Minder. Weet niet van iedereen waar die zit. Meeste zitten op andere fora.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Mja dat wel![]()
Maar dat was eigenlijk niet de reden, ik benieuwd of hier ook mensen van zuid zaten..
Ik ken er wel een paar uit Zoetermeer, zoals ik allerlei mensen ken uit alle hoeken van Nederland (voordat ik nog meer van dit soort vragen krijg...).quote:
Nee helaas nog nietquote:
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bierquote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, hoe dat zo joh? Er is toch een wachtrij?
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee helaas nog nietwel een gewone ajax string met het oude logo..
![]()
Ben je van de 410 girls danquote:Op maandag 9 mei 2005 17:00 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee helaas nog nietwel een gewone ajax string met het oude logo..
![]()
Nee dat niet heb er zelfs nog nooit gezetenquote:
Maurice B. toevallig?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er wel een paar uit Zoetermeer, zoals ik allerlei mensen ken uit alle hoeken van Nederland (voordat ik nog meer van dit soort vragen krijg...).
jah ik weet het. was ik ook al mee bezig. Maar die plaatjes zijn allemaal te groot en ik weet niet hoe ik die kleiner moet krijgen..quote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar je mag je avatar dan wel aanpassen!!
* TerroRobbie kijkt Bananenman lief aan..quote:Op maandag 9 mei 2005 16:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, hoe dat zo joh? Er is toch een wachtrij?
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb Jaakke omgekocht met een krat bier.
Je mag hem best uitdoen hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 17:03 schreef LadyDana het volgende:
[..]
Nee dat niet heb er zelfs nog nooit gezetenalleen 409 en 415 Mag ik dan geen 410 string dragen?!
quote:Op maandag 9 mei 2005 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
* TerroRobbie kijkt Bananenman lief aan..![]()
Idd even posten als ze um aanheeft.quote:Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef Bananenman het volgende:
Vak410 én bijbehorende strings ís ontopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |