Ik denk dat Rosenberg komt.quote:Op maandag 9 mei 2005 01:23 schreef D1 het volgende:
Wie denken jullie dat Ajax als versterking haalt voor de voorhoede?
Waar dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, behalve dat het al 5 weken op internet staat.
Op Ajax Netwerk in het desbetreffende shirtstopic is het tig keer gepost en in het Fok! Voetbalshirtstopic is het ook vele malen voorbij gekomen.quote:
quote:Een onderzoek in Italie heeft uitgewezen dat Ajax de club in Europa is die
de meeste spelers heeft opgeleid die uitkomen op in de hoogste
voetbalcompetities. Het onderzoek keek alleen naar de competities in
Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie, Spanje en Nederland. Ajax zou 46
spelers uitkomend in die competities hebben opgeleid. Real Madrid (43) en
Barcelona (38) volgden op plaats twee en drie.
Das mooiquote:
Ja ik had het al gelezen goed nieuwsquote:
Ik vind dat zo'n gezeik. Het voetbal wordt er echt niet beter van hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:53 schreef SiemeN het volgende:
Helaas niet met het klassieke logo. De actie gaat echter door!
Ik geef je groot gelijk.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
En als buitenstaander vind ik dat geneuzel over dat oude logo een beetje pathetic overkomen...
Ik vind het een beter uitshirt dan die gedroogde piskleur van dit seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:27 schreef Nashje het volgende:
Ik vind het shirt waar Maxwell in loopt eigenlijk een stuk mooier dan het uitshirt op de foto van Ajax 2005-2006. Misschien omdat er een ander soort licht op valt ofzo
Ik bemoei me er ook niet meequote:Op maandag 9 mei 2005 14:25 schreef JaWi het volgende:
Buitenstaanders hoeven zich er al helemaal niet mee te bemoeien.
En ik vind het shirt niets.
Ik nietquote:
Nee, de tijd was 84 keer mooier, en we hadden en 600 keer betere spits. Het shirt is gewoon... oud.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:29 schreef JaWi het volgende:
Dit is toch gewoon 84 keer mooier?
[afbeelding]
Die hangen er ook nog steeds. En dat je de laatste weken die doeken ziet is logisch. De campagne is nu afgelopen en is de laatste weken steeds groter geworden.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:30 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik bemoei me er ook niet mee
Maar als je een samenvatting van Ajax kijkt, hangen er alleen maar spandoeken over 'Geef Ajax zijn gezicht terug' en soortgelijek dingen, al wekenlang. Waar zijn de 'Mijn liefde voor Ajax is Blind', 'Vrouwenpolder groet Ajax' en andere doeken gebleven?
Arie Pensioenpremie doet er toch niks mee...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:32 schreef JaWi het volgende:
Die hangen er ook nog steeds. En dat je de laatste weken die doeken ziet is logisch. De campagne is nu afgelopen en is de laatste weken steeds groter geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |