Tering zeg, dat neem je toch niet mee?quote:Op donderdag 12 mei 2005 09:28 schreef Mystique86 het volgende:
Hm ok...zoeken ze je tassen echt door met de handen erin of niet? Want hoe kan je dan pindakaas of nutella meenemen![]()
En of!quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tering zeg, dat neem je toch niet mee?
ja, ik kan me pers/gast kaarten ophalen op zaterdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:15 schreef Mystique86 het volgende:
Jullie gaan ook zaterdagochtend neem ik aan ipv vrijdagavond?
Volgend jaar zal Nova denk ik niet weer een item maken over PP haha Wat een lachertje was het... schande Novaquote:Op donderdag 12 mei 2005 11:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
wat item slecht. Ik kon alle argumenten van die irritante interviewde halzen keihard onderuit halen... en Jan deedt dat gelukkig ook. NOVA: BOOOHH!![]()
Bij mij is het met een festival altijd 1,5 liter wodka redbull (voor de eerste festivalochtend) bier en 6 belegen broodjes. Veel shit meenemen ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Meer dan een zak krentebollen en blikjes bier neem ik niet mee.
er zijn ook broodjes te koop hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:04 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
En of!
En nee er zijn geen plastic potten te krijgen![]()
Maar goed ik bedoel dus te zeggen als ik sochtends vettig eten ga nemen dan ben ik bang dat ik alle optredens voor die dag bezoek in een dixie![]()
Daarom juist....dat kost geldquote:Op donderdag 12 mei 2005 12:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er zijn ook broodjes te koop hoor
Op de camping ook maar 12 blikjes de man las ik op het kaartje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef Siegfried het volgende:
Op de camping mag je eten meenemen, maar op het festival terrein totaal niet geloof ik
Broodjes toch wel? Of alleen zachte?quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:03 schreef Siegfried het volgende:
Op de camping mag je eten meenemen, maar op het festival terrein totaal niet geloof ik
je hebt een kaartje gekochtquote:Op donderdag 12 mei 2005 13:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op de camping ook maar 12 blikjes de man las ik op het kaartje.
Ja. Zo'n echt kaartje ook nog. Niet zo'n ticketbox pauper ding.quote:
Helemaal niet..quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Broodjes toch wel? Of alleen zachte?
was 2001 niet ook zo vroeg, t was iig wel steenkoud toenquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Pinkpop is een paar keer zo vroeg gevallen als dit jaar. O.a. in 1989 maar toen hadden ze REM. en 40.000 bezoekers. De laatste jaren is het in elk geval niet zo vroeg gevallen.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Zondag geen PinkPop op tv.
Maandag vanaf 13.00 uur tot 00.25 uur. Met een onderbreking van 3 uur tussen 16.00 uur en 19.00 uur.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:24 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In 2001? Viel toch wel mee.. op de foto's van toen had ik geen jas aan in elk geval
das toch altijd al zo?quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Maandag vanaf 13.00 uur tot 00.25 uur. Met een onderbreking van 3 uur tussen 16.00 uur en 19.00 uur.
Nee het waren altijd twee dagen op tv.quote:
Musequote:Op donderdag 12 mei 2005 19:44 schreef PogueMahone het volgende:
Overigens vond ik vorig jaar wat ik op tv zaghelemaal niet slecht, Franz Ferdinand, NERD, T Raumschmiere, zelfs the Black Eyed Peas kon ik waarderen
Mooi, kan ik toch nog THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA en CAKE zien op tvquote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
Dat weet je nooit want ze lullen zich vaak liever in beeld dan live iets te latern zien.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef Coheed het volgende:
[..]
Mooi, kan ik toch nog THE PRESIDENTS OF THE UNITED STATES OF AMERICA en CAKE zien op tv
Ach ja..das altijd zo leuk, zie je zo'n brak bandje spelen en zie je in de achtergrond een band beginnen die je gewoon MOET zien..oh ze gaan weer lullen/terugblikkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit want ze lullen zich vaak liever in beeld dan live iets te latern zien.
En soms is er een wereldoptreden bezig terwijl ze een concert van de dag ervoor laten zien
dan moet je maar gaan... heb je dat probleem ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:41 schreef Coheed het volgende:
[..]
Ach ja..das altijd zo leuk, zie je zo'n brak bandje spelen en zie je in de achtergrond een band beginnen die je gewoon MOET zien..oh ze gaan weer lullen/terugblikken![]()
Volgens mij was dit al een hele tijd bekend... ik ga dit jaar voor het eerst. Trouwens alleen de maandag, de rest van het weekend konden we niet, maar ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:51 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit al een hele tijd bekend... ik ga dit jaar voor het eerst. Trouwens alleen de maandag, de rest van het weekend konden we niet, maar ben erg benieuwd.
Hey man.. de eerste 5 keer ben ik ook alleen op maandag gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:12 schreef Laton het volgende:
[..]
maandaggangers...die gooiden we toen ik nog ging altijd onder met bier
Je kan er ook fris uit zien elke dag terwijl je 3 dagen gaat...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maandaggangers met hun fris gewassen kleertjes en frisse hoofden.
Je pikt ze er zo tussen uit.
Kunnen wij ons luchtbedje bij jou thuis uitrollen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je kan er ook fris uit zien elke dag terwijl je 3 dagen gaat...Mensen uit Landgraaf bijvoorbeeld
![]()
Lekker s'morgens
van mijn moeder
![]()
Ach Sebbo, ik hoef niet zo nodig. Heb dat wel gehad een beetje. Ik weet ook dat het niet stoer is en dat Pinkpopmeiden daarop afknappen (een vriend van mij heeft dat meegemaaktquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
Nou, dat valt me nu tegen van je!
maandag breezerdagquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zittenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit klinkt als jaloeziequote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze staan ook fit vooraan bij optredens terwijl de weekendgangers overal liggen en zitten
Ik kan de camping op komen, heb immers een 3dagenkaartquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En dan proberen ze vaak om nog wel op de camping te komen omdat het daar gezellig is!![]()
neuh, was zelf eerst 2 jaar maandag ganger daarna 2 jaar kampeerder en toen viel t me pas op dat de kampeerders vooral lagen zatenquote:
Ehm mis ik iets? Volgens mij is er geen camping B dit jaar ??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:08 schreef mouzzer het volgende:
The Prodigy komt met nieuwe drummer en gitarist. Met al die foto's van de opbouw en oude beelden op tv begint het toch weer te kriebelen. 's Nachts met radio'tje over camping B dwalen en tot 7 uur bij de supermarkt hangen om dan op het festivalterrein in slaap te vallen, sweet memories
Iedereen die gaat have fun!
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:45 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Ehm mis ik iets? Volgens mij is er geen camping B dit jaar ??
quote:sweet memories
ah beter dan met koffie kun je een dag niet beginnenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 06:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
De Pinkpop site heeft weer een update.
En goed nieuws voor mensen die net als ik aan een chronische koffie
verslaving lijden, er is een koffiewekker service op de camping!![]()
Bron: De Gelderlander 13-05-2005quote:Smeets overwoog Pinkpop af te blazen
SITTARD - Jan Smeets heeft serieus overwogen Pinkpop dit jaar af te blazen. Reden daarvoor vormde de teleurstellende voorverkoop van Nederlands oudste popfestival dat komend weekeinde zijn 36ste editie beleeft.
"Twee maanden terug heb ik erover gedacht de stekker eruit te trekken. Dat werd mij ook aangepraat. Maar de echte fans van Pinkpop rekenen op me. Bovendien wil ik de traditie niet onderbreken. Daarom: liever door deze dip heen dan die ontwijken."
Verder hoopte Smeets stiekem op het aantrekken van de verkoopcijfers. Momenteel zijn pas 15.000 van de 60.000 kaarten verkocht. Smeets rekende op circa 30.000 bezoekers. Derhalve komt uit de entree tussen de 900.000 en 1,4 miljoen euro minder in het laatje dan gehoopt. "Over geld doe ik geen uitspraken", zegt Smeets. "Ik wil geen medelijden kweken. Dit is mijn risico en dat draag ik met opgeheven hoofd."
De Pinkpopbaas wijt de tegenvallende voorverkoop aan een aantal factoren. Het programma kwam pas laat rond, trekpleister The Cure haakte af, evenals System Of A Down en Tears For Fears. "Er ontbreekt gewoon iets aan het programma. Een paar grote gitaarbands erbij, dan was Pinkpop uitverkocht geweest."
De kaartverkoop verliep grillig, aldus Smeets. "Ik had een mooie start, daarna bleef het hangen en toen The Chemical Brothers werden bevestigd, ging het weer lopen." Verder wijt hij de stagnerende verkoop aan de 'negatieve' pers.
"Het Algemeen Dagblad spreekt van een historisch dieptepunt. Maar dat is niet zo. Pinkpop kende in de jaren tachtig ook een dip, maar was in 1986 uitverkocht. Volgend jaar is iedereen Pinkpop 2005 weer vergeten."
eens is de eerste keerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:00 schreef Mystique86 het volgende:
My thougt as well....alleen drink ik geen koffie
Dat wakker getoeterd worden komt dinsdag welquote:Op vrijdag 13 mei 2005 11:13 schreef Mystique86 het volgende:
[..]
Precies, maar om iedere ochtend wakker getoerterd te worden...hm...Ik weet het nog niet
tsja, misschien wat interessantere bands boeken, in plaats van de schuld af te schuiven.quote:Verder wijt hij de stagnerende verkoop aan de 'negatieve' pers
ik weet nog wel van 2 jaar geleden op de dinsdag, gingen ze met een megafoon met sirene de camping rond, kwamen ze bij zo'n tentje.. rits open lag er een stelletje te krikkenquote:
nouwwww hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.. wij kunnen in Nederland afkraken als de beste...(Nova deed dat ook, maar werkte averechts, want mijn sympathie voor PP groeide. superslechte journalistiek van Nova)quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
tsja, misschien wat interessantere bands boeken, in plaats van de schuld af te schuiven.
ook niet gek als Werchter meer te besteden heeft en later valtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, je kunt een euro ook maar een keer uitgeven en, tenzij je heel erg loyaal aan Smeets en Pinkpop bent of een dikke beurs hebt, kies je gewoon voor het festival met de beste line-up. Ik vind het daarom ook niet gek dat Werchter het veel beter doet.
werchter is toch totaal niet te vergelijken met PP? anderhalve maand later, veel groter budget... midden in het festivalseizoen, alle bands zo'n beetje op tournee.....appels en peren is dat..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:33 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, je kunt een euro ook maar een keer uitgeven en, tenzij je heel erg loyaal aan Smeets en Pinkpop bent of een dikke beurs hebt, kies je gewoon voor het festival met de beste line-up. Ik vind het daarom ook niet gek dat Werchter het veel beter doet.
als consument kijk je dan dus blijkbaar niet verder dan je neus lang is...jammerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die argumenten heb ik hier ook al vaak genoeg zien langskomen en het zal allemaal wel waar zijn, maar als consument heb ik daar zelf totaal geen boodschap aan. Kennelijk ben ik niet de enige.
nou fijn voor je, heb ik meer plekquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, die argumenten heb ik hier ook al vaak genoeg zien langskomen en het zal allemaal wel waar zijn, maar als consument heb ik daar zelf totaal geen boodschap aan. Kennelijk ben ik niet de enige.
limburgers zijn ook maar 3 dagen leuk, daarna ben ik blij dat ik weer naar de Randstad magquote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
..of je nog nooit op pinkpop geweest bent en je weet ook niet hoe de sfeer er is met al die locals...
zoals ik
Zeker in 96,97,00,01,02,03 en 04quote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:05 schreef pascalheister het volgende:
Ik dacht dat je er wel eens geweest was T_E ?
Eigenlijk ben ik langer dan 3 dagen leukquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
limburgers zijn ook maar 3 dagen leuk, daarna ben ik blij dat ik weer naar de Randstad mag
weet niet, dat moeten we maar uitvindenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker in 96,97,00,01,02,03 en 04
[..]
Eigenlijk ben ik langer dan 3 dagen leukAls ik zo onbescheiden mag zijn
maargoed na 1 dag ben je iemand uit de randstad al zatquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
limburgers zijn ook maar 3 dagen leuk, daarna ben ik blij dat ik weer naar de Randstad mag
owja op de maandag alleenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeker in 96,97,00,01,02,03 en 04
[..]
Eigenlijk ben ik langer dan 3 dagen leukAls ik zo onbescheiden mag zijn
ze moeten toch de verliezen met iets opvullenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Neehoor alleen de eerste vijf keer ging ik alleen op maandag
trouwens.. ik zie dat Pinkpop dvd's over Pinkpop in de jaren negentig gaat uitbrengen. Het werd tijd zeg..!
Ja, zou me niks verbazen als dit een soort van financieel back-upplan is...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ze moeten toch de verliezen met iets opvullen
hoezo ga je zo al weg dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, maar gratis afval moet niet zo'n probleem zijn
quote:Er is voorlopig een festivalcamping A met voldoende ruimte voor de kampeerders. Openingstijden van zaterdag 14 mei 12.00 uur t/m dinsdag 17 mei 12.00 uur.
Ik werk er als vrijwilliger. Vanavond melden @18.00quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo ga je zo al weg dan?
de camping is pas vanaf morgenochtend open..
gaat altijd wel eerder open jaquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar ze zijn meestal een uur of meer eerder open.. wat ik hoorde..
jawel met bierquote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah beter dan met koffie kun je een dag niet beginnen
en aan dat roze petje zeker?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:00 schreef pascalheister het volgende:
Ben te herkennen aan het oranje shirt
Oi,quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
Veel plezier, alle 3 de mensen die gaan.
Wat een onzin... Moneybrother, Madrugada, Molotov en The coral zijn zeker interessant en de rest is aardig... verder komen er dan toch ook veel mensen voor The Prodigy en The Chemical Brothers lachwekkend is een totaal verkeerd gekozen woord naar mijn mening...quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef keijz het volgende:
Zaterdag en Zondag is echt lachewekkend, ik zou er gratis niet eens heen willen
Beth Hart vind ik persoonlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
er staat gewoon een leuk programma.
Ook niet als je gratis kon zuipen?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:27 schreef keijz het volgende:
Zaterdag en Zondag is echt lachewekkend, ik zou er gratis niet eens heen willen
maandag gaat nog wel (bloc party, kaiser chiefs, saybia, golden earring).. dus als het nou ff mooi weer wordt en de kaarten in de uitverkoop gaan
Line-up wordt steeds slechterquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:51 schreef menesis het volgende:
vorig jaar viel het me ook al op dat het de nacht voor pinkpop zo rustig was, het jaar daarvoor (2003) was superdruk wat ik me kan herinnneren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |