GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die tekst kon ik nog net copy/pasten, AE..
Die goede man leest niet mee lieve Do2.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
U zijt geprezen.
Die onwetendheid wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat weet je maar nooit!
Ahaa dus er is nog hoop... dat... *mompel*... "ooit"... jeweetwel...?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik houd graag alle mogelijkheden open...
Wel als jij ze ook open houdt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa dus er is nog hoop... dat... *mompel*... "ooit"... jeweetwel...?
Zelfs met Barbados?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:43 schreef cioran63 het volgende:
Hij is te moeilijk.
Ik ook niet. Des te leuker om dat nu wel te ontdekken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:50 schreef cioran63 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in kunst van Barbados.
Nee, dat is niet de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:55 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Des te leuker om dat nu wel te ontdekken.
Enfin, onder de getraceerde schilder heb ik er één gevonden waarbij ik een stijlverwantschap zie. Het betreft ene Albert Huie. Klopt deze persoon?
Bij mijn weten New York, om wat preciezer te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
De maker van het te betitelen werk is geboren in Barbados en in de jaren '60 geëmigreerd naar de Verenigde Staten.
Clifford Hobbs met Bajan Women.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
De maker van het te betitelen werk is geboren in Barbados en in de jaren '60 geëmigreerd naar de Verenigde Staten.
Mr. Hobbs is a member of the Brooklyn Watercolor Society.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Bij mijn weten New York, om wat preciezer te zijn.
Kom ik weer aan met mijn gebrekkige kennis... wat wil dat zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mr. Hobbs is a member of the Brooklyn Watercolor Society.![]()
Een dubbele slaapmuts en een dikkequote:Op donderdag 5 mei 2005 03:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Heb ik nu een slaapmutje en nachtzoentje verdiend?![]()
Dat ie inderdaad in New York woont waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kom ik weer aan met mijn gebrekkige kennis... wat wil dat zeggen?
Blijkbaar bestaat er een Vereniging van Aquarelschilders te Brooklyn (een stadsdeel van N.Y.)quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kom ik weer aan met mijn gebrekkige kennis... wat wil dat zeggen?
Dankje voor de verheldering.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:06 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Dat ie inderdaad in New York woont waarschijnlijk.
Mij kunnen ze wat dat betreft nog vanalles wijsmaken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Blijkbaar bestaat er een Vereniging van Aquarelschilders te Brooklyn (een stadsdeel van N.Y.)
Wat jammer nou dat ik de nacht niet ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daarna mag de nacht alles met me doen...
We kunnen altijd doen alsof...quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat ik de nacht niet ben.
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets faken is niet mijn sterkste kant.
Ik ga altijd als laatste naar bed. Gewoon mijn dag verschoven, ik werk snachts. En vlucht dan weer naar fora, waar snachts meestal niemand is. Een heel landschap vol lege fora. Een wonder dat jullie nog op zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zeg cioran63, jij doet als nachtbraker niets onder voor Do2, Gajus en ondergetekende, valt me in die korte tijd al op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |