ik kan alleen de maandag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ga het gewoon drie dagen onwijs naar mijn zin hebben... ondanks wat die bashers ook beweren
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net op de officiele site dat ze ook dagkaarten verkopen voor de zaterdag en zondag. Ze verkopen deze alleen aan de Dagkassa. een laatste poging om toch nog wat meer bezoekers te trekken, hoop dat het lukt
volgens mij zijn er altijd maar alleen dagkaarten voor de maandag te koop geweest....quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...![]()
ja maar voor 59 euro, lekker goedkoopquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat dat elk jaar zo is..waar had ik dat nou ook al weer gelezen...![]()
In de voorverkoop wel, maar aan de kassa niet, schijnt... heb t ergens gelezen... maar waar.... zucht.. wordt oud geloof ik....quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij zijn er altijd maar alleen dagkaarten voor de maandag te koop geweest....
aan de kassa zijn er altijd dagkaarten te koop geweestquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de voorverkoop wel, maar aan de kassa niet, schijnt... heb t ergens gelezen... maar waar.... zucht.. wordt oud geloof ik....![]()
had dan ook gespaardquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:16 schreef rubbereend het volgende:
als ik geld had gehad was k jaar naar Pinkpop gegaan.
dat geld ligt nu bij PSV, ze kwamen ook zoverquote:
ok dat is ook een goede reden, geen belastingmeevallertje ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat geld ligt nu bij PSV, ze kwamen ook zover
nee, maar voor diegene die gaan veel plezier. The Chemical Brothers gaan erg goed zijnquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok dat is ook een goede reden, geen belastingmeevallertje ?
the brothers are gonna work it outquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, maar voor diegene die gaan veel plezier. The Chemical Brothers gaan erg goed zijn
die mis je echt niet hoor voor 3 dagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Mystique86 het volgende:
Hm ok...zoeken ze je tassen echt door met de handen erin of niet? Want hoe kan je dan pindakaas of nutella meenemen![]()
bier in blik is ideaal voor zulke dagenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:06 schreef Mystique86 het volgende:
Nou ik neem brood mee want als ik sochtends aan de eieren moet gaat het niet goedkomen ben ik bang
Wat voor drank en hoeveel en hoe neem je mee dan?
dat ga je toch niet meenemen hequote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Mystique86 het volgende:
Hm ok...zoeken ze je tassen echt door met de handen erin of niet? Want hoe kan je dan pindakaas of nutella meenemen![]()
kanje wel gewoon meenemen hoor, niemand die daar moeiljk over gaat doenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:52 schreef Mystique86 het volgende:
Ik wel hoor! Ik vertik t om sochtends vettig te eten...Like I said dat gaat niet goed
Maar searchen ze je tas door met de handen erin of kijken ze er alleen ff snel in...
Oh jawel hoor dat ga ik wel meenemen....Mjamm er gaat niets boven een " normale " maaltijd sochtends als je verrot wakker wordtquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat ga je toch niet meenemen he![]()
wat item slecht. Ik kon alle argumenten van die irritante interviewde halzen keihard onderuit halen... en Jan deedt dat gelukkig ook. NOVA: BOOOHH!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
nou Nova dacht makkelijk te scoren en dan haal Gordonen Ruud de Wild in het programma. ruud die lekker stoer doet maar ondertussen schijnheilig alle kinderpop van 538 aan het draaien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |