Voor meer info: www.pinkpop.nlquote:ZATERDAG 14 MEI: 15.15-23.00 UUR
THE CHEMICAL BROTHERS
MILLENCOLIN * INTWINE * MINDFOLD
EPICA * ROWWEN HEZE * THE CORAL
ZONDAG 15 MEI: 13.00-23.00 UUR
THE PRODIGY
WITHIN TEMPTATION * BEEF * SICK OF IT ALL * MOLOTOV
DE HEIDEROOSJES * THE FRAMES * MADRUGADA * MONEYBROTHER
PINKSTERMAANDAG 16 MEI: 11.00-23.00 UUR
FAITHLESS
KANE * GOLDEN EARRING * NOVASTAR * BETH HART
THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA
SAYBIA * APOCALYPTICA * CAKE * DI-RECT * WIR SIND HELDEN
GABRIEL RIOS * BLOC PARTY * KAISER CHIEFS
THIRTEEN SENSES * TRIGGERFINGER
Bloc Party is inderdaad erg goed (ik heb de cd), samen met Kaiser Chiefs en Thirteen Senses (beide erg goede singles) zijn dit denk ik de bands waar iedereen het over een paar jaar over heeft en die wij al op Pinkpop 2005 zagen voor hun megagrote doorbraakquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat begin in ook te geloven Vulture! Wat te denken van al die nieuwe bandjes als Kaiser Chiefs en Bloc Party met oudere helden als Saybia, Madrugada en the Presidents terwijl een paar van de grootste alter. danceacts er staan. Als Kane, the Earring en Di-rect er niet stonden zou het zo Lowlands kunnen zijn
Dat zal het misschien eindelijk geen probleem worden een plekje te vinden op camping Aquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Zag Jan Smeets op TV vrijdag bij VARA-Laat. Het schijnt slecht te gaan met de voorverkoop. Best vreemd want er staan toch leuke namen tussen. Beter dan de afgelopen jaren. Een goede mix tussen oud en nieuw.
Programma 2005quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:14 schreef rubbereend het volgende:
is het tijdschema eigenlijk al bekend?
Helemaal niet vreemd, het is dit jaar weer een ruk programma, misschien iets beter als vorig jaar. Zeker als je het met het programma van Werchter gaat vergelijken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:16 schreef tong80 het volgende:
Zag Jan Smeets op TV vrijdag bij VARA-Laat. Het schijnt slecht te gaan met de voorverkoop. Best vreemd want er staan toch leuke namen tussen. Beter dan de afgelopen jaren. Een goede mix tussen oud en nieuw.
En juist die vergelijking is niet eerlijk... maar ja, dan val ik in herhaling... en sommige mensen kunnen helaas niet lezen......quote:Op zondag 8 mei 2005 09:19 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het is dit jaar weer een ruk programma, misschien iets beter als vorig jaar. Zeker als je het met het programma van Werchter gaat vergelijken.
snap je het nou of niet, het is niet te vergelijkenquote:Op zondag 8 mei 2005 09:19 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd, het is dit jaar weer een ruk programma, misschien iets beter als vorig jaar. Zeker als je het met het programma van Werchter gaat vergelijken.
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef Mystique86 het volgende:
Zijn er mensen die vrijdag avond al gaan?
quote:Verdere informatie:
Festivalgangers accepteren de beperkingen van een festivalcamping. Illegaal kamperen is streng verboden. Kom niet op vrijdag naar Landgraaf dat heeft geen zin, de camping gaat pas op zaterdag 12.00 uur open.
Dat zeggen ze dus elk jaar, maar elk jaar zitten er drommen mensen voor de poort!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:37 schreef Mystique86 het volgende:
ThanksDat wordt dus lekker zaterdagochtend vol goede moed vertrekken
dan zie ik je 7 juli welquote:Op maandag 9 mei 2005 12:21 schreef Klingon het volgende:
Veel plezier allemaal. Dit jaar laat ik opnieuw verstek gaan, maar vind dit programma beter dan dat van vorig jaar. Ik zal duimen voor mooi weer
Kon het me ookal niet voorstellen aangezien het eerste optreden om 15:15 isquote:Op maandag 9 mei 2005 11:58 schreef Siegfried het volgende:
14.00u??
Haha, ze gaan elk jaar vóór de aangegeven tijd open, en niet na..
Dus het zal voor 12.00u zijn.
That's the spirit!quote:Op maandag 9 mei 2005 18:58 schreef Mystique86 het volgende:
Was ookal op de radio. Maar ja ookal is er regen...3 paar schoenen mee en je kan je eerste paar ff snel afspoelen en hopen dat ze snel drogen in de tent
Jammerquote:
De tijd dat ik me in de modder wentelde, m'n kop rood liet verbrande terwijl ik een lauw biertje uit een plastic bekertje dronk terwijl ik even ervoor heb moeten poepen op een toilet dat bij het dierenbevrijdingsfonds reden voor protest was en net het optreden heb gemist van m'n favoriete band omdat ik naar de eerste hulp moest omdat een vriend van me met z'n zatte harses in een stuk glas is gevallen ligt al een tijdje achter me.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef rubbereend het volgende:
koop je een kaartje Tong, kun je alles zien
leuk he festivalsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De tijd dat ik me in de modder wentelde, m'n kop rood liet verbrande terwijl ik een lauw biertje uit een plastic bekertje dronk terwijl ik even ervoor heb moeten poepen op een toilet dat bij het dierenbevrijdingsfonds reden voor protest was en net het optreden heb gemist van m'n favoriete band omdat ik naar de eerste hulp moest omdat een vriend van me met z'n zatte harses in een stuk glas is gevallen ligt al een tijdje achter me.
Waar schrijf je voor ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef donald_dick het volgende:
* donald_dick gaat alweer vor de 5de keer als pers
voor jouw een vraag, voor mij een weetquote:
Ga je alleen naar lowlands of ook naar andere festivals?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ouwe Tong was in 1979 al op Pinkpop.
Keer of 10 geweest. Totdat ik voor Lowlands koos.
Dan nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor jouw een vraag, voor mij een weet
Ik hoop dat ze daar een goede spelling- en grammaticacontroleur hebben..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor jouw een vraag, voor mij een weet
Pukkelpop geweest Sneekwave Dynamo etc Werchter trouwens net zop vaak als Pinkpop. De avond er voor al indrinkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je alleen naar lowlands of ook naar andere festivals?
interpunctie my dear... 1 of 3 puntjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar een goede spelling- en grammaticacontroleur hebben..
Ik ga dit jaar naar 4, maar ben dan ook 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pukkelpop geweest Sneekwave Dynamo etc Werchter trouwens net zop vaak als Pinkpop. De avond er voor al indrinken
Maar ben nu 42 en de groep waar je altijd mee gaat valt dan langzaam uit elkaar. Kan ook niet meer zo lang doorgaan
Lowlands pik ik meestal nog wel mee. En m'n oncertje in de Willem 2 laat ik ook niet schieten.
hoezo? de perskaarten zijn hetzelfde als de gast kaarten, dus die geven ze veel weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef jmac het volgende:
Het persbeleid van Pinkpop is ook een lachertje! Ze denken dat ze nog steeds in 1990 leven!
er is op dit moment nog geen band die ik absoluut niet hoef te zien, Sick of it All trekt me op dit moment wel het minstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
En naar welke band gaan jullie absoluut niet kijken? Met andere woorden... welke band produceert geluidsklanken die niet het predikaat 'muziek' mogen dragen?
Ik stem voor Kane
ok verder nog iets ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:28 schreef Kaalhei het volgende:
Wat een ontzettend kut-programma. Zelfs met gratis kaarten ga ik nog niet.
Daar doen we het voor! Ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
De tijd dat ik me in de modder wentelde, m'n kop rood liet verbrande terwijl ik een lauw biertje uit een plastic bekertje dronk terwijl ik even ervoor heb moeten poepen op een toilet dat bij het dierenbevrijdingsfonds reden voor protest was en net het optreden heb gemist van m'n favoriete band omdat ik naar de eerste hulp moest omdat een vriend van me met z'n zatte harses in een stuk glas is gevallen ligt al een tijdje achter me.
die self inflatable dingen vind ik anders behoorlijk kut liggen, dan heb ik echt een week nodig om me rug te herstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daar doen we het voor! Ik heb er zin in!
Vandaag een nieuw tentje gekocht en een self inflatable luchtbed!
Hoef ik hoop ik niet iedere avond met mijn zatte kop een lek luchtbed op te blazen!
das waarquote:Op woensdag 11 mei 2005 02:15 schreef Siegfried het volgende:
Oftewel:
[afbeelding] Hét Festivalgevoel [afbeelding]
Ik werd twee jaar geleden wakker op het luchtbed van iemand anders!quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das waarmaar geef mij maar een echt luchtbed
finaal offtopicquote:Op zondag 8 mei 2005 23:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hulde!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:33 schreef Zilvervis het volgende:
Ik snap niet dat er dit jaar zo negatief gedaan wordt over pinkpop...
Als ik het programma bekijk ziet het er eigenlijk prima uit. Welk festival kan zeggen dat het de hoofdact van haar eerste jaargang (Golden Earring) 35 jaar later nog eens kan programmeren? Kane, een van de grootste acts die we momenteel kennen op eigen bodem.. Faithless, The Prodigy, Chemical Brothers, allemaal acts die op zichzelf al volle zalen trekken.
Ik denk dat het een super weekend wordt. Zeker als ik naar de randvoorwaarden kijk: Over de prijs wordt dan wel moeilijk gedaan, maar, voor een 3 nachtenkaart voor de camping betaal je 36 euro, wat betaal je tegenwoordig op een normale 2de-rangs camping?
0,75 liter drank kost 5 euro. Waar krijg je nog een normaal glas frisdrank of bier van 0,2 L voor 1,33 euro? Een zak friet voor 1,66 euro? Je eigen voedsel en drank meenemen naar de camping en dan 3 dagen muziek voor 59,- euro. Als je naar North Sea Jazz gaat ben je dat na 1 avond al kwijt...
Kortom: mensen die pinkpop niets meer vinden, ga je gang, maar houd alsjeblief op met negatieve gangmakerij...
serieusquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:22 schreef tong80 het volgende:
Zometeen in NOVA. Over Pinkpop.
'De gloriedagen van PinkPop zijn voorbij.'
idd ja, vorig jaar was een overkill aan zwarte artiesten.... complete bullshit die repoquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef rubbereend het volgende:
slechte reportage hoor, klagen dat er geen urban staat terwijl vorig jaar met veel van dat soort acts t ook niet druk was
Help ik wel meequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Jan lat je niet kennen. Volgend jaar weer goee adviseurs nemen en alles komt goed.
Laat Tong het programma maar samen stellen.
ja en gordon ook, de vuile sterrekijker nicht, ga Jan baffen ofzo...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ruud de Wildt de sukkel die R&B draait en nog nooit naar een festival is geweest mocht zijn zegje doen. Dood moetenj ze dood of langzaam creperen die disc jockeys met hun miljoenwen aan salaris en geen hart voor de muziek.
DOOD.
Wat erg rigoureus maar je hebt wel gelijk...quote:
Touchéquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het niet eens met de programmereing van de laatste jaren maar dit sloeg echt nergens op.
Laat dan echte deskundigen aan het woord.
PinkpPop hoort gewoon naar het 50 jarig bestaan te gaan. Ondanks de kritiek van ouwe zeikers zoals Tong.
dat denk ik ook... volgend jaar geen 40.000 mensen dan wordt het kritiekquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar wordt de echte proef van Pinkpop dus, dan zijn er geen excuses meer
Gaan jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al voor dat misbaksel wat Fields of Rock organiseert hoop ik dat er die dag in Nijmegen een windhoos overkomtwat een zelfingenomen stuk vreten met zijn "ik verkoop wel gewoon 40.000 kaarten."
Jan 'll be back
Ik ook, en ik ga het gewoon drie dagen onwijs naar mijn zin hebben... ondanks wat die bashers ook bewerenquote:
ik ook, alleen neit via de officiele tellingquote:
ik kan alleen de maandag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga het gewoon drie dagen onwijs naar mijn zin hebben... ondanks wat die bashers ook beweren
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op de officiele site dat ze ook dagkaarten verkopen voor de zaterdag en zondag. Ze verkopen deze alleen aan de Dagkassa. een laatste poging om toch nog wat meer bezoekers te trekken, hoop dat het lukt
volgens mij zijn er altijd maar alleen dagkaarten voor de maandag te koop geweest....quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...![]()
ja maar voor 59 euro, lekker goedkoopquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...![]()
In de voorverkoop wel, maar aan de kassa niet, schijnt... heb t ergens gelezen... maar waar.... zucht.. wordt oud geloof ik....quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij zijn er altijd maar alleen dagkaarten voor de maandag te koop geweest....
aan de kassa zijn er altijd dagkaarten te koop geweestquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de voorverkoop wel, maar aan de kassa niet, schijnt... heb t ergens gelezen... maar waar.... zucht.. wordt oud geloof ik....![]()
had dan ook gespaardquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
als ik geld had gehad was k jaar naar Pinkpop gegaan.
dat geld ligt nu bij PSV, ze kwamen ook zoverquote:
ok dat is ook een goede reden, geen belastingmeevallertje ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat geld ligt nu bij PSV, ze kwamen ook zover
nee, maar voor diegene die gaan veel plezier. The Chemical Brothers gaan erg goed zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok dat is ook een goede reden, geen belastingmeevallertje ?
the brothers are gonna work it outquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, maar voor diegene die gaan veel plezier. The Chemical Brothers gaan erg goed zijn
die mis je echt niet hoor voor 3 dagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Mystique86 het volgende:
Hm ok...zoeken ze je tassen echt door met de handen erin of niet? Want hoe kan je dan pindakaas of nutella meenemen![]()
bier in blik is ideaal voor zulke dagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef Mystique86 het volgende:
Nou ik neem brood mee want als ik sochtends aan de eieren moet gaat het niet goedkomen ben ik bang
Wat voor drank en hoeveel en hoe neem je mee dan?
dat ga je toch niet meenemen hequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Mystique86 het volgende:
Hm ok...zoeken ze je tassen echt door met de handen erin of niet? Want hoe kan je dan pindakaas of nutella meenemen![]()
kanje wel gewoon meenemen hoor, niemand die daar moeiljk over gaat doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Mystique86 het volgende:
Ik wel hoor! Ik vertik t om sochtends vettig te eten...Like I said dat gaat niet goed
Maar searchen ze je tas door met de handen erin of kijken ze er alleen ff snel in...
Oh jawel hoor dat ga ik wel meenemen....Mjamm er gaat niets boven een " normale " maaltijd sochtends als je verrot wakker wordtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat ga je toch niet meenemen he![]()
wat item slecht. Ik kon alle argumenten van die irritante interviewde halzen keihard onderuit halen... en Jan deedt dat gelukkig ook. NOVA: BOOOHH!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
nou Nova dacht makkelijk te scoren en dan haal Gordonen Ruud de Wild in het programma. ruud die lekker stoer doet maar ondertussen schijnheilig alle kinderpop van 538 aan het draaien is
het is toch 3 dagen gek doen dus waarom zou je smorgens normaal doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:36 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor dat ga ik wel meenemen....Mjamm er gaat niets boven een " normale " maaltijd sochtends als je verrot wakker wordt![]()
@ Donald: Hm ok nou ze zitten veilig opgerolt in mijn handdoeken![]()
Tering zeg, dat neem je toch niet mee?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Mystique86 het volgende:
En of!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tering zeg, dat neem je toch niet mee?
ja, ik kan me pers/gast kaarten ophalen op zaterdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:15 schreef Mystique86 het volgende:
Jullie gaan ook zaterdagochtend neem ik aan ipv vrijdagavond?
Volgend jaar zal Nova denk ik niet weer een item maken over PP haha Wat een lachertje was het... schande Novaquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
wat item slecht. Ik kon alle argumenten van die irritante interviewde halzen keihard onderuit halen... en Jan deedt dat gelukkig ook. NOVA: BOOOHH!![]()
Bij mij is het met een festival altijd 1,5 liter wodka redbull (voor de eerste festivalochtend) bier en 6 belegen broodjes. Veel shit meenemen ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Meer dan een zak krentebollen en blikjes bier neem ik niet mee.
er zijn ook broodjes te koop hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:04 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
En of!
En nee er zijn geen plastic potten te krijgen![]()
Maar goed ik bedoel dus te zeggen als ik sochtends vettig eten ga nemen dan ben ik bang dat ik alle optredens voor die dag bezoek in een dixie![]()
Daarom juist....dat kost geldquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er zijn ook broodjes te koop hoor
Op de camping ook maar 12 blikjes de man las ik op het kaartje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef Siegfried het volgende:
Op de camping mag je eten meenemen, maar op het festival terrein totaal niet geloof ik
Broodjes toch wel? Of alleen zachte?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef Siegfried het volgende:
Op de camping mag je eten meenemen, maar op het festival terrein totaal niet geloof ik
je hebt een kaartje gekochtquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op de camping ook maar 12 blikjes de man las ik op het kaartje.
Ja. Zo'n echt kaartje ook nog. Niet zo'n ticketbox pauper ding.quote:
Helemaal niet..quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Broodjes toch wel? Of alleen zachte?
was 2001 niet ook zo vroeg, t was iig wel steenkoud toenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Pinkpop is een paar keer zo vroeg gevallen als dit jaar. O.a. in 1989 maar toen hadden ze REM. en 40.000 bezoekers. De laatste jaren is het in elk geval niet zo vroeg gevallen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Zondag geen PinkPop op tv.
Maandag vanaf 13.00 uur tot 00.25 uur. Met een onderbreking van 3 uur tussen 16.00 uur en 19.00 uur.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In 2001? Viel toch wel mee.. op de foto's van toen had ik geen jas aan in elk geval
das toch altijd al zo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Maandag vanaf 13.00 uur tot 00.25 uur. Met een onderbreking van 3 uur tussen 16.00 uur en 19.00 uur.
Nee het waren altijd twee dagen op tv.quote:
Musequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
Overigens vond ik vorig jaar wat ik op tv zaghelemaal niet slecht, Franz Ferdinand, NERD, T Raumschmiere, zelfs the Black Eyed Peas kon ik waarderen
Mooi, kan ik toch nog THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA en CAKE zien op tvquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Dat weet je nooit want ze lullen zich vaak liever in beeld dan live iets te latern zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef Coheed het volgende:
[..]
Mooi, kan ik toch nog THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA en CAKE zien op tv
Ach ja..das altijd zo leuk, zie je zo'n brak bandje spelen en zie je in de achtergrond een band beginnen die je gewoon MOET zien..oh ze gaan weer lullen/terugblikkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit want ze lullen zich vaak liever in beeld dan live iets te latern zien.
En soms is er een wereldoptreden bezig terwijl ze een concert van de dag ervoor laten zien
dan moet je maar gaan... heb je dat probleem ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:41 schreef Coheed het volgende:
[..]
Ach ja..das altijd zo leuk, zie je zo'n brak bandje spelen en zie je in de achtergrond een band beginnen die je gewoon MOET zien..oh ze gaan weer lullen/terugblikken![]()
Volgens mij was dit al een hele tijd bekend... ik ga dit jaar voor het eerst. Trouwens alleen de maandag, de rest van het weekend konden we niet, maar ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit al een hele tijd bekend... ik ga dit jaar voor het eerst. Trouwens alleen de maandag, de rest van het weekend konden we niet, maar ben erg benieuwd.
Hey man.. de eerste 5 keer ben ik ook alleen op maandag gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:12 schreef Laton het volgende:
[..]
maandaggangers...die gooiden we toen ik nog ging altijd onder met bier
Je kan er ook fris uit zien elke dag terwijl je 3 dagen gaat...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maandaggangers met hun fris gewassen kleertjes en frisse hoofden.
Je pikt ze er zo tussen uit.
Kunnen wij ons luchtbedje bij jou thuis uitrollen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je kan er ook fris uit zien elke dag terwijl je 3 dagen gaat...Mensen uit Landgraaf bijvoorbeeld
![]()
Lekker s'morgens
van mijn moeder
![]()
Ach Sebbo, ik hoef niet zo nodig. Heb dat wel gehad een beetje. Ik weet ook dat het niet stoer is en dat Pinkpopmeiden daarop afknappen (een vriend van mij heeft dat meegemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat valt me nu tegen van je!
maandag breezerdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit klinkt als jaloeziequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zitten
Ik kan de camping op komen, heb immers een 3dagenkaartquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En dan proberen ze vaak om nog wel op de camping te komen omdat het daar gezellig is!![]()
neuh, was zelf eerst 2 jaar maandag ganger daarna 2 jaar kampeerder en toen viel t me pas op dat de kampeerders vooral lagen zatenquote:
Ehm mis ik iets? Volgens mij is er geen camping B dit jaar ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:08 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy komt met nieuwe drummer en gitarist. Met al die foto's van de opbouw en oude beelden op tv begint het toch weer te kriebelen. 's Nachts met radio'tje over camping B dwalen en tot 7 uur bij de supermarkt hangen om dan op het festivalterrein in slaap te vallen, sweet memories
Iedereen die gaat have fun!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:45 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Ehm mis ik iets? Volgens mij is er geen camping B dit jaar ??
quote:sweet memories
ah beter dan met koffie kun je een dag niet beginnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De Pinkpop site heeft weer een update.
En goed nieuws voor mensen die net als ik aan een chronische koffie
verslaving lijden, er is een koffiewekker service op de camping!![]()
Bron: De Gelderlander 13-05-2005quote:Smeets overwoog Pinkpop af te blazen
SITTARD - Jan Smeets heeft serieus overwogen Pinkpop dit jaar af te blazen. Reden daarvoor vormde de teleurstellende voorverkoop van Nederlands oudste popfestival dat komend weekeinde zijn 36ste editie beleeft.
"Twee maanden terug heb ik erover gedacht de stekker eruit te trekken. Dat werd mij ook aangepraat. Maar de echte fans van Pinkpop rekenen op me. Bovendien wil ik de traditie niet onderbreken. Daarom: liever door deze dip heen dan die ontwijken."
Verder hoopte Smeets stiekem op het aantrekken van de verkoopcijfers. Momenteel zijn pas 15.000 van de 60.000 kaarten verkocht. Smeets rekende op circa 30.000 bezoekers. Derhalve komt uit de entree tussen de 900.000 en 1,4 miljoen euro minder in het laatje dan gehoopt. "Over geld doe ik geen uitspraken", zegt Smeets. "Ik wil geen medelijden kweken. Dit is mijn risico en dat draag ik met opgeheven hoofd."
De Pinkpopbaas wijt de tegenvallende voorverkoop aan een aantal factoren. Het programma kwam pas laat rond, trekpleister The Cure haakte af, evenals System Of A Down en Tears For Fears. "Er ontbreekt gewoon iets aan het programma. Een paar grote gitaarbands erbij, dan was Pinkpop uitverkocht geweest."
De kaartverkoop verliep grillig, aldus Smeets. "Ik had een mooie start, daarna bleef het hangen en toen The Chemical Brothers werden bevestigd, ging het weer lopen." Verder wijt hij de stagnerende verkoop aan de 'negatieve' pers.
"Het Algemeen Dagblad spreekt van een historisch dieptepunt. Maar dat is niet zo. Pinkpop kende in de jaren tachtig ook een dip, maar was in 1986 uitverkocht. Volgend jaar is iedereen Pinkpop 2005 weer vergeten."
eens is de eerste keerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Mystique86 het volgende:
My thougt as well....alleen drink ik geen koffie
Dat wakker getoeterd worden komt dinsdag welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Precies, maar om iedere ochtend wakker getoerterd te worden...hm...Ik weet het nog niet
tsja, misschien wat interessantere bands boeken, in plaats van de schuld af te schuiven.quote:Verder wijt hij de stagnerende verkoop aan de 'negatieve' pers
ik weet nog wel van 2 jaar geleden op de dinsdag, gingen ze met een megafoon met sirene de camping rond, kwamen ze bij zo'n tentje.. rits open lag er een stelletje te krikkenquote:
nouwwww hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.. wij kunnen in Nederland afkraken als de beste...(Nova deed dat ook, maar werkte averechts, want mijn sympathie voor PP groeide. superslechte journalistiek van Nova)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
tsja, misschien wat interessantere bands boeken, in plaats van de schuld af te schuiven.
ook niet gek als Werchter meer te besteden heeft en later valtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, je kunt een euro ook maar een keer uitgeven en, tenzij je heel erg loyaal aan Smeets en Pinkpop bent of een dikke beurs hebt, kies je gewoon voor het festival met de beste line-up. Ik vind het daarom ook niet gek dat Werchter het veel beter doet.
werchter is toch totaal niet te vergelijken met PP? anderhalve maand later, veel groter budget... midden in het festivalseizoen, alle bands zo'n beetje op tournee.....appels en peren is dat..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, je kunt een euro ook maar een keer uitgeven en, tenzij je heel erg loyaal aan Smeets en Pinkpop bent of een dikke beurs hebt, kies je gewoon voor het festival met de beste line-up. Ik vind het daarom ook niet gek dat Werchter het veel beter doet.
als consument kijk je dan dus blijkbaar niet verder dan je neus lang is...jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die argumenten heb ik hier ook al vaak genoeg zien langskomen en het zal allemaal wel waar zijn, maar als consument heb ik daar zelf totaal geen boodschap aan. Kennelijk ben ik niet de enige.
nou fijn voor je, heb ik meer plekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die argumenten heb ik hier ook al vaak genoeg zien langskomen en het zal allemaal wel waar zijn, maar als consument heb ik daar zelf totaal geen boodschap aan. Kennelijk ben ik niet de enige.
limburgers zijn ook maar 3 dagen leuk, daarna ben ik blij dat ik weer naar de Randstad magquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
..of je nog nooit op pinkpop geweest bent en je weet ook niet hoe de sfeer er is met al die locals...
zoals ik
Zeker in 96,97,00,01,02,03 en 04quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef pascalheister het volgende:
Ik dacht dat je er wel eens geweest was T_E ?
Eigenlijk ben ik langer dan 3 dagen leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
limburgers zijn ook maar 3 dagen leuk, daarna ben ik blij dat ik weer naar de Randstad mag
weet niet, dat moeten we maar uitvindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker in 96,97,00,01,02,03 en 04
[..]
Eigenlijk ben ik langer dan 3 dagen leukAls ik zo onbescheiden mag zijn
maargoed na 1 dag ben je iemand uit de randstad al zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
limburgers zijn ook maar 3 dagen leuk, daarna ben ik blij dat ik weer naar de Randstad mag
owja op de maandag alleenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker in 96,97,00,01,02,03 en 04
[..]
Eigenlijk ben ik langer dan 3 dagen leukAls ik zo onbescheiden mag zijn
ze moeten toch de verliezen met iets opvullenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Neehoor alleen de eerste vijf keer ging ik alleen op maandag
trouwens.. ik zie dat Pinkpop dvd's over Pinkpop in de jaren negentig gaat uitbrengen. Het werd tijd zeg..!
Ja, zou me niks verbazen als dit een soort van financieel back-upplan is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze moeten toch de verliezen met iets opvullen
hoezo ga je zo al weg dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, maar gratis afval moet niet zo'n probleem zijn
quote:Er is voorlopig een festivalcamping A met voldoende ruimte voor de kampeerders. Openingstijden van zaterdag 14 mei 12.00 uur t/m dinsdag 17 mei 12.00 uur.
Ik werk er als vrijwilliger. Vanavond melden @18.00quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo ga je zo al weg dan?
de camping is pas vanaf morgenochtend open..
gaat altijd wel eerder open jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ze zijn meestal een uur of meer eerder open.. wat ik hoorde..
jawel met bierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah beter dan met koffie kun je een dag niet beginnen
en aan dat roze petje zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
Ben te herkennen aan het oranje shirt
Oi,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
Veel plezier, alle 3 de mensen die gaan.
Wat een onzin... Moneybrother, Madrugada, Molotov en The coral zijn zeker interessant en de rest is aardig... verder komen er dan toch ook veel mensen voor The Prodigy en The Chemical Brothers lachwekkend is een totaal verkeerd gekozen woord naar mijn mening...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef keijz het volgende:
Zaterdag en Zondag is echt lachewekkend, ik zou er gratis niet eens heen willen
Beth Hart vind ik persoonlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
er staat gewoon een leuk programma.
Ook niet als je gratis kon zuipen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef keijz het volgende:
Zaterdag en Zondag is echt lachewekkend, ik zou er gratis niet eens heen willen
maandag gaat nog wel (bloc party, kaiser chiefs, saybia, golden earring).. dus als het nou ff mooi weer wordt en de kaarten in de uitverkoop gaan
Line-up wordt steeds slechterquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:51 schreef menesis het volgende:
vorig jaar viel het me ook al op dat het de nacht voor pinkpop zo rustig was, het jaar daarvoor (2003) was superdruk wat ik me kan herinnneren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |