Waarschijnlijk welquote:Op maandag 9 mei 2005 14:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Arie Pensioenpremie doet er toch niks mee...
Huh nou alquote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef JaWi het volgende:
Nyon, 9 mei 2005
Ajax hoort vrijdag 29 juli iets na twaalf uur welke club moet worden verslagen om ook komend seizoen Champions League te mogen spelen. Dan is namelijk de loting voor de derde kwalifcatieronde, waarin de Amsterdammers instromen.
De speeldagen zijn vastgesteld op 9/10 en 23/24 augustus.
Twee jaar geleden speelde Ajax ook voorronde Champions League. Toen werd na grote inspanning Grazer AK verslagen. Tomás Galásek benutte toen in de verlenging, waarin het Golden Goal principe gold, een strafschop.
Gut jaquote:
quote:Maandag 9 mei - Rafael Van der Vaart topfit bij groepstraining
(Verslaggever SV, Amsterdam, 14.08u GMT+01.00, www.ajax.nl)
De 21-jarige Rafael Van der Vaart trainde vandaag voor het eerst sinds zijn langdurige enkelblessure weer mee met de groep. Volgens de Heemskerker ging dat prima en pijnvrij.
Van der Vaart op de officiele website: 'Ik kan pijnvrij trainen, ik heb nergens meer last van', aldus de middenvelder. Tomas Galasek en Filipe Kasmirski trainden echter nog wel apart. De Tsjech heeft nog steeds last van de rugblessure die hij vorige week vrijdag op liep. Filipe heeft last van zijn arm. (foto: www.ajax.nl)
Ik denk het eerste, het lijkt me logisch dat sneijder wel gewoon naar die andere gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe moet ik dat opvatten MM?
Hebben VdV en Steek Koeman niet uitgenodigd of heeft Sneijder Koeman wel en VdV en Steek niet uitgenodigd?
Hij is niet de webmasterquote:Op maandag 9 mei 2005 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij de webmaster van www.ajaxlogo.nl of ben je een supporter van de site en de campagne?
Hier doet 'ie het gewoonquote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is niet de webmaster. En de site ligt er trouwens uit
.
De website www.ajaxlogo.nl is gewoon up & running.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij is niet de webmaster. En de site ligt er trouwens uit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |