GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die tekst kon ik nog net copy/pasten, AE..
Die goede man leest niet mee lieve Do2.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
U zijt geprezen.
Die onwetendheid wil ik graag zo houden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat weet je maar nooit!
Ahaa dus er is nog hoop... dat... *mompel*... "ooit"... jeweetwel...?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik houd graag alle mogelijkheden open...
Wel als jij ze ook open houdt...quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ahaa dus er is nog hoop... dat... *mompel*... "ooit"... jeweetwel...?
Zelfs met Barbados?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:43 schreef cioran63 het volgende:
Hij is te moeilijk.
Ik ook niet. Des te leuker om dat nu wel te ontdekken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:50 schreef cioran63 het volgende:
Ik ben niet zo thuis in kunst van Barbados.
Nee, dat is niet de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:55 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Des te leuker om dat nu wel te ontdekken.
Enfin, onder de getraceerde schilder heb ik er één gevonden waarbij ik een stijlverwantschap zie. Het betreft ene Albert Huie. Klopt deze persoon?
Bij mijn weten New York, om wat preciezer te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
De maker van het te betitelen werk is geboren in Barbados en in de jaren '60 geëmigreerd naar de Verenigde Staten.
Clifford Hobbs met Bajan Women.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
De maker van het te betitelen werk is geboren in Barbados en in de jaren '60 geëmigreerd naar de Verenigde Staten.
Mr. Hobbs is a member of the Brooklyn Watercolor Society.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Bij mijn weten New York, om wat preciezer te zijn.
Kom ik weer aan met mijn gebrekkige kennis... wat wil dat zeggen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:02 schreef Gajus het volgende:
[..]
Mr. Hobbs is a member of the Brooklyn Watercolor Society.![]()
Een dubbele slaapmuts en een dikkequote:Op donderdag 5 mei 2005 03:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Heb ik nu een slaapmutje en nachtzoentje verdiend?![]()
Dat ie inderdaad in New York woont waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kom ik weer aan met mijn gebrekkige kennis... wat wil dat zeggen?
Blijkbaar bestaat er een Vereniging van Aquarelschilders te Brooklyn (een stadsdeel van N.Y.)quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kom ik weer aan met mijn gebrekkige kennis... wat wil dat zeggen?
Dankje voor de verheldering.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:06 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Dat ie inderdaad in New York woont waarschijnlijk.
Mij kunnen ze wat dat betreft nog vanalles wijsmaken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:07 schreef Gajus het volgende:
[..]
Blijkbaar bestaat er een Vereniging van Aquarelschilders te Brooklyn (een stadsdeel van N.Y.)
Wat jammer nou dat ik de nacht niet ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
En daarna mag de nacht alles met me doen...
We kunnen altijd doen alsof...quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat jammer nou dat ik de nacht niet ben.
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets faken is niet mijn sterkste kant.
Ik ga altijd als laatste naar bed. Gewoon mijn dag verschoven, ik werk snachts. En vlucht dan weer naar fora, waar snachts meestal niemand is. Een heel landschap vol lege fora. Een wonder dat jullie nog op zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zeg cioran63, jij doet als nachtbraker niets onder voor Do2, Gajus en ondergetekende, valt me in die korte tijd al op.
Nou, vooruit...quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dan baar ik liever oprechte Kunst.
Ach, ben wel gewend om het buitenbeentje te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wij doen allen onder voor hem, AE.
En ik doe weer onder voor jou en Gajus.
Ik sta vrij laag in die pyramide, hoor.
Wellicht omdat wij gelijkgezind zijn...quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:24 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik ga altijd als laatste naar bed. Gewoon mijn dag verschoven, ik werk snachts. En vlucht dan weer naar fora, waar snachts meestal niemand is. Een heel landschap vol lege fora. Een wonder dat jullie nog op zijn.
Ach, uiteindelijk zijn we dat allemaal wel een beetje gewend...quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ach, ben wel gewend om het buitenbeentje te zijn.
Voor anderen kan ik niet spreken, voor mezelf vind ik het wel prima zo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk zijn we dat allemaal wel een beetje gewend...
Ja, wat zit je dan nog te zeuren!quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn ultieme Kunstwerk heb ik al gebaard.
Zoals ik het zie is de stijl van Clifford Hobs wat nonchalanter, iets wat mij meer aanspreekt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:28 schreef Gajus het volgende:
De stijlverwantschap tussen Albert Huie en Clifford Hobbs:
[afbeelding] [afbeelding]
Dat is ongetwijfeld zo. Op deze manier ontmoet je veel gelijkgestemde zielen. Ben je altijd zo laat? Ik bedoel, elke dag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wellicht omdat wij gelijkgezind zijn...
Dat betekent nog niet dat ik geen verdere ambitie heb.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, wat zit je dan nog te zeuren!
Als ik mijn absolute kunstwerk heb afgeleverd, dan ben ik voor de rest van mijn leven klaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ik geen verdere ambitie heb.
In mijn familie geldt de opvatting "kinderen krijgen is geen kunst, kinderen grootbrengen is pas een kunst".quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mijn ultieme Kunstwerk heb ik al gebaard.
Deze uitspraak is volkomen gratuit aangezien een 'absolute kunstwerk' niet bestaat.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Als ik mijn absolute kunstwerk heb afgeleverd, dan ben ik voor de rest van mijn leven klaar.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:41 schreef Gajus het volgende:
[..]
Deze uitspraak is volkomen gratuit aangezien een 'absolute kunstwerk' niet bestaat.![]()
Ondanks een chronisch slaaptekort ben ik zo hardleers om elke nacht weer té laat te gaan slapen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:31 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld zo. Op deze manier ontmoet je veel gelijkgestemde zielen. Ben je altijd zo laat? Ik bedoel, elke dag?
En ik kan het allemaal niet meer bijhouden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet ook alles uitleggen, he...
slapen is voor de dommen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ondanks een chronisch slaaptekort ben ik zo hardleers om elke nacht weer té laat te gaan slapen.
Tot nogtoe ben ik zeer tevreden over de resultaten van het grootbrengen mijner "kunstwerk".quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:37 schreef Gajus het volgende:
[..]
In mijn familie geldt de opvatting "kinderen krijgen is geen kunst, kinderen grootbrengen is pas een kunst".
sprak de vader van een kakelverse doctorandus
![]()
Dat hou ik mezelf ook regelmatig voor als ik me van de domme hou wanneer een innerlijk stemmetje verteld dat de tijd voor nachtrust allang is aangebroken.quote:
Nou, dat bedoel ik!quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:57 schreef cioran63 het volgende:
Ik werk al vijftien jaar aan het ultieme kunstwerk en het is klaar als ik sterf.
Mijn streven is veelzijdigheid, wat ik voor mijn gevoel oneindig kan blijven nastreven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:50 schreef cioran63 het volgende:
En het is toch wel aardig te streven naar een ultiem kunstwerk. Ik zie daar geen kwaad in, of het moest zijn dat mensen daar onder moeten lijden, wat natuurlijk zo is.
Hoor jij ook "gaan we slapie doen?".quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat hou ik mezelf ook regelmatig voor als ik me van de domme hou wanneer een innerlijk stemmetje verteld dat de tijd voor nachtrust allang is aangebroken.
Ik ben absoluut niet veelzijdig, en dat van uw zoon begreep ik al. Ik heb ook zonen, maar zie ze niet echt als kunstwerk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn streven is veelzijdigheid, wat ik voor mijn gevoel oneindig kan blijven nastreven.
Mijn ultieme kunstwerk waar ik het zojuist over had ging over een geheel ander soort "kunstwerk", namelijk mijn zoon![]()
Je mag ze van mij als monsters zien, zolang je me maar tutoyeert.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:03 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet veelzijdig, en dat van uw zoon begreep ik al. Ik heb ook zonen, maar zie ze niet echt als kunstwerk.
Al was ik 80, dan nog zal ik geen "u" zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
--> OUD
Dat je een oude lul bent.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat zeg je, AE?
Ik zeg altijd u, een oude internetgewoonte, maar kan ook best jij zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Al was ik 80, dan nog zal ik geen "u" zijn.
Schopje naar "Ouders" bedoelde ik, eigenlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Al was ik 80, dan nog zal ik geen "u" zijn.
Twee kunstvormen onderscheiden, beeldende kunsten en podiumkunsten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:03 schreef cioran63 het volgende:
Ik heb ook zonen, maar zie ze niet echt als kunstwerk.
Alleen bij mijn ouders doe ik aan vousvoyeren... en dat dan ook alleen maar omdat ik dat zo gewend ben en na al die jaren niet eens "je" uit mijn strot krijg tegen ze.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:14 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd u, een oude internetgewoonte, maar kan ook best jij zeggen.
Het is namelijk best grappig, vousvoyeren. Het komt de humor ten goede, zeg maar.
Zegt uw zoon ook nog u tegen u? Het lijkt me niet, want het verdwijnt, ik zei het al niet meer tegen mijn ouders. Mijn kinderen zeggen het al niet meer tegen hun grootouders en zeggen ook jij tegen de kaasboer.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Alleen bij mijn ouders doe ik aan vousvoyeren... en dat dan ook alleen maar omdat ik dat zo gewend ben en na al die jaren niet eens "je" uit mijn strot krijg tegen ze.
Bij mij komen ze er voorlopig niet in...quote:[b]Op donderdag 5 mei 2005 04:17
Toen ik zo oud was als u had ik al zonen.
Ik ga nu geen nieuwe opgave plaatsen. Want dat geef jou een nieuw excuus om nog langer op te blijven. Ik plaats morgenochtend een nieuwe opgave, tenzij iemand anders mij vóór is geweest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zitten we nu te wachten tot Gajus een nieuwe opgave plaatst?
Nee, dat begrijp ik wel, je hebt er ook niks aan, maar desondanks ben ik laatst met mijn zoon van twaalf naar Toronto en weer terug gevlogen, en ik moet zeggen, dat is toch wel leuk hoor, de wereld door hun ogen te zien. Een aanrader.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Bij mij komen ze er voorlopig niet in...
Een excuus heb ik niet lang meer nodig, de man met de hamer staat al klaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:25 schreef Gajus het volgende:
[..]
Ik ga nu geen nieuwe opgave plaatsen. Want dat geef jou een nieuw excuus om nog langer op te blijven. Ik plaats morgenochtend een nieuwe opgave, tenzij iemand anders mij vóór is geweest.
Ik ga jou (jullie) het goede voorbeeld geven ... (alvast) wel-te-rusten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |