Help ik wel meequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:55 schreef tong80 het volgende:
Jan lat je niet kennen. Volgend jaar weer goee adviseurs nemen en alles komt goed.
Laat Tong het programma maar samen stellen.
ja en gordon ook, de vuile sterrekijker nicht, ga Jan baffen ofzo...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ruud de Wildt de sukkel die R&B draait en nog nooit naar een festival is geweest mocht zijn zegje doen. Dood moetenj ze dood of langzaam creperen die disc jockeys met hun miljoenwen aan salaris en geen hart voor de muziek.
DOOD.
Wat erg rigoureus maar je hebt wel gelijk...quote:
Touchéquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ik ben het niet eens met de programmereing van de laatste jaren maar dit sloeg echt nergens op.
Laat dan echte deskundigen aan het woord.
PinkpPop hoort gewoon naar het 50 jarig bestaan te gaan. Ondanks de kritiek van ouwe zeikers zoals Tong.
dat denk ik ook... volgend jaar geen 40.000 mensen dan wordt het kritiekquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar wordt de echte proef van Pinkpop dus, dan zijn er geen excuses meer
Gaan jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al voor dat misbaksel wat Fields of Rock organiseert hoop ik dat er die dag in Nijmegen een windhoos overkomtwat een zelfingenomen stuk vreten met zijn "ik verkoop wel gewoon 40.000 kaarten."
Jan 'll be back
Ik ook, en ik ga het gewoon drie dagen onwijs naar mijn zin hebben... ondanks wat die bashers ook bewerenquote:
ik ook, alleen neit via de officiele tellingquote:
ik kan alleen de maandag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga het gewoon drie dagen onwijs naar mijn zin hebben... ondanks wat die bashers ook beweren
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op de officiele site dat ze ook dagkaarten verkopen voor de zaterdag en zondag. Ze verkopen deze alleen aan de Dagkassa. een laatste poging om toch nog wat meer bezoekers te trekken, hoop dat het lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |