Jammerquote:
De tijd dat ik me in de modder wentelde, m'n kop rood liet verbrande terwijl ik een lauw biertje uit een plastic bekertje dronk terwijl ik even ervoor heb moeten poepen op een toilet dat bij het dierenbevrijdingsfonds reden voor protest was en net het optreden heb gemist van m'n favoriete band omdat ik naar de eerste hulp moest omdat een vriend van me met z'n zatte harses in een stuk glas is gevallen ligt al een tijdje achter me.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:28 schreef rubbereend het volgende:
koop je een kaartje Tong, kun je alles zien
leuk he festivalsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De tijd dat ik me in de modder wentelde, m'n kop rood liet verbrande terwijl ik een lauw biertje uit een plastic bekertje dronk terwijl ik even ervoor heb moeten poepen op een toilet dat bij het dierenbevrijdingsfonds reden voor protest was en net het optreden heb gemist van m'n favoriete band omdat ik naar de eerste hulp moest omdat een vriend van me met z'n zatte harses in een stuk glas is gevallen ligt al een tijdje achter me.
Waar schrijf je voor ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef donald_dick het volgende:
* donald_dick gaat alweer vor de 5de keer als pers
voor jouw een vraag, voor mij een weetquote:
Ga je alleen naar lowlands of ook naar andere festivals?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ouwe Tong was in 1979 al op Pinkpop.
Keer of 10 geweest. Totdat ik voor Lowlands koos.
Dan nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor jouw een vraag, voor mij een weet
Ik hoop dat ze daar een goede spelling- en grammaticacontroleur hebben..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
voor jouw een vraag, voor mij een weet
Pukkelpop geweest Sneekwave Dynamo etc Werchter trouwens net zop vaak als Pinkpop. De avond er voor al indrinkenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ga je alleen naar lowlands of ook naar andere festivals?
interpunctie my dear... 1 of 3 puntjesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze daar een goede spelling- en grammaticacontroleur hebben..
Ik ga dit jaar naar 4, maar ben dan ook 10 jaar jongerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pukkelpop geweest Sneekwave Dynamo etc Werchter trouwens net zop vaak als Pinkpop. De avond er voor al indrinken
Maar ben nu 42 en de groep waar je altijd mee gaat valt dan langzaam uit elkaar. Kan ook niet meer zo lang doorgaan
Lowlands pik ik meestal nog wel mee. En m'n oncertje in de Willem 2 laat ik ook niet schieten.
hoezo? de perskaarten zijn hetzelfde als de gast kaarten, dus die geven ze veel weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:32 schreef jmac het volgende:
Het persbeleid van Pinkpop is ook een lachertje! Ze denken dat ze nog steeds in 1990 leven!
er is op dit moment nog geen band die ik absoluut niet hoef te zien, Sick of it All trekt me op dit moment wel het minstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:01 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
En naar welke band gaan jullie absoluut niet kijken? Met andere woorden... welke band produceert geluidsklanken die niet het predikaat 'muziek' mogen dragen?
Ik stem voor Kane
ok verder nog iets ?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:28 schreef Kaalhei het volgende:
Wat een ontzettend kut-programma. Zelfs met gratis kaarten ga ik nog niet.
Daar doen we het voor! Ik heb er zin in!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:
De tijd dat ik me in de modder wentelde, m'n kop rood liet verbrande terwijl ik een lauw biertje uit een plastic bekertje dronk terwijl ik even ervoor heb moeten poepen op een toilet dat bij het dierenbevrijdingsfonds reden voor protest was en net het optreden heb gemist van m'n favoriete band omdat ik naar de eerste hulp moest omdat een vriend van me met z'n zatte harses in een stuk glas is gevallen ligt al een tijdje achter me.
die self inflatable dingen vind ik anders behoorlijk kut liggen, dan heb ik echt een week nodig om me rug te herstellenquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daar doen we het voor! Ik heb er zin in!
Vandaag een nieuw tentje gekocht en een self inflatable luchtbed!
Hoef ik hoop ik niet iedere avond met mijn zatte kop een lek luchtbed op te blazen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |