Love letters in the sand?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:45 schreef Neva het volgende:
wat zieje in de foto
Dan zeg ik: 't Strand van Boudewijn de Groot.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The beach van New Order?
+1 Newbiedoobiedooquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Night & day?
Variaties mogen ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:16 schreef belsen het volgende:
Enkel met het woord sugar of mogen variaties ook.
Een lang weekendje weg? Have FUN!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:21 schreef bukgeit het volgende:
Een nieuwe stand zal niet eerder dan dinsdag verschijnen: ik ben een paar dagen weg.
Tanks, maar voor ik weg ben probeer ik nog een puntje mee te pakkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een lang weekendje weg? Have FUN!en tot volgende week!
die van mij stonden er tussenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:22 schreef ranja het volgende:
Uhu.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef bukgeit het volgende:
Belsen, klopt het dat jij de stand tot en met deel 389 hebt opgemaakt?
Bukgeit, veel plezier en kom heelhuids terug (al was het maar voor de standquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Yea sure, maar even een paar dagen geduld.
Ja, The archies hadden wel Sugar, sugar zie ik op amg en in de lijst van GLOquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef ranja het volgende:
argh haal ik Archies en Rubettes door elkaar
wat hij zegtquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Mark het volgende:
Lijkt me de begeleidingsband van Prince, dus de New Power Generation
Oeps, ik had je niet gezien, Mark...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Mark het volgende:
Lijkt me de begeleidingsband van Prince, dus de New Power Generation
Dat zou weer goed kunnen als ik de back-drop bekijk...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
wiequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
Nieuwe southern rock band, helemaal van god los als ik de berichten mag geloven. CD is iig erg OK. Heb ze gemist op de KoninginneNach, maar ga ze beslist bekijken op Metropolisquote:
Ja, nou je het zegtquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zou weer goed kunnen als ik de back-drop bekijk...
Zou het eindelijk een keertje goed zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
GLO +1quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
Vanavond met Doc naar concert in Doornroosje geweest en het isquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef GLO het volgende:
Nieuwe southern rock band, helemaal van god los als ik de berichten mag geloven. CD is iig erg OK. Heb ze gemist op de KoninginneNach, maar ga ze beslist bekijken op MetropolisOh yeah
Kijk peaceman, dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:59 schreef Mark het volgende:
Vanavond met Doc naar concert in Doornroosje geweest en het is![]()
quote:Die backdrop had ik gemist
Naam staat genoteerd...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk peaceman, dat bedoel ik![]()
[..]
Ik ook, dus no worry.
Enkel fragmenten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naam staat genoteerd...zo helpen we elkaar weer he?
![]()
Ach, voor wat hoort watquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naam staat genoteerd...zo helpen we elkaar weer he?
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef belsen het volgende:
Eeuwige jeugd, toch?
Zo heet de DVD in elk geval wel.
wel aardig, niet helemaal mijn cuf of tea geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Enkel fragmenten...
Klinkt wel vet overigens.
Live klinkt het veel vetter, met name "Put the south in your mouth" rockt als de netenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
wel aardig, niet helemaal mijn cuf of tea geloof ik, maar goed misschien moet je het vaker horen..
Boudewijn de Groot adoratie topicquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Op naar:
Boudewijn de Groot adoratie topic of Boudewijn De Groot?...
Die wou ik als eerste hint gevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef belsen het volgende:
Eeuwige jeugd, toch?
Zo heet de DVD in elk geval wel.
Songtitel. Als je een latere live-CD of DVD hebt is het een makkie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:13 schreef GLO het volgende:
Songtitel of albumtitel?
Je moet het vooral hard horen en bij voorkeur flink in de lorum zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel aardig, niet helemaal mijn cuf of tea geloof ik, maar goed misschien moet je het vaker horen..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:12 schreef belsen het volgende:
Welke titel gebruikt Boudewijn de Groot twee maal en hoe kon dat gebeuren?
Nu, als op dit moment, of de laatste tijd. Het eerste niet, het tweede wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
luistert er niemand naar muziek nu?
Tja, ik heb bijna alles van Bo, maar geen livewerk of dvd's...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Songtitel. Als je een latere live-CD of DVD hebt is het een makkie.
Jawel, naar Moving Units (nog een aanrader!)quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
luistert er niemand naar muziek nu?
Nee, helaas, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, ik heb bijna alles van Bo, maar geen livewerk of dvd's...
Er is me ook nog nooit een dubbeling opgevallen.
Maar laat ik 's wat gokken: Strand?
Als in nu... het is zo stil in Wat luister je NU ? Oude stijl # 645quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu, als op dit moment, of de laatste tijd. Het eerste niet, het tweede wel.
'k Vond hem niet zo, maar goed, dat is mijn mening; geef mij Uncut maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, naar Moving Units (nog een aanrader!)
White Cowbell Oklahoma ken ik al
Oei, moet ik weer de jungle inquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, helaas, probeer het nog eens.
Kijk eens je platen na, want beide nummers zijn opgenomen in het reguliere oevre.
Dat leek me al, ben sowieso al niet dol op liveplaten of -dvd's.quote:Boudewijn speelt sowieso weinig interessants (als in opmerkelijks) op live-CD's of DVD's.
En waarom? Denk niet te moeilijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:22 schreef peaceman het volgende:
Eva
Daarmee gaat ie picknicken?quote:
Ik vraag me ook af waarom ik ze allemaal heb, want ze overlappen elkaar eigenlijk veel te veel...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:23 schreef GLO het volgende:
Dat leek me al, ben sowieso al niet dol op liveplaten of -dvd's.
Nee, hoe komt het dat die titel dubbel gebruikt wordt.quote:
Werkelijk geen idee.... vind het al heel wat dat ik Eva wistquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, hoe komt het dat die titel dubbel gebruikt wordt.
Dag Neva'squote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef Neva het volgende:
hmm k weet het ook niet maar ga me bedje opzoekentot snel maar weer
![]()
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:19 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Vond hem niet zo, maar goed, dat is mijn mening; geef mij Uncut maar
Cool. En ondertussen kon je het spel spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef bartrid het volgende:
zo, net terug van Amon Tobin die een 5.1 surround sound Splinter Cell set gedaan heeft. Tering wat was dat hard zeg. Goed dat ze oordopjes uitdeelden anders hadden mijn arme oude oren het niet overleefd![]()
Goed genoeg; twee verschillende tekstdichters Lennaert Nijgh op Picknick en Herman Pieter de Boer op Een nieuwe herfst.quote:
Op de site staan een paar MP3'tjes, best tof.quote:
Harm Schepers, lees ik in het boekje. Maar stom dat ik daar niet ff bij doordachtquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Herman Pieter de Boer op Een nieuwe herfst.
alleen even kijken of er nog iets openstaat dat ik weet, morgen weer werken.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. En ondertussen kon je het spel spelen?
Dan staat het fout op de site.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Harm Schepers, lees ik in het boekje. Maar stom dat ik daar niet ff bij doordacht
Klinkt best lekker!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef belsen het volgende:
Op de site staan een paar MP3'tjes, best tof.
Mooi lijstje... ik had nog:quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:44 schreef belsen het volgende:The Kinks - Have another drink The Kinks - Alcohol Bram Vermeulen - Dorst Ome Henne - 88 glazen bier Jovink en de Voederbietels - De zevendronk De Band Zonder Banaan - Koning Pilseman Jacques Brel - La bierre Niet Uit Het Raam - Drinklied Belsen - The boozer Splodgenassabounds - Two pints of lager and a packet of crisps please
Er is trouwens ook nog een vermakelijke versie van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.quote:
Inderdaad en dan ga ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:50 schreef GLO het volgende:
Bon Scott
Ik voel gewoon dat het een vervolgvraag isquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:49 schreef belsen het volgende:
En hier is The boozer.
Wie zoop zich op 19 februari 1980 in London dood aan de Whisky?
vrees dat die vraag blijft staan, want er zijn volgens mij niet veel meer online en ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
En wie was daarin zijn voorbeeld op 1 januari 1953, op de achterbank van een Cadillac op de highway in West-Virginia?
Trusten belsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ga ik ook.
Punt en vraag voor GLO!
Take your timequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees dat die vraag blijft staan, want er zijn volgens mij niet veel meer online en ik heb geen idee![]()
quote:The last single released in his lifetime was "I'll Never Get Out of This World Alive", which reached number one immediately after his death.
Jeez.... 1953 toen waren mijn ouders net geboren..... Al Johnson? (vast een stom antwoord)quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Take your time
Kom, even nadenken. Een legendarische zanger en een legendarische dood.
En, hoe wrang:
[..]
Ik was nog even aan het rellen in het 'oh wat er erg d'r waren te veel zwarte kindjes op de Dam tijdens dodenherdenking'-topic. Als ik dat niet had gedaan dan had ik veel punten gehad lees ik nu...quote:
Je opofferen voor het goede doel... da's bijna een gratis punt waard.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het rellen in het 'oh wat er erg d'r waren te veel zwarte kindjes op de Dam tijdens dodenherdenking'-topic. Als ik dat niet had gedaan dan had ik veel punten gehad lees ik nu...
Maar nu ga ik echt slapen![]()
Wat heeft dat er mee te maken? Je weet toch ook wie Hitler was? Of Willem van Oranje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeez.... 1953 toen waren mijn ouders net geboren
Nou, stom wil ik niet zeggen, maar het is niet goedquote:..... Al Johnson? (vast een stom antwoord)
Nou omdat ik een deel van die muziekgeschiedenis gemist heb door mijn leeftijd.... oftwel ik zoek een excuus omdat ik het niet weetquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Je weet toch ook wie Hitler was? Of Willem van Oranje?
[..]
Nou, stom wil ik niet zeggen, maar het is niet goed
Fotootje:
[afbeelding]
Ik geef je er nog een stukje bio bij:quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:06 schreef peaceman het volgende:
wordt voor de ochtendploeg vrees ik....ga over 5 minuutjes offline
quote:is the father of contemporary country music. He was a superstar by the age of 25; he was dead at the age of 29. In those four short years, he established the rules for all the country performers who followed him and, in the process, much of popular music.
wrote a body of songs that became popular classics, and his direct, emotional lyrics and vocals became the standard for most popular performers. He lived a life as troubled and reckless as that depicted in his songs.
Ja maar, de geschiedenis begint toch niet bij je geboorte? Je weet toch ook wie Elvis Presley is? Deze meneer is bijna net zo beroemd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou omdat ik een deel van die muziekgeschiedenis gemist heb door mijn leeftijd.... oftwel ik zoek een excuus omdat ik het niet weet![]()
precies.. zocht ook meer een excuus en zo af en toe word ik geheel tegen mijn zin er door dit soort vragen op gewezen dat ik nog heel veeeeel niet weet..quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja maar, de geschiedenis begint toch niet bij je geboorte? Je weet toch ook wie Elvis Presley is? Deze meneer is bijna net zo beroemd.
Is goeeeeed !!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:14 schreef peaceman het volgende:
Country dus.... Hank Williams lijkt me aanzienlijk lang geleden, da´s de enige die ik zo kan bedenken, maar of die in 1953 overleed...
Dat viel dus nog best mee. Meer een kwestie van de puzzelstukjes op de juiste plek leggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. zocht ook meer een excuus en zo af en toe word ik geheel tegen mijn zin er door dit soort vragen op gewezen dat ik nog heel veeeeel niet weet..
WOW!!!! Hulde voor mezelf!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Is goeeeeed !!!!!
Zie je wel dat je 't wist?
peaceman +1
Trusten!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:27 schreef GLO het volgende:
Heu... dat heb ik wel 's gelezen. Wel twee keer ook. Maar onthouden? Nee.
Ochtendploegwerk dus.
Trusten
Er staat nog een vraag van peaceman open...quote:
Ja, parkeer die maar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag van peaceman open...
Of parkeren we die even?
Oeh, dom!quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:11 schreef Neleos het volgende:
Eehm
Ik kan alleen maar iets doms roepen.
John Frusciante!!
Sleep well Nelquote:Op donderdag 5 mei 2005 03:17 schreef Neleos het volgende:
Sorry, ik zie het niet.
Ben trouwens ook enorm moe.
Dus weltruste GLO![]()
voordel is dat er 2 vragen openstaan![]()
Vier zelfsquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef peaceman het volgende:
De Radiohead-leden Thom Yorke en Colin Greenwood hebben in hun schooltijd in een 4-tal bandjes gezeten voor er sprake was van andere leden die nu nog bij Radiohead zitten. Noem 1 van deze 4 schoolbandjes
Da's de SRV-man, Stevie Ray Vaughan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vier zelfsIk weet dat TNT er een van is.
De vraag van GLO geen idee
quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, bezorgt hij ook op bevrijdingsdagen?
Vandaag schefferspop in Dordrecht, wie kan mij 2 namen noemen die optreden hier??quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Stel uw vraag, o bigshadow: ik ben ervandoor![]()
big shadow +1quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vier zelfsIk weet dat TNT er een van is.
Ook een goede morgens, Coparck is inderdaad van de partijquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik weet alleen dat Coparck komt, goedemorgen trouwens!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:49 schreef DaisyDuke het volgende:
"...voormalig gotchavoorman": Track Addicts?
Ceci n'est pas un hintquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Z zou het zeker moeten weten.....
Precies, dat is eerder een regelquote:
Dit is een hint!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Z zou het zeker moeten weten.....
Opgezocht. Zeker weten een hintquote:
ik was ook al aan t zoekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:24 schreef Gambolputty het volgende:
Ah, zitten jullie hier. Geen idee trouwens wat de vraag betreft..
Na het ontbijt werkt alles veel beterquote:
Ik kan altijd nog zakken met het aantal, maar er staan hier wel meer dan 5 acts die de meeste wel kennen hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef ranja het volgende:
5in Rotterdam treden er maar 5 bekende op ofzo
Nou, dat was duidelijkquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:49 schreef DaisyDuke het volgende:
De La Soul
Blues Exlosion
Drive-By Truckers (gisteren nog gevraagd)
Beef
En een gokje op Di-Rect?
Ik ga er zo naar toe. Eigenlijk best wel een zwak programma, vroegeh was alles beter...quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:52 schreef ranja het volgende:
Wow dat zijn wel grotere namenMaar dat heeft Haarlem volgens mij altijd op 5 mei.
Overigens ga ik morgen betaald naar Spencer & co kijken
Gelukkig wist ik hem niet, categorie schaampunt kunnen we wel stellenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Echte naam: Lucien Witteveen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik hem niet, categorie schaampunt kunnen we wel stellen![]()
Ohja!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef Modus het volgende:
MC Miker G?
Je hoeft toch niet alles te zien? Ik denk dat ik om 2 uur in de metro stap om The selecter te zien, die beginnen om 14.45... Kitty ken ik niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:04 schreef belsen het volgende:
Ik ga er zo naar toe. Eigenlijk best wel een zwak programma, vroegeh was alles beter...
Ik vind het vooral erg dat ik als ik Jon Spencer wil zien, ik me eerst door een dosis middelmatige kutbands moet worsten (ala Direct).
Ga jij naar R'dam? Met The Selecter en Kitty Contana.
Hebben Waterfront gewonnen, bestaat voor 2/5 uit Kopna Kopna en 2/5 Dog's Nop. Ik ken die gasten en het is op zich wel leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te zien? Ik denk dat ik om 2 uur in de metro stap om The selecter te zien, die beginnen om 14.45... Kitty ken ik niet.
Punt en vraag voor Modusquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef Modus het volgende:
MC Miker G?
Echt wel lezen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:20 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Namen van de 2 heren op de voorgrond a.u.b. Niet in de URL spieken dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:23 schreef bigshadow het volgende:
Echt wel lezen!
Ik ga me niet aanpassen aan mensen die zich niet aan de regeltjes kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan bidden wij samen voor den eerlijke menschquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ga me niet aanpassen aan mensen die zich niet aan de regeltjes kunnen houden.
Helemaal goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:32 schreef BeRightBack het volgende:
Phil Collen enne Rick Allen
weet ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Mungo Jerry is de band van Ray Dorset.
quote:Arguably the most infamously named band in the annals of popular music — for years, radio found their moniker unspeakable, and the press deemed it unprintable —long reigned among the most twisted and depraved acts ever to bubble up from the American underground. Masters of calculated outrage, the group fused the sicko antics of shock rock with a distinct and chaotic mishmash of avant-garde, hardcore, and Texas psychedelia; sleazy, confrontational, and spiteful, songs like "The Revenge of Anus Presley," "Bar-B-Q Pope," and "The Shah Sleeps in Lee Harvey Oswald's Grave" seemed destined to guarantee
little more than a lifetime of cultdom. Yet, by the mid-'90s, they were left-field Top 40 hitmakers, success perhaps their ultimate subversion of mainstream ideals.
Ik was al bang dat ik een rebus moest gaan makenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef bigshadow het volgende:
Naar aanleiding van de eerste zin; Butthole surfers?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik een rebus moest gaan maken
Ik had moeten wachtenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik een rebus moest gaan maken
bigshadow +1
ze lijken op Franz Ferdinandquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ze lijken op Franz Ferdinand
Ik had moeten wachten
Wat ik er van heb gehoord vond ik trouwens echt niks, maar ja, de naam is wel oke
Wat is de connectie tussen
The bravery
Fisherspooner
Scisser sisters
Scherp, daar was ik naar op zoekquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Alledrie uit New York?
Het was maar een gok. Van The Scissor Sisters wist ik het, van de andere twee niet.quote:
Goede gok dus, ik heb die gitaar net nog gespot in iemands handen in een ander topic hier op Fok! Maar de naam is me niet bijgeblevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was maar een gok. Van The Scissor Sisters wist ik het, van de andere twee niet.
Van wie is deze gitaar?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:42 schreef bigshadow het volgende:
[..]
ik heb die gitaar net nog gespot in iemands handen in een ander topic hier op Fok! Maar de naam is me niet bijgebleven
Jeppe, net nog even terug gelezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]In dat topic staat de geblokte versie
Het is een goedkope trucquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:47 schreef ranja het volgende:
Hm. Ik ken mensen met een dubbele gitaar en volgens mij heb ik ook wel eens een 4dubbele gezien, maar 5?
Nopequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:49 schreef bartrid het volgende:
ongetwijfeld Yngwie Malmsteen (galsteen).
Nee dat bedoel ik niet.quote:
Nope, alleen de R staat op de goede plekquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:56 schreef Modus het volgende:
Robin Zander ofzoiets?
Uit het verleden of bedoel je een andere hedendaagse band? Voorlopig gokje maar op joy divisionquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef BeRightBack het volgende:
Met welke band kan je Bloc Party het meest mee Associeren?
nja meer verleden dan nu maar ze treden nog steeds opquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Uit het verleden of bedoel je een andere hedendaagse band? Voorlopig gokje maar op joy division![]()
dat lijkt me erg subjectiefquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:29 schreef BeRightBack het volgende:
Met welke band kan je Bloc Party het meest mee Associeren?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:41 schreef bigshadow het volgende:
The cure dan misschien?
Ik eigenlijk wel meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:41 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
ja maar ik heb één specifieke band in mijn gedachten
Nou, je bent al op de helftquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:50 schreef BeRightBack het volgende:
Ian brown
Richard ashcroft
ze hebben allebei lang haar
Inderdaad, badly drawn boy heeft met hem nummers geschreven, de andere hebben een stukje mee geblért!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Berkery het volgende:
Allemaal iets met UNKLE gedaan?
jaahquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan lullen we deze toch even snel vol
Ik zou natuurlijk ook naar een bevrijdingsfestival kunnen gaan maar ik hou niet zo van muziekquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef bigshadow het volgende:
Al die mensen met een sociaal leven, ik ben er niet blij om hoor , ik blijf toch ook gewoon thuis om dadelijk te gaan werken??
Ik doe altijd makkelijke vragen omdat ik geen moeilijke weetquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan vandaag ook alleen maar vragen bedenken waarop niemand het antwoord weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |