Bukgeit, veel plezier en kom heelhuids terug (al was het maar voor de standquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:25 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Yea sure, maar even een paar dagen geduld.
Ja, The archies hadden wel Sugar, sugar zie ik op amg en in de lijst van GLOquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef ranja het volgende:
argh haal ik Archies en Rubettes door elkaar
wat hij zegtquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Mark het volgende:
Lijkt me de begeleidingsband van Prince, dus de New Power Generation
Oeps, ik had je niet gezien, Mark...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Mark het volgende:
Lijkt me de begeleidingsband van Prince, dus de New Power Generation
Dat zou weer goed kunnen als ik de back-drop bekijk...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
wiequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
Nieuwe southern rock band, helemaal van god los als ik de berichten mag geloven. CD is iig erg OK. Heb ze gemist op de KoninginneNach, maar ga ze beslist bekijken op Metropolisquote:
Ja, nou je het zegtquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat zou weer goed kunnen als ik de back-drop bekijk...
Zou het eindelijk een keertje goed zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
GLO +1quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:54 schreef GLO het volgende:
White Cowbell Oklahoma?
Vanavond met Doc naar concert in Doornroosje geweest en het isquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef GLO het volgende:
Nieuwe southern rock band, helemaal van god los als ik de berichten mag geloven. CD is iig erg OK. Heb ze gemist op de KoninginneNach, maar ga ze beslist bekijken op MetropolisOh yeah
Kijk peaceman, dat bedoel ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:59 schreef Mark het volgende:
Vanavond met Doc naar concert in Doornroosje geweest en het is![]()
quote:Die backdrop had ik gemist
Naam staat genoteerd...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef GLO het volgende:
[..]
Kijk peaceman, dat bedoel ik![]()
[..]
Ik ook, dus no worry.
Enkel fragmenten...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naam staat genoteerd...zo helpen we elkaar weer he?
![]()
Ach, voor wat hoort watquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Naam staat genoteerd...zo helpen we elkaar weer he?
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef belsen het volgende:
Eeuwige jeugd, toch?
Zo heet de DVD in elk geval wel.
wel aardig, niet helemaal mijn cuf of tea geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Enkel fragmenten...
Klinkt wel vet overigens.
Live klinkt het veel vetter, met name "Put the south in your mouth" rockt als de netenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
wel aardig, niet helemaal mijn cuf of tea geloof ik, maar goed misschien moet je het vaker horen..
Boudewijn de Groot adoratie topicquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Op naar:
Boudewijn de Groot adoratie topic of Boudewijn De Groot?...
Die wou ik als eerste hint gevenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:07 schreef belsen het volgende:
Eeuwige jeugd, toch?
Zo heet de DVD in elk geval wel.
Songtitel. Als je een latere live-CD of DVD hebt is het een makkie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:13 schreef GLO het volgende:
Songtitel of albumtitel?
Je moet het vooral hard horen en bij voorkeur flink in de lorum zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel aardig, niet helemaal mijn cuf of tea geloof ik, maar goed misschien moet je het vaker horen..
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:12 schreef belsen het volgende:
Welke titel gebruikt Boudewijn de Groot twee maal en hoe kon dat gebeuren?
Nu, als op dit moment, of de laatste tijd. Het eerste niet, het tweede wel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
luistert er niemand naar muziek nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |