Uit een topic in SPT, bron weet ik nietquote:HSV zeigt Interesse an van der Vaart
Rafael van der Vaart von Ajax Amsterdam saß am Sonntagabend beim Spiel des Hamburger SV gegen Borussia Mönchengladbach (0:0) in der AOL-Arena auf der Tribüne, wie erst spät durchgesickert war. Der niederländische Nationalspieler beobachtete mit seiner Frau und seinem Berater, dem Ex-Bayernstar Sören Lerby, die Begegnung.
Nach der Partie ging es gemeinsam mit dem HSV-Vorsitzenden Bernd Hoffmann, HSV-Coach Thomas Doll und HSV-Sportchef Dietmar Beiersdorfer zum Essen. Die Verantwortlichen der Hanseaten zeigen Interesse an der Verpflichtung des 22-Jährigen und haben sich mit dem Mittelfeldakteur getroffen, um auszuloten, ob ein Wechsel an die Alster im Bereich des Möglichen wäre.
Not me.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Zitten jullie allemaal op 410?
Volgend jaar wel. Nu mits kaarten. Voor de rest heb ik bijna alle vakken gehadquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu maak je ons nieuwschierigquote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar dan..
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nlquote:Op maandag 9 mei 2005 16:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar dan..
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nl![]()
ik heb er 1 keer gezetenquote:Op maandag 9 mei 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:
Maar VdV zie ik echt niet naar Duitsland gaanquote:Maandag 9 mei - 'VdV in serieuze belangstelling HSV Hamburg'
(Verslaggever HW, Hamburg, 16.22u GMT+01.00, Duitse Media)
Volgens vele Duitse media staat Rafael van der Vaart in de belangstelling van HSV Hamburg. Hij bekeek afgelopen weekend aandachtig het competitieduel tussen Hamburg en Borussia Mönchengladbach met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby en zijn vriendin Sylvie Meis. Door nu samen met zijn zaakwaarnemer en zijn aanstaande vrouw een thuiswedstrijd van Hamburg te gaan bekijken is het tijd voor de geruchten.
Hamburg is op zoek naar een aanvallende middenvelder en Rafael van der Vaart past precies in dat plaatje. Nummer 1 kandidaat Andres d'Alessandro (Wolfsburg) lijkt te duur, maar dat lijkt niet het geval voor Rafael van der Vaart. Ajax zou 4 miljoen euro vragen voor de speler van het Nederlands Elftal.
Hamburg benadrukt dat Van der Vaart onder de indruk was van de sfeer in het stadion maar dat onderhandelingen nog niet aan de orde zijn. Bij Hamburg zijn ze in ieder geval allemaal positief over een mogelijke komst, ook Khalid Boulahrouz. Het is nu afwachten wat er nog meer gaat gebeuren de komende maanden. Van der Vaart heeft bij Ajax een contract tot de zomer van 2006. Maar is dit seizoen niet echt zeker van een basisplek en wil graag weer spelen.
Lijkt me wel echt een club voor VdVquote:Op maandag 9 mei 2005 16:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
[..]
Maar VdV zie ik echt niet naar Duitsland gaan.
VDV komt al jaren voor in de scoutingsboekjes van de grote clubs. Als dei door hebben dat hij voor 4 miljoen te koop is, zullen die ook wel hun intresse gaan tonen.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt een club voor VdV
hij gaat toch niet naar de absolute top
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe je een bandieri moet maken kan je vinden op www.tifosivak410.nl![]()
Mja dat welquote:Ik denk dat hij de 410 dvd wil bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |