeelt op een contractverlenging.
'Ik denk dat dat binnenkort gaat gebeuren', vertelde de 23-jarige international aan Het Parool. 'Ik voel me goed bij Ajax en ik heb het vertrouwen van de trainer.' Pienaar speelde tot nog toe 77 competitiewedstrijden voor Ajax en scoorde daarin dertien keer.
In Nigel de Jong heeft coach Danny Blind ook veel vertrouwen. Ondanks de interesse van het kapitaalkrachtige Manchester United, wil Blind niets weten van een voortijdig vertrek van De Jong, die ook nog een jaar vastzit aan Ajax.
'Belangstelling van een club als United streelt spelers. Maar De Jong is niet te koop. Hij past in mijn plannen voor het volgende seizoen. Bovendien denk ik dat het voor De Jong heel goed zou zijn nog een paar jaar bij Ajax te blijven. Zo kan hij doorgroeien in zijn rol en een bepalende speler worden.'
PSV, dat ook dingt naar de diensten van De Jong, hoeft zich in ieder geval geen illusies te maken. 'Over PSV kan ik duidelijk zijn. Wat er ook gebeurt, ik ga niet naar PSV. Nooit.'
Aangepast.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:12 schreef VoreG het volgende:
seizoenen dus..
Eensquote:
Nigel zijn moeder zei ook nog dat Nigel voorlopig of nooit naar PSV zal vertrekkenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was dit al gepost?.
[..]
Nigel!
Lekker dat Steven wsl ook nog even blijft..
Kalm aan. Ben er nog mee bezig. Je zou zelf ook kunnen helpen ipv commentaar te leverenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goh, zijn er maar 11 landen in Europa?
idd ja.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kalm aan. Ben er nog mee bezig. Je zou zelf ook kunnen helpen ipv commentaar te leveren
dat weet ik nog niet zo net,wat is de huidige plaats van ajax in de UEFA ranglijst?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:26 schreef TimmyAsd het volgende:
Owja, en Ajax zal wel geplaatst zijn in de voorronde CL
Iddquote:Op zondag 8 mei 2005 21:23 schreef twi het volgende:
Celtic zou mooi zijn. Wraak voor een paar jaar terug.
Heeft nu nog niet zoveel zin, aangezien er eerst duidelijkheid moet zijn over wie er geplaatst zijn tijdens de loting. De deelnemers an sich is niet zo interessant, de potentiële tegenstanders wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kalm aan. Ben er nog mee bezig. Je zou zelf ook kunnen helpen ipv commentaar te leveren
Dit is een nuttige bijdrage aan de discussie.quote:
lijkt mij welquote:Op zondag 8 mei 2005 21:29 schreef Doc het volgende:
In voorgaande jaren was er een voorschifting op basis van de UEFA ranking. Dit jaar ook?
Weet ik ook niet exact maar meestal wel hoog genoeg om niet tegen de Italiaans ploegen hoeven te loten. Bedenkt dat er ook veel teams uit de voor-voor-rondes komen ...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet zo net,wat is de huidige plaats van ajax in de UEFA ranglijst?
Dat lijkt me voldoende om in de goeie bak met knikkers te liggen ...quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
ajax staat 33e op de UEFA ranglijst overigens
Hehehehehehehe.quote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef Roskoo het volgende:
Is een ruil van der Vaart - Vennegoor of Hesselink niet iets, lijkt mij wel een prettige spits voor Ajax en van Raffie hebben we weinig plezier gehad de laatste 3 jaar.
quote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef Roskoo het volgende:
Ben benieuwd of we nog aansprekende namen gaan zien in de selectie voor volgend seizoen. Het is akelig stil rond het transferfront. Als we maar niet steeds nast bepaalde spelers gaan grijpen. Welke speler kan Ajax beter maken? Is een ruil van der Vaart - Vennegoor of Hesselink niet iets, lijkt mij wel een prettige spits voor Ajax en van Raffie hebben we weinig plezier gehad de laatste 3 jaar.
nou........Vennegoor heeft wel de techniek die een ajax spits nodig heeftquote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef Roskoo het volgende:
Ben benieuwd of we nog aansprekende namen gaan zien in de selectie voor volgend seizoen. Het is akelig stil rond het transferfront. Als we maar niet steeds nast bepaalde spelers gaan grijpen. Welke speler kan Ajax beter maken? Is een ruil van der Vaart - Vennegoor of Hesselink niet iets, lijkt mij wel een prettige spits voor Ajax en van Raffie hebben we weinig plezier gehad de laatste 3 jaar.
Misschien wil cart_man wel maar naar Baselquote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga mee naar uitwedstrijd als we Basel, Celtic, Glasgow Rangers, Sampdoria, Everton, Man. U, Anderlecht, of Brugge loten
Ja, die weet de weg daar wel gok ik zoquote:Op zondag 8 mei 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien wil cart_man wel maar naar Basel.
Vennegoor is nou niet echt het type Ajax-spits, wel? Maar vdVaart mag idd wel evrtrekken, alleen waarheen?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:39 schreef Roskoo het volgende:
Ja, te brede baanquote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef Basje_B het volgende:
Iemand nieuwe ajax shirt al gezien?
Nee, behalve dat het al 5 weken op internet staat.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:02 schreef Basje_B het volgende:
Iemand nieuwe ajax shirt al gezien?
Heb je toevallig die lijst t/m plaats 50 ofzo?quote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
Mooi, dan zitten we in pot Equote:Op zondag 8 mei 2005 21:31 schreef DutchGooner het volgende:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2005.htmlquote:Op zondag 8 mei 2005 23:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je toevallig die lijst t/m plaats 50 ofzo?
Ik denk dat Rosenberg komt.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:23 schreef D1 het volgende:
Wie denken jullie dat Ajax als versterking haalt voor de voorhoede?
Waar dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, behalve dat het al 5 weken op internet staat.
Op Ajax Netwerk in het desbetreffende shirtstopic is het tig keer gepost en in het Fok! Voetbalshirtstopic is het ook vele malen voorbij gekomen.quote:
quote:Een onderzoek in Italie heeft uitgewezen dat Ajax de club in Europa is die
de meeste spelers heeft opgeleid die uitkomen op in de hoogste
voetbalcompetities. Het onderzoek keek alleen naar de competities in
Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie, Spanje en Nederland. Ajax zou 46
spelers uitkomend in die competities hebben opgeleid. Real Madrid (43) en
Barcelona (38) volgden op plaats twee en drie.
Das mooiquote:
Ja ik had het al gelezen goed nieuwsquote:
Ik vind dat zo'n gezeik. Het voetbal wordt er echt niet beter van hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef SiemeN het volgende:
Helaas niet met het klassieke logo. De actie gaat echter door!
Ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
En als buitenstaander vind ik dat geneuzel over dat oude logo een beetje pathetic overkomen...
Ik vind het een beter uitshirt dan die gedroogde piskleur van dit seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het shirt waar Maxwell in loopt eigenlijk een stuk mooier dan het uitshirt op de foto van Ajax 2005-2006. Misschien omdat er een ander soort licht op valt ofzo
Ik bemoei me er ook niet meequote:Op maandag 9 mei 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Buitenstaanders hoeven zich er al helemaal niet mee te bemoeien.
En ik vind het shirt niets.
Ik nietquote:
Nee, de tijd was 84 keer mooier, en we hadden en 600 keer betere spits. Het shirt is gewoon... oud.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:29 schreef JaWi het volgende:
Dit is toch gewoon 84 keer mooier?
[afbeelding]
Die hangen er ook nog steeds. En dat je de laatste weken die doeken ziet is logisch. De campagne is nu afgelopen en is de laatste weken steeds groter geworden.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bemoei me er ook niet mee
Maar als je een samenvatting van Ajax kijkt, hangen er alleen maar spandoeken over 'Geef Ajax zijn gezicht terug' en soortgelijek dingen, al wekenlang. Waar zijn de 'Mijn liefde voor Ajax is Blind', 'Vrouwenpolder groet Ajax' en andere doeken gebleven?
Arie Pensioenpremie doet er toch niks mee...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef JaWi het volgende:
Die hangen er ook nog steeds. En dat je de laatste weken die doeken ziet is logisch. De campagne is nu afgelopen en is de laatste weken steeds groter geworden.
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Arie Pensioenpremie doet er toch niks mee...
Huh nou alquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef JaWi het volgende:
Nyon, 9 mei 2005
Ajax hoort vrijdag 29 juli iets na twaalf uur welke club moet worden verslagen om ook komend seizoen Champions League te mogen spelen. Dan is namelijk de loting voor de derde kwalifcatieronde, waarin de Amsterdammers instromen.
De speeldagen zijn vastgesteld op 9/10 en 23/24 augustus.
Twee jaar geleden speelde Ajax ook voorronde Champions League. Toen werd na grote inspanning Grazer AK verslagen. Tomás Galásek benutte toen in de verlenging, waarin het Golden Goal principe gold, een strafschop.
Gut jaquote:
quote:Maandag 9 mei - Rafael Van der Vaart topfit bij groepstraining
(Verslaggever SV, Amsterdam, 14.08u GMT+01.00, www.ajax.nl)
De 21-jarige Rafael Van der Vaart trainde vandaag voor het eerst sinds zijn langdurige enkelblessure weer mee met de groep. Volgens de Heemskerker ging dat prima en pijnvrij.
Van der Vaart op de officiele website: 'Ik kan pijnvrij trainen, ik heb nergens meer last van', aldus de middenvelder. Tomas Galasek en Filipe Kasmirski trainden echter nog wel apart. De Tsjech heeft nog steeds last van de rugblessure die hij vorige week vrijdag op liep. Filipe heeft last van zijn arm. (foto: www.ajax.nl)
Ik denk het eerste, het lijkt me logisch dat sneijder wel gewoon naar die andere gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe moet ik dat opvatten MM?
Hebben VdV en Steek Koeman niet uitgenodigd of heeft Sneijder Koeman wel en VdV en Steek niet uitgenodigd?
Hij is niet de webmasterquote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij de webmaster van www.ajaxlogo.nl of ben je een supporter van de site en de campagne?
Hier doet 'ie het gewoonquote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is niet de webmaster. En de site ligt er trouwens uit
.
De website www.ajaxlogo.nl is gewoon up & running.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is niet de webmaster. En de site ligt er trouwens uit
.
Uit een topic in SPT, bron weet ik nietquote:HSV zeigt Interesse an van der Vaart
Rafael van der Vaart von Ajax Amsterdam saß am Sonntagabend beim Spiel des Hamburger SV gegen Borussia Mönchengladbach (0:0) in der AOL-Arena auf der Tribüne, wie erst spät durchgesickert war. Der niederländische Nationalspieler beobachtete mit seiner Frau und seinem Berater, dem Ex-Bayernstar Sören Lerby, die Begegnung.
Nach der Partie ging es gemeinsam mit dem HSV-Vorsitzenden Bernd Hoffmann, HSV-Coach Thomas Doll und HSV-Sportchef Dietmar Beiersdorfer zum Essen. Die Verantwortlichen der Hanseaten zeigen Interesse an der Verpflichtung des 22-Jährigen und haben sich mit dem Mittelfeldakteur getroffen, um auszuloten, ob ein Wechsel an die Alster im Bereich des Möglichen wäre.
Not me.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Zitten jullie allemaal op 410?
Volgend jaar wel. Nu mits kaarten. Voor de rest heb ik bijna alle vakken gehadquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu maak je ons nieuwschierigquote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar dan..
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nlquote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar dan..
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nl![]()
ik heb er 1 keer gezetenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:
Maar VdV zie ik echt niet naar Duitsland gaanquote:Maandag 9 mei - 'VdV in serieuze belangstelling HSV Hamburg'
(Verslaggever HW, Hamburg, 16.22u GMT+01.00, Duitse Media)
Volgens vele Duitse media staat Rafael van der Vaart in de belangstelling van HSV Hamburg. Hij bekeek afgelopen weekend aandachtig het competitieduel tussen Hamburg en Borussia Mönchengladbach met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby en zijn vriendin Sylvie Meis. Door nu samen met zijn zaakwaarnemer en zijn aanstaande vrouw een thuiswedstrijd van Hamburg te gaan bekijken is het tijd voor de geruchten.
Hamburg is op zoek naar een aanvallende middenvelder en Rafael van der Vaart past precies in dat plaatje. Nummer 1 kandidaat Andres d'Alessandro (Wolfsburg) lijkt te duur, maar dat lijkt niet het geval voor Rafael van der Vaart. Ajax zou 4 miljoen euro vragen voor de speler van het Nederlands Elftal.
Hamburg benadrukt dat Van der Vaart onder de indruk was van de sfeer in het stadion maar dat onderhandelingen nog niet aan de orde zijn. Bij Hamburg zijn ze in ieder geval allemaal positief over een mogelijke komst, ook Khalid Boulahrouz. Het is nu afwachten wat er nog meer gaat gebeuren de komende maanden. Van der Vaart heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2006. Maar is dit seizoen niet echt zeker van een basisplek en wil graag weer spelen.
Lijkt me wel echt een club voor VdVquote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Maar VdV zie ik echt niet naar Duitsland gaan.
VDV komt al jaren voor in de scoutingsboekjes van de grote clubs. Als dei door hebben dat hij voor 4 miljoen te koop is, zullen die ook wel hun intresse gaan tonen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een club voor VdV
hij gaat toch niet naar de absolute top
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nl![]()
Mja dat welquote:Ik denk dat hij de 410 dvd wil bestellen.
Minder. Weet niet van iedereen waar die zit. Meeste zitten op andere fora.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Mja dat wel![]()
Maar dat was eigenlijk niet de reden, ik benieuwd of hier ook mensen van zuid zaten..
Ik ken er wel een paar uit Zoetermeer, zoals ik allerlei mensen ken uit alle hoeken van Nederland (voordat ik nog meer van dit soort vragen krijg...).quote:
Nee helaas nog nietquote:
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bierquote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, hoe dat zo joh? Er is toch een wachtrij?
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee helaas nog nietwel een gewone ajax string met het oude logo..
![]()
Ben je van de 410 girls danquote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee helaas nog nietwel een gewone ajax string met het oude logo..
![]()
Nee dat niet heb er zelfs nog nooit gezetenquote:
Maurice B. toevallig?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar uit Zoetermeer, zoals ik allerlei mensen ken uit alle hoeken van Nederland (voordat ik nog meer van dit soort vragen krijg...).
jah ik weet het. was ik ook al mee bezig. Maar die plaatjes zijn allemaal te groot en ik weet niet hoe ik die kleiner moet krijgen..quote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar je mag je avatar dan wel aanpassen!!
* TerroRobbie kijkt Bananenman lief aan..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, hoe dat zo joh? Er is toch een wachtrij?
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bier.
Je mag hem best uitdoen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee dat niet heb er zelfs nog nooit gezetenalleen 409 en 415 Mag ik dan geen 410 string dragen?!
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie kijkt Bananenman lief aan..![]()
Idd even posten als ze um aanheeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef Bananenman het volgende:
Vak410 én bijbehorende strings ís ontopic
Ok.. is een neef van me..quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Namen zeggen me niet zo veel, kan ik dus niet bevestigen of ontkennen.
Voor algemeen gebruik!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef LadyDana het volgende:
[..]
jah ik weet het. was ik ook al mee bezig. Maar die plaatjes zijn allemaal te groot en ik weet niet hoe ik die kleiner moet krijgen..![]()
Ik heb nog foto's ergens van de 410 girls met 410 string in Auxerre. Maar die zal ik maar niet postenquote:
Ik heb er nog wel wat liggen ja volgens mij. We kunnen wel wat regelen. Je bent geregged op 410 forum he? Stuur daar even PMetje dan handelen we het verder af (Daan410).quote:Op maandag 9 mei 2005 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ok.. is een neef van me..
Bananenman.. stuur op die dvd![]()
Tuurlijk wel! Komop man!quote:Op maandag 9 mei 2005 17:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's ergens van de 410 girls met 410 string in Auxerre. Maar die zal ik maar niet posten
ik wou net zeggenquote:
Bedankt, maar ik denk dat ik iets fout doe want hij doet t nog steeds niet..quote:
Verstuurdquote:Op maandag 9 mei 2005 17:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel wat liggen ja volgens mij. We kunnen wel wat regelen. Je bent geregged op 410 forum he? Stuur daar even PMetje dan handelen we het verder af (Daan410).
Ik heb met iemand een gedeelde seizoenskaart op 410, vooral omdat ik lang niet elke zondag kan omdat ik vaak moet werken dan.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:11 schreef JaWi het volgende:
Welk vak vertoef jij, F1Bas?
V.d.Vaart gaat echt niet naar Zwolle hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 17:43 schreef DeTolk het volgende:
Maarrree... VdV naar 't Verre Oosten, moet ie niet doen!
Da's leuk, maar zet hem even op een eigen plekje, op mijn domein blijft 'ie niet voor altijd staan.quote:
Opslaan op je PC, ergens op een webserver zetten en vanuit je profiel er naar verwijzen.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:21 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik denk dat ik iets fout doe want hij doet t nog steeds niet..![]()
Owh ja johquote:Op maandag 9 mei 2005 17:30 schreef Bananenman het volgende:
Jezus, ik heb nu al zenuwen voor Groningen thuis. Voorbereidingen zijn in volle gang en het wordt echt een wedstrijd om nooit te vergeten. Op de tribunes althans
Hamburger wil van der Vaart, van der Vaart wil Hamburgerquote:Op maandag 9 mei 2005 18:25 schreef P0RN0STAR het volgende:
Rafael van der Vaart kijkt dus overduidelijk naar de naam van de club, Hamburger SV past bij hem!
Dan komt dat mooi uit, als van der Vaart toch niet wilt bijtekenen dan kunnen we hem beter nu wegdoen, krijgen we er tenminste nog een paar miljoen euro voor. Bovendien hoeft Ajax dat torenhoge salaris van die gast ook niet meer te betalen.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hamburger wil van der Vaart, van der Vaart wil Hamburger.
Als dat 20 man zijn die beetje de mentalita ultra hebben en meezingen en springen --> ga op 413 staan een vakkie verderop!! Gewoon doen!!quote:Op maandag 9 mei 2005 19:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh oke, zal niet echt veel uitmaken. gaan met zo'n 20 man daar zitten![]()
Ik bedoelde meer een hamburger om op te etenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dan komt dat mooi uit, als van der Vaart toch niet wilt bijtekenen dan kunnen we hem beter nu wegdoen, krijgen we er tenminste nog een paar miljoen euro voor. Bovendien hoeft Ajax dat torenhoge salaris van die gast ook niet meer te betalen.
Maar ergens vind ik het toch wel jammer dat hij niet wilt bijtekenen. Ik geloof nogsteeds dat van der Vaart een speler is met zeer veel kwaliteit en spelinzicht en dat hij Ajax zeker nog beter kan maken.
ok zal 't voorleggenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als dat 20 man zijn die beetje de mentalita ultra hebben en meezingen en springen --> ga op 413 staan een vakkie verderop!! Gewoon doen!!
Strik er om en weg ermee.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart naar Hamburg, lekkere club voor hem. Bratwurst und Bier, Sylvie naakt in "Bild". Verkopen maar!
Gewoon doen, 413 is standaard met mannetje of 30 en je kan zonder problemen overlopen van 412 naar 413, niemand die het erg vindt. En met 20 man is 413 dus lekker stukkie groter!!quote:
Misschien kunnen ze nog 30 man voor 415 regelenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gewoon doen, 413 is standaard met mannetje of 30 en je kan zonder problemen overlopen van 412 naar 413, niemand die het erg vindt. En met 20 man is 413 dus lekker stukkie groter!!
Noem je dat het verre oostenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
V.d.Vaart gaat echt niet naar Zwolle hoor![]()
en naar psv ook niet dus
Opgezwolle - Verre Oosten (muziekquote:Op maandag 9 mei 2005 19:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Noem je dat het verre oosten
man dan kom je ook nergens
jij snapt hetquote:
Via de laatste optie had ik het eerst geprobeerd, maar hij is groter dan ie mag zijn...quote:Op maandag 9 mei 2005 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opslaan op je PC, ergens op een webserver zetten en vanuit je profiel er naar verwijzen.
Of via de optie 'Naar Usericon Manager' in je profiel op de Fok-server uploaden en dan moet 'ie 't ook doen.
Voila!!
ik herken je zo helemaal nietquote:Op maandag 9 mei 2005 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Via de laatste optie had ik het eerst geprobeerd, maar hij is groter dan ie mag zijn...
Dus ik zie wel als ie weg is
Mailenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's ergens van de 410 girls met 410 string in Auxerre. Maar die zal ik maar niet posten
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
1 april is toch allang geweestquote:Op maandag 9 mei 2005 19:45 schreef keeper het volgende:
Ik noem Utrecht al het verre oosten.
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat Raffie volgend seizoen aan de zijde van Paultje Bosvelt op het middenveld in het Friese Haagje te bewonderen is.
SCH had het er net ook al overquote:Op maandag 9 mei 2005 19:45 schreef keeper het volgende:
Ik noem Utrecht al het verre oosten.
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat Raffie volgend seizoen aan de zijde van Paultje Bosvelt op het middenveld in het Friese Haagje te bewonderen is.
Ik zie hem vanavond in de nachtsauna, dan lach ik hem wel uit.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:59 schreef Suijk het volgende:
Dan zou ik naar zijn huis gaan en hem 3 weken uitlachen.
Dat jij de grootste Nederlandse voetballer ooit verruilt voor zo'n halfzachte prutser uit Pesaro...quote:Op maandag 9 mei 2005 20:05 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik zie hem vanavond in de nachtsauna, dan lach ik hem wel uit.
Sinds wanneer hebben we een nieuw stad in Nederland, genaamd Eihovenquote:Op maandag 9 mei 2005 20:19 schreef SoA-Holic het volgende:
Edit: methodmich was me voor
Na nigel en steven nu ook hatem die helemaal niks ziet in dat fabriek in eihoven.![]()
Jij bent zeker lid van de VARA.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht dat jij principes had...
Alsjeblieft niet!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:01 schreef Nashje het volgende:
Misschien een ruil tussen Vd Vaart - Vayrynen.
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:26 schreef JaWi het volgende:
@PLEA, Bananenman en The_Hives iig ook.
je had ook gewoon mij kunnen vragen en je had een seizoenskaart gehadquote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bier.
Verkoop je die van jou danquote:Op maandag 9 mei 2005 21:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je had ook gewoon mij kunnen vragen en je had een seizoenskaart gehad
idd praatjes vullen geen gaatjesquote:Op maandag 9 mei 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Laat maar zien dan....
En ik vind het tof van Sneijder dat ie Koeman heeft uitgenodigd!
neequote:
Ligt eraan welk vak je wilt. Er is altijd wel plaats waar je zo terecht kan.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Ej ik wil misschien een seizoenskaart. Begin dit seizoen werd er een aangeboden voor alle thuiswedstrijden + gratis vervoer. Echt spijt van gehad dat ik dat niet gedaan heb, dan was ik er volgend seizoen ook van verzekerd. Damn
Maar ik ga het alsnog proberen te regelen voor volgend seizoen met diezelfde mensen. Hopelijk lukt 't alsnog.
Mensen uit Boekel?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:15 schreef Nashje het volgende:
Ej ik wil misschien een seizoenskaart. Begin dit seizoen werd er een aangeboden voor alle thuiswedstrijden + gratis vervoer. Echt spijt van gehad dat ik dat niet gedaan heb, dan was ik er volgend seizoen ook van verzekerd. Damn
Maar ik ga het alsnog proberen te regelen voor volgend seizoen met diezelfde mensen. Hopelijk lukt 't alsnog.
Waarom zeg je je kaart op dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee
Paar kennissen die hun kaart opzeggen. Aantal heb ik laten overschrijven naar vrienden van me. Had er nog 1 overdie is nu opgezegd.
Nu ik er over denk, had ik wel ff kunnen vragen of iemand hem wilde
ik nietquote:
Volgens mij in een hoek. Als je op die plaats staat is links van je de F-side geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ligt eraan welk vak je wilt. Er is altijd wel plaats waar je zo terecht kan.
Dat ga ik jou niet zeggen, dan jat jij 'm!quote:
Eerste of tweede ringquote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij in een hoek. Als je op die plaats staat is links van je de F-side geloof ik.
[..]
Dat ga ik jou niet zeggen, dan jat jij 'm!Wie ben jij eik?
Jij bent Niek ofnietquote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij in een hoek. Als je op die plaats staat is links van je de F-side geloof ik.
[..]
Dat ga ik jou niet zeggen, dan jat jij 'm!Wie ben jij eik?
Ehhhhhh ik zou 't niet weten. Volgens mij de eerste.quote:
Coolquote:Op maandag 9 mei 2005 21:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
(eerste bekende user die ik hier tegen kom)
Naast HSV heeft Tottenham nu ook interesse getoond, aldus Barbara Barend.quote:9/5/2005 - Van der Vaart wil definitief weg bij Ajax
(Gepost door RvN)
Tegenover De Telegraaf heeft zaakwaarnemer Soren Lerby laten weten dat Rafael van der Vaart aan het einde van het seizoen definitief wil vertrekken. Hij bevestigde het etentje bij HSV, maar er zijn meerdere clubs in de markt voor de Ajacied. Arie van Eijden liet in een reactie ervan op de hoogte te zijn dat Van der Vaart aan het einde van het seizoen wil vertrekken. Er zou zich echter nog geen enkele club officieel hebben gemeld bij Ajax.
Waarom zijn de Feyenoord-jeugdteams bijna altijd zeer gewaagd aan die van jullie, maar hebben wij geen enkele jeugdspeler in de basis staan en jullie een stuk of 7?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
9/5/2005 - Jong Ajax moet hopen op PSV na gelijkspel in voorlaatste duel
(Gepost door RvN)
Jong Ajax heeft de strijd om de landstitel in de beloftencompetitie niet meer in eigen hand. Jong Ajax verloor opnieuw punten, thuis kwam het niet verder dan 2-2 tegen RKC. Omdat Feyenoord wel won, 5-2 tegen NAC, achterhaalde die ploeg Ajax, beiden hebben evenveel punten. De Rotterdammers hebben een fors beter doelsaldo. Ajax is daardoor in de laatste competitieronde afhankelijk van Jong PSV. Die krijgen Feyenoord op bezoek. Jong Ajax moet zelf op bezoek bij NAC en zal in ieder geval moeten winnen.Zou jammer zijn wanneer ze het verspelen.
Nee ik lulde maar wat. Ik denk dat Ajax de jeugdspelers sneller naar het eerste laat doorstromen waar Feyenoord spelers koopt. De gemiddelde leeftijd van Ajax zal ook een stuk lager zijn dan die van Feyenoord.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef fransie102 het volgende:
Wat is geluk? Dat bij jullie wel die spelers doorbreken of dat Jong Feyenoord misschien kampioen wordt?
Want als we zo gaan redeneren heeft Ajax ook die 2e plek met puur geluk gepakt omdat AZ Europees speelde.
Loek, Jong Ajax stond mijlenver voor maar omdat ze al maanden niet kunnen winnen heeft feyenoord nog kunnen terugkomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef fransie102 het volgende:
Wat is geluk? Dat bij jullie wel die spelers doorbreken of dat Jong Feyenoord misschien kampioen wordt?
Zelfde situatie met AZ en Ajax in de eredivisie dus.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Loek, Jong Ajax stond mijlenver voor maar omdat ze al maanden niet kunnen winnen heeft feyenoord nog kunnen terugkomen.
Precies dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 mei 2005 22:00 schreef Suijk het volgende:
Van deze groep jeugdspelers van Ajax zie ik er ook niet veel doorbreken.
Jammer.quote:Tegenover De Telegraaf heeft zaakwaarnemer Soren Lerby laten weten dat Rafael van der Vaart aan het einde van het seizoen definitief wil vertrekken.
Vorig jaar verloren en wonnen we een keer van jong feyenoord. Babel, Maduro en Emanuelson stonden trouwens redelijk vaak reserve toen.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:03 schreef fransie102 het volgende:
Dat worden moeilijke tijden dan, Suijk. Want als de Ajax-jeugd niet draait, draait het 1e van Ajax het seizoen of de seizoenen daarop ook niet.
Maar het team met Maduro, Babel en Emanuelsson waren ook niet beter dan ons jeugdteam destijds, volgens mij?
Hoe zag het uiteindelijke klassement er toen uit?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren en wonnen we een keer van jong feyenoord. Babel, Maduro en Emanuelson stonden trouwens redelijk vaak reserve toen.
Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermeequote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die hopen dat van der Vaart weggaat ?
Dat er eindelijk schoon schip wordt gemaakt en dat deze paljas niet langer andere spelers in de weg loopt staat en zit met z'n trage reet en dat ie bij Heerenveen of god mag weten waar nog eens duidelijkt maakt dat ie dikke stront is en te langzaam voor toptvoetbal en de 5 doelpunten per jaar te weinig is voor de top ?)
ook eensquote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermee
Kan het nergens meer terugvinden, maar uit mijn hoofd werd Ajax 1e (na puntmindering) en Vitesse 2e. Feyenoord rond de 7e of 8e plaats ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hoe zag het uiteindelijke klassement er toen uit?
Maar derksen heeft het niet altijd goedquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef BennieK het volgende:
vdVaart, het grootste talent uit nederland..
Derksen heeft dat nog tot een maand geleden zonder blozen lopen verkondigen op nationale televisie![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
Check de nieuwe poll op: ArieAFCA.web-log.nl en stem!
Die foto's van 'Campagne Ajax-logo naar hoogtepunt' zijn veel mooierquote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
Check de nieuwe poll op: ArieAFCA.web-log.nl en stem!
Het nieuwe logo is inderdaad veel mooierquote:
*insert doodsverwensing*quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef DrDentz het volgende:
wat een lelijk onding, de moderne is veel mooier, met de 11 streepjes symbolisch voor het elftal, wat doordacht
Dat het voetbal zo waardeloos is dat we ons over het logo druk gaan maken.... zuchtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:58 schreef twi het volgende:
[..]
Doe effe gezond joh, jij bent dertien ofzo. Wat heb jij nou in vredesnaam met dat oude logo.
Waarom? Daar gaat Ajax ook niet beter van voetballen hoor? Maar dat die optiefen en de stoeltjes de juiste kleuren krijgen vind je wel belangrijk. Ik ook, daar niet van, maar met het oude logo is het net zo. De huidige stoeltjeskleuren zijn geen gezicht, en ik vind het huidige logo óók geen gezichtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om ervoor te zorgen dat die verrekte stoeltjes in die pan eens rood worden en de Admirals het stadion uit gedenderd worden. Die vullen nog niet eens een ring, dus die kunnen best in 't Olympisch terecht met die grasonterende bezigheid. Om over al die dubbele strepen op 't veld maar niet te spreken :x
Hadden we Zlatan nou maar gehouden en v.d. Vaart & Koeman vorig jaar al in de uitverkoop gedaan, dan hadden we ook geen vijf miljoen verspilt aan Machlas de derde en een beter seizoen gehad. Zlatan had dit jaar ook nog wel een aardig centje opgebracht.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermee
quote:9/5/2005 - Lerby sluit transfer Van der Vaart naar PSV niet uit
(Gepost door RvN)
Zaakwaarnemer Lerby heeft tegen De Telegraaf laten weten dat Rafael van der Vaart Ajax aan het einde van het seizoen definitief wil verlaten. Zondag had hij al een orienterend gesprek met HSV. Lerby wilde PSV niet uitsluiten als nieuwe werkgever, al zou de Eindhovense club formeel nog geen interesse hebben getoond. Wel heeft Lerby regelmatig contact met Hiddink. Van der vaart zal tussen de verschillende aanbiedingen gaan kiezen.
quote:Kluivert is nog lang niet uitgevoetbald
Patrick Kluivert laat in het boek De Godenzonen van Ajax - Tien jaar later blijken dat hij in tegenstelling tot wat diverse media melden, het voetbal nog lang niet zat is. De Newcastle United-aanvaller hoopt snel een club te vinden.
Jarenlang was Kluivert dé spits van Oranje. Na het missen van het WK 2002 verdween de topscorer aller tijden echter uit beeld. Bij FC Barcelona ging het het laatste seizoen ook minder en uiteindelijk vertrok de Amsterdammer. Kluivert was alle negatieve publiciteit over hem op zowel privé als voetballend gebied zat en koos voor Newcastle. "De enige remedie voor mij is dan voetbal. "
Dat laatste is Kluivert voorlopig deels gelukt. Hoewel Kluivert onder trainer Souness geen vaste kracht is, liet hij vooral in de FA en de UEFA Cup zien dat hij nog altijd veel kwaliteit heeft. Toch wilde Newcastle en Kluivert niet met elkaar verder en gaat Kluivert opzoek naar een nieuwe club. Naar verluidt kan Kluivert naar Valencia, maar ook een terugkeer naar Nederland lijkt niet uitgesloten. "Ajax blijft altijd mijn club", zegt Kluivert over zijn voorkeur in Nederland.
En dan had iedereen lopen miepen dat VdV was weggepest door Zlatan....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:27 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Hadden we Zlatan nou maar gehouden en v.d. Vaart & Koeman vorig jaar al in de uitverkoop gedaan, dan hadden we ook geen vijf miljoen verspilt aan Machlas de derde en een beter seizoen gehad. Zlatan had dit jaar ook nog wel een aardig centje opgebracht.
dat zou echt geweldig zijn als hij terug komtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben echt nerveus joh... Vandaag het niewue logo? Zou echt mooi zijn...
Zal wel weer een poldercompromis worden, met een multiculti-logo als resultaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben echt nerveus joh... Vandaag het niewue logo? Zou echt mooi zijn...
Ik geloof zelf overigens niet dat van der Vaart naar PSV zal komen.quote:PSV gelooft in Van der Vaart
EINDHOVEN – PSV is serieus van plan om Rafael van der Vaart naar Eindhoven te halen. De 22-jarige middenvelder maakte gisteren officieel bekend dat hij Ajax aan het eind van het seizoen wil verlaten. De Amsterdamse club wil meewerken aan een vertrek, maar kan wel een afkoopsom bedingen. Die bedraagt zo’n drie miljoen euro.
Technisch directeur Guus Hiddink van PSV wil de interesse in Van der Vaart niet formeel bevestigen. Spelersmakelaar Sören Lerby, die de zaken van Van der Vaart behartigt, ontkent de belangstelling niet langer. “Officieel heeft PSV zich niet gemeld, maar ik spreek Guus Hiddink natuurlijk nog wel eens”, zei de Deen die eind jaren tachtig door Hiddink als speler naar PSV werd gehaald. Hiddink ziet in Van der Vaart –wiens contract bij Ajax nog een jaar doorloopt- een versterking van het middenveld, waar Van Bommel en Vogel komend seizoen wegvallen. Hiddink vindt het van belang dat de ruggegraat van zijn team van Nederlandse komaf is. Groot voordeel van Van der Vaart is dat hij op jonge leeftijd over een aantal jaren nog een restwaarde vertegenwoordigt. Van der Vaart staat ook in de belangstelling van Hamburger SV. Afgelopen weekeinde bracht hij een bezoek aan de Duitse club. Algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax bevestigde gisteravond daarvan op de hoogte te zijn. “We weten dat hij niet wil bijtekenen en via zijn zaakwaarnemer heeft hij laten weten dat hij wil vertrekken”, zei Van Eijden. “Maar er is nog geen enkele club geweest die zich officieel of officieus interesse heeft getoond.” Van der Vaart heeft twee moeizame jaren achter de rug bij Ajax. Zowel onder trainer Ronald Koeman als onder diens opvolger Danny Blind had hij geen basisplaats. De afgelopen maand was hij door een enkelblessure niet inzetbaar. Gisteren trainde Van der Vaart voor het eerst weer mee met de Ajax-selectie. Van der Vaart debuteerde in april 2000 op 17-jarige leeftijd in het eerste van Ajax. Hij maakte vervolgens een stormachtige ontwikkeling door. Tussen 2001 en 2003 maakte hij 32 competitietreffers voor de club. In die tijd zaten tal van topclubs achter hem aan. Daarna ging het bergwaarts met de international. Hij verloor zijn aanvoerdersband én zijn plaats in het Nederlands elftal. Dit seizoen kwam hij tot twintig wedstrijden voor Ajax en scoorde hij slechts vier keer. Met het oog op het WK van 2006 wil Van der Vaart weer een vaste plaats veroveren bij een topclub. Hiddink gelooft dat een vertrek naar PSV de loopbaan van Van der Vaart een nieuwe impuls kan geven.
Twi, je kunt het nuanceren maar zoals jij het nu doet is ook weer niet in orde. Dat logo staat voor historie, en hoewel ik ook nog maar een broekie ben wat dat betreft, moet het gewoon terug. Het straalt Ajax uit, net zoals de zaken die jij opnoemt die nog veranderd moeten worden. Het logo is iig een goede stap in die richting.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Nou inderdaad. Het logo zal me een worst wezen. Trouwens zou het me niks verbazen als 't oude logo morgen gepresenteerd gaat worden als nieuwe logo. Commercieel interessant, want al die malloten gaan dan natuurlijk massaal nieuwe shirtjes, vlaggen, sokken, shawls, petjes en onderbroeken kopen met het oude logo erop. Zo zit je te zeuren over commercie, zo naai je het andere moment jezelf met diezelfde commercie.
Ik zou me eerder druk maken om ervoor te zorgen dat die verrekte stoeltjes in die pan eens rood worden en de Admirals het stadion uit gedenderd worden. Die vullen nog niet eens een ring, dus die kunnen best in 't Olympisch terecht met die grasonterende bezigheid. Om over al die dubbele strepen op 't veld maar niet te spreken :x
Ach, er moet gewoon iets gebeuren...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Op mij komt het over als krampachtig vasthouden aan vervlogen tijden. Het lijkt alsof met het nieuwe oude logo Ajax ineens weer helemaal terug is, maar zo werkt dat niet. Ik vind het echt van een mug een olifant maken, geneuzel in de marge verheffen tot de core van het beleid.
of volgend jaar gratis weg. Direct aanpakkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 miljoen euro. Tsja.
Wat was het nut daarvan eigenlijk???quote:
quote:Met nog drie wedstrijden te gaan, lijkt ons de tweede plaats niet meer te kunnen ontgaan en spelen wij volgend seizoen zo goed als zeker voorronde Champions League. Best apart dat Ajax in één van haar slechtste seizoenen ooit, maar liefst negen (!) punten voorstaat op de kakkerlakken...
Wat zou het verschil zijn als Ajax een topseizoen draait???
Waar heb je dat vandaan???quote:
Ah, dus dat rook ik achter mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Voor de mensen die niet weten waar het over gaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://217.170.13.82/vak413/Filmpjes/prideofmokum_nl_413ajaxrkc.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |