Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermeequote:Op maandag 9 mei 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Meer mensen die hopen dat van der Vaart weggaat ?
Dat er eindelijk schoon schip wordt gemaakt en dat deze paljas niet langer andere spelers in de weg loopt staat en zit met z'n trage reet en dat ie bij Heerenveen of god mag weten waar nog eens duidelijkt maakt dat ie dikke stront is en te langzaam voor toptvoetbal en de 5 doelpunten per jaar te weinig is voor de top ?)
ook eensquote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermee
Kan het nergens meer terugvinden, maar uit mijn hoofd werd Ajax 1e (na puntmindering) en Vitesse 2e. Feyenoord rond de 7e of 8e plaats ofzo?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:14 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Hoe zag het uiteindelijke klassement er toen uit?
Maar derksen heeft het niet altijd goedquote:Op maandag 9 mei 2005 22:26 schreef BennieK het volgende:
vdVaart, het grootste talent uit nederland..
Derksen heeft dat nog tot een maand geleden zonder blozen lopen verkondigen op nationale televisie![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
Check de nieuwe poll op: ArieAFCA.web-log.nl en stem!
Die foto's van 'Campagne Ajax-logo naar hoogtepunt' zijn veel mooierquote:Op maandag 9 mei 2005 23:10 schreef P0RN0STAR het volgende:
Check de nieuwe poll op: ArieAFCA.web-log.nl en stem!
Het nieuwe logo is inderdaad veel mooierquote:
*insert doodsverwensing*quote:Op maandag 9 mei 2005 23:34 schreef DrDentz het volgende:
wat een lelijk onding, de moderne is veel mooier, met de 11 streepjes symbolisch voor het elftal, wat doordacht
Dat het voetbal zo waardeloos is dat we ons over het logo druk gaan maken.... zuchtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 02:58 schreef twi het volgende:
[..]
Doe effe gezond joh, jij bent dertien ofzo. Wat heb jij nou in vredesnaam met dat oude logo.
Waarom? Daar gaat Ajax ook niet beter van voetballen hoor? Maar dat die optiefen en de stoeltjes de juiste kleuren krijgen vind je wel belangrijk. Ik ook, daar niet van, maar met het oude logo is het net zo. De huidige stoeltjeskleuren zijn geen gezicht, en ik vind het huidige logo óók geen gezichtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 03:10 schreef twi het volgende:
Ik zou me eerder druk maken om ervoor te zorgen dat die verrekte stoeltjes in die pan eens rood worden en de Admirals het stadion uit gedenderd worden. Die vullen nog niet eens een ring, dus die kunnen best in 't Olympisch terecht met die grasonterende bezigheid. Om over al die dubbele strepen op 't veld maar niet te spreken :x
Hadden we Zlatan nou maar gehouden en v.d. Vaart & Koeman vorig jaar al in de uitverkoop gedaan, dan hadden we ook geen vijf miljoen verspilt aan Machlas de derde en een beter seizoen gehad. Zlatan had dit jaar ook nog wel een aardig centje opgebracht.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loopt alleen maar te zeiken en zorgt voor problemen, weg ermee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |