Ach Sebbo, ik hoef niet zo nodig. Heb dat wel gehad een beetje. Ik weet ook dat het niet stoer is en dat Pinkpopmeiden daarop afknappen (een vriend van mij heeft dat meegemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat valt me nu tegen van je!
maandag breezerdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maandaggangers met hun fris gewassen kleertjes en frisse hoofden.
Je pikt ze er zo tussen uit.
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maandaggangers met hun fris gewassen kleertjes en frisse hoofden.
Je pikt ze er zo tussen uit.
Dit klinkt als jaloeziequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zitten
Ik kan de camping op komen, heb immers een 3dagenkaartquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En dan proberen ze vaak om nog wel op de camping te komen omdat het daar gezellig is!![]()
neuh, was zelf eerst 2 jaar maandag ganger daarna 2 jaar kampeerder en toen viel t me pas op dat de kampeerders vooral lagen zatenquote:
Ehm mis ik iets? Volgens mij is er geen camping B dit jaar ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:08 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy komt met nieuwe drummer en gitarist. Met al die foto's van de opbouw en oude beelden op tv begint het toch weer te kriebelen. 's Nachts met radio'tje over camping B dwalen en tot 7 uur bij de supermarkt hangen om dan op het festivalterrein in slaap te vallen, sweet memories
Iedereen die gaat have fun!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:45 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Ehm mis ik iets? Volgens mij is er geen camping B dit jaar ??
quote:sweet memories
ah beter dan met koffie kun je een dag niet beginnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De Pinkpop site heeft weer een update.
En goed nieuws voor mensen die net als ik aan een chronische koffie
verslaving lijden, er is een koffiewekker service op de camping!![]()
Bron: De Gelderlander 13-05-2005quote:Smeets overwoog Pinkpop af te blazen
SITTARD - Jan Smeets heeft serieus overwogen Pinkpop dit jaar af te blazen. Reden daarvoor vormde de teleurstellende voorverkoop van Nederlands oudste popfestival dat komend weekeinde zijn 36ste editie beleeft.
"Twee maanden terug heb ik erover gedacht de stekker eruit te trekken. Dat werd mij ook aangepraat. Maar de echte fans van Pinkpop rekenen op me. Bovendien wil ik de traditie niet onderbreken. Daarom: liever door deze dip heen dan die ontwijken."
Verder hoopte Smeets stiekem op het aantrekken van de verkoopcijfers. Momenteel zijn pas 15.000 van de 60.000 kaarten verkocht. Smeets rekende op circa 30.000 bezoekers. Derhalve komt uit de entree tussen de 900.000 en 1,4 miljoen euro minder in het laatje dan gehoopt. "Over geld doe ik geen uitspraken", zegt Smeets. "Ik wil geen medelijden kweken. Dit is mijn risico en dat draag ik met opgeheven hoofd."
De Pinkpopbaas wijt de tegenvallende voorverkoop aan een aantal factoren. Het programma kwam pas laat rond, trekpleister The Cure haakte af, evenals System Of A Down en Tears For Fears. "Er ontbreekt gewoon iets aan het programma. Een paar grote gitaarbands erbij, dan was Pinkpop uitverkocht geweest."
De kaartverkoop verliep grillig, aldus Smeets. "Ik had een mooie start, daarna bleef het hangen en toen The Chemical Brothers werden bevestigd, ging het weer lopen." Verder wijt hij de stagnerende verkoop aan de 'negatieve' pers.
"Het Algemeen Dagblad spreekt van een historisch dieptepunt. Maar dat is niet zo. Pinkpop kende in de jaren tachtig ook een dip, maar was in 1986 uitverkocht. Volgend jaar is iedereen Pinkpop 2005 weer vergeten."
eens is de eerste keerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Mystique86 het volgende:
My thougt as well....alleen drink ik geen koffie
Dat wakker getoeterd worden komt dinsdag welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Precies, maar om iedere ochtend wakker getoerterd te worden...hm...Ik weet het nog niet
tsja, misschien wat interessantere bands boeken, in plaats van de schuld af te schuiven.quote:Verder wijt hij de stagnerende verkoop aan de 'negatieve' pers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |