Eerste of tweede ringquote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij in een hoek. Als je op die plaats staat is links van je de F-side geloof ik.
[..]
Dat ga ik jou niet zeggen, dan jat jij 'm!Wie ben jij eik?
Jij bent Niek ofnietquote:Op maandag 9 mei 2005 21:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Volgens mij in een hoek. Als je op die plaats staat is links van je de F-side geloof ik.
[..]
Dat ga ik jou niet zeggen, dan jat jij 'm!Wie ben jij eik?
Ehhhhhh ik zou 't niet weten. Volgens mij de eerste.quote:
Coolquote:Op maandag 9 mei 2005 21:25 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
(eerste bekende user die ik hier tegen kom)
Naast HSV heeft Tottenham nu ook interesse getoond, aldus Barbara Barend.quote:9/5/2005 - Van der Vaart wil definitief weg bij Ajax
(Gepost door RvN)
Tegenover De Telegraaf heeft zaakwaarnemer Soren Lerby laten weten dat Rafael van der Vaart aan het einde van het seizoen definitief wil vertrekken. Hij bevestigde het etentje bij HSV, maar er zijn meerdere clubs in de markt voor de Ajacied. Arie van Eijden liet in een reactie ervan op de hoogte te zijn dat Van der Vaart aan het einde van het seizoen wil vertrekken. Er zou zich echter nog geen enkele club officieel hebben gemeld bij Ajax.
Waarom zijn de Feyenoord-jeugdteams bijna altijd zeer gewaagd aan die van jullie, maar hebben wij geen enkele jeugdspeler in de basis staan en jullie een stuk of 7?quote:Op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
9/5/2005 - Jong Ajax moet hopen op PSV na gelijkspel in voorlaatste duel
(Gepost door RvN)
Jong Ajax heeft de strijd om de landstitel in de beloftencompetitie niet meer in eigen hand. Jong Ajax verloor opnieuw punten, thuis kwam het niet verder dan 2-2 tegen RKC. Omdat Feyenoord wel won, 5-2 tegen NAC, achterhaalde die ploeg Ajax, beiden hebben evenveel punten. De Rotterdammers hebben een fors beter doelsaldo. Ajax is daardoor in de laatste competitieronde afhankelijk van Jong PSV. Die krijgen Feyenoord op bezoek. Jong Ajax moet zelf op bezoek bij NAC en zal in ieder geval moeten winnen.Zou jammer zijn wanneer ze het verspelen.
Nee ik lulde maar wat. Ik denk dat Ajax de jeugdspelers sneller naar het eerste laat doorstromen waar Feyenoord spelers koopt. De gemiddelde leeftijd van Ajax zal ook een stuk lager zijn dan die van Feyenoord.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef fransie102 het volgende:
Wat is geluk? Dat bij jullie wel die spelers doorbreken of dat Jong Feyenoord misschien kampioen wordt?
Want als we zo gaan redeneren heeft Ajax ook die 2e plek met puur geluk gepakt omdat AZ Europees speelde.
Loek, Jong Ajax stond mijlenver voor maar omdat ze al maanden niet kunnen winnen heeft feyenoord nog kunnen terugkomen.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:54 schreef fransie102 het volgende:
Wat is geluk? Dat bij jullie wel die spelers doorbreken of dat Jong Feyenoord misschien kampioen wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |