Je opofferen voor het goede doel... da's bijna een gratis punt waard.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het rellen in het 'oh wat er erg d'r waren te veel zwarte kindjes op de Dam tijdens dodenherdenking'-topic. Als ik dat niet had gedaan dan had ik veel punten gehad lees ik nu...
Maar nu ga ik echt slapen![]()
Wat heeft dat er mee te maken? Je weet toch ook wie Hitler was? Of Willem van Oranje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeez.... 1953 toen waren mijn ouders net geboren
Nou, stom wil ik niet zeggen, maar het is niet goedquote:..... Al Johnson? (vast een stom antwoord)
Nou omdat ik een deel van die muziekgeschiedenis gemist heb door mijn leeftijd.... oftwel ik zoek een excuus omdat ik het niet weetquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Je weet toch ook wie Hitler was? Of Willem van Oranje?
[..]
Nou, stom wil ik niet zeggen, maar het is niet goed
Fotootje:
[afbeelding]
Ik geef je er nog een stukje bio bij:quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:06 schreef peaceman het volgende:
wordt voor de ochtendploeg vrees ik....ga over 5 minuutjes offline
quote:is the father of contemporary country music. He was a superstar by the age of 25; he was dead at the age of 29. In those four short years, he established the rules for all the country performers who followed him and, in the process, much of popular music.
wrote a body of songs that became popular classics, and his direct, emotional lyrics and vocals became the standard for most popular performers. He lived a life as troubled and reckless as that depicted in his songs.
Ja maar, de geschiedenis begint toch niet bij je geboorte? Je weet toch ook wie Elvis Presley is? Deze meneer is bijna net zo beroemd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou omdat ik een deel van die muziekgeschiedenis gemist heb door mijn leeftijd.... oftwel ik zoek een excuus omdat ik het niet weet![]()
precies.. zocht ook meer een excuus en zo af en toe word ik geheel tegen mijn zin er door dit soort vragen op gewezen dat ik nog heel veeeeel niet weet..quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja maar, de geschiedenis begint toch niet bij je geboorte? Je weet toch ook wie Elvis Presley is? Deze meneer is bijna net zo beroemd.
Is goeeeeed !!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:14 schreef peaceman het volgende:
Country dus.... Hank Williams lijkt me aanzienlijk lang geleden, da´s de enige die ik zo kan bedenken, maar of die in 1953 overleed...
Dat viel dus nog best mee. Meer een kwestie van de puzzelstukjes op de juiste plek leggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. zocht ook meer een excuus en zo af en toe word ik geheel tegen mijn zin er door dit soort vragen op gewezen dat ik nog heel veeeeel niet weet..
WOW!!!! Hulde voor mezelf!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Is goeeeeed !!!!!
Zie je wel dat je 't wist?
peaceman +1
Trusten!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:27 schreef GLO het volgende:
Heu... dat heb ik wel 's gelezen. Wel twee keer ook. Maar onthouden? Nee.
Ochtendploegwerk dus.
Trusten
Er staat nog een vraag van peaceman open...quote:
Ja, parkeer die maar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag van peaceman open...
Of parkeren we die even?
Oeh, dom!quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:11 schreef Neleos het volgende:
Eehm
Ik kan alleen maar iets doms roepen.
John Frusciante!!
Sleep well Nelquote:Op donderdag 5 mei 2005 03:17 schreef Neleos het volgende:
Sorry, ik zie het niet.
Ben trouwens ook enorm moe.
Dus weltruste GLO![]()
voordel is dat er 2 vragen openstaan![]()
Vier zelfsquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef peaceman het volgende:
De Radiohead-leden Thom Yorke en Colin Greenwood hebben in hun schooltijd in een 4-tal bandjes gezeten voor er sprake was van andere leden die nu nog bij Radiohead zitten. Noem 1 van deze 4 schoolbandjes
Da's de SRV-man, Stevie Ray Vaughan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vier zelfsIk weet dat TNT er een van is.
De vraag van GLO geen idee
quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, bezorgt hij ook op bevrijdingsdagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |