Nee het waren altijd twee dagen op tv.quote:

Musequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
Overigens vond ik vorig jaar wat ik op tv zaghelemaal niet slecht, Franz Ferdinand, NERD, T Raumschmiere, zelfs the Black Eyed Peas kon ik waarderen

Mooi, kan ik toch nog THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA en CAKE zien op tvquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Zondag geen PinkPop op tv.
Maandag vanaf 13.00 uur tot 00.25 uur. Met een onderbreking van 3 uur tussen 16.00 uur en 19.00 uur.

Dat weet je nooit want ze lullen zich vaak liever in beeld dan live iets te latern zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef Coheed het volgende:
[..]
Mooi, kan ik toch nog THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA en CAKE zien op tv

Ach ja..das altijd zo leuk, zie je zo'n brak bandje spelen en zie je in de achtergrond een band beginnen die je gewoon MOET zien..oh ze gaan weer lullen/terugblikkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit want ze lullen zich vaak liever in beeld dan live iets te latern zien.
En soms is er een wereldoptreden bezig terwijl ze een concert van de dag ervoor laten zien

dan moet je maar gaan... heb je dat probleem ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:41 schreef Coheed het volgende:
[..]
Ach ja..das altijd zo leuk, zie je zo'n brak bandje spelen en zie je in de achtergrond een band beginnen die je gewoon MOET zien..oh ze gaan weer lullen/terugblikken![]()

Volgens mij was dit al een hele tijd bekend... ik ga dit jaar voor het eerst. Trouwens alleen de maandag, de rest van het weekend konden we niet, maar ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Zondag geen PinkPop op tv.
Maandag vanaf 13.00 uur tot 00.25 uur. Met een onderbreking van 3 uur tussen 16.00 uur en 19.00 uur.

quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit al een hele tijd bekend... ik ga dit jaar voor het eerst. Trouwens alleen de maandag, de rest van het weekend konden we niet, maar ben erg benieuwd.

Hey man.. de eerste 5 keer ben ik ook alleen op maandag gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:12 schreef Laton het volgende:
[..]
maandaggangers...die gooiden we toen ik nog ging altijd onder met bier

Je kan er ook fris uit zien elke dag terwijl je 3 dagen gaat...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maandaggangers met hun fris gewassen kleertjes en frisse hoofden.
Je pikt ze er zo tussen uit.

Kunnen wij ons luchtbedje bij jou thuis uitrollen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je kan er ook fris uit zien elke dag terwijl je 3 dagen gaat...Mensen uit Landgraaf bijvoorbeeld
![]()
Lekker s'morgens
van mijn moeder
![]()

Ach Sebbo, ik hoef niet zo nodig. Heb dat wel gehad een beetje. Ik weet ook dat het niet stoer is en dat Pinkpopmeiden daarop afknappen (een vriend van mij heeft dat meegemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat valt me nu tegen van je!

maandag breezerdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

Dit klinkt als jaloeziequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zitten

Ik kan de camping op komen, heb immers een 3dagenkaartquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En dan proberen ze vaak om nog wel op de camping te komen omdat het daar gezellig is!![]()

neuh, was zelf eerst 2 jaar maandag ganger daarna 2 jaar kampeerder en toen viel t me pas op dat de kampeerders vooral lagen zatenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |