Tja, ik heb bijna alles van Bo, maar geen livewerk of dvd's...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Songtitel. Als je een latere live-CD of DVD hebt is het een makkie.
Jawel, naar Moving Units (nog een aanrader!)quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
luistert er niemand naar muziek nu?
Nee, helaas, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, ik heb bijna alles van Bo, maar geen livewerk of dvd's...
Er is me ook nog nooit een dubbeling opgevallen.
Maar laat ik 's wat gokken: Strand?
Als in nu... het is zo stil in Wat luister je NU ? Oude stijl # 645quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu, als op dit moment, of de laatste tijd. Het eerste niet, het tweede wel.
'k Vond hem niet zo, maar goed, dat is mijn mening; geef mij Uncut maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, naar Moving Units (nog een aanrader!)
White Cowbell Oklahoma ken ik al
Oei, moet ik weer de jungle inquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, helaas, probeer het nog eens.
Kijk eens je platen na, want beide nummers zijn opgenomen in het reguliere oevre.
Dat leek me al, ben sowieso al niet dol op liveplaten of -dvd's.quote:Boudewijn speelt sowieso weinig interessants (als in opmerkelijks) op live-CD's of DVD's.
En waarom? Denk niet te moeilijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:22 schreef peaceman het volgende:
Eva
Daarmee gaat ie picknicken?quote:
Ik vraag me ook af waarom ik ze allemaal heb, want ze overlappen elkaar eigenlijk veel te veel...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:23 schreef GLO het volgende:
Dat leek me al, ben sowieso al niet dol op liveplaten of -dvd's.
Nee, hoe komt het dat die titel dubbel gebruikt wordt.quote:
Werkelijk geen idee.... vind het al heel wat dat ik Eva wistquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, hoe komt het dat die titel dubbel gebruikt wordt.
Dag Neva'squote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef Neva het volgende:
hmm k weet het ook niet maar ga me bedje opzoekentot snel maar weer
![]()
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:19 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Vond hem niet zo, maar goed, dat is mijn mening; geef mij Uncut maar
Cool. En ondertussen kon je het spel spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef bartrid het volgende:
zo, net terug van Amon Tobin die een 5.1 surround sound Splinter Cell set gedaan heeft. Tering wat was dat hard zeg. Goed dat ze oordopjes uitdeelden anders hadden mijn arme oude oren het niet overleefd![]()
Goed genoeg; twee verschillende tekstdichters Lennaert Nijgh op Picknick en Herman Pieter de Boer op Een nieuwe herfst.quote:
Op de site staan een paar MP3'tjes, best tof.quote:
Harm Schepers, lees ik in het boekje. Maar stom dat ik daar niet ff bij doordachtquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef belsen het volgende:
[..]
Herman Pieter de Boer op Een nieuwe herfst.
alleen even kijken of er nog iets openstaat dat ik weet, morgen weer werken.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:32 schreef GLO het volgende:
[..]
Cool. En ondertussen kon je het spel spelen?
Dan staat het fout op de site.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:35 schreef GLO het volgende:
[..]
Harm Schepers, lees ik in het boekje. Maar stom dat ik daar niet ff bij doordacht
Klinkt best lekker!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:34 schreef belsen het volgende:
Op de site staan een paar MP3'tjes, best tof.
Mooi lijstje... ik had nog:quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:44 schreef belsen het volgende:The Kinks - Have another drink The Kinks - Alcohol Bram Vermeulen - Dorst Ome Henne - 88 glazen bier Jovink en de Voederbietels - De zevendronk De Band Zonder Banaan - Koning Pilseman Jacques Brel - La bierre Niet Uit Het Raam - Drinklied Belsen - The boozer Splodgenassabounds - Two pints of lager and a packet of crisps please
Er is trouwens ook nog een vermakelijke versie van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.quote:
Inderdaad en dan ga ik ook.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:50 schreef GLO het volgende:
Bon Scott
Ik voel gewoon dat het een vervolgvraag isquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:49 schreef belsen het volgende:
En hier is The boozer.
Wie zoop zich op 19 februari 1980 in London dood aan de Whisky?
vrees dat die vraag blijft staan, want er zijn volgens mij niet veel meer online en ik heb geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:55 schreef GLO het volgende:
En wie was daarin zijn voorbeeld op 1 januari 1953, op de achterbank van een Cadillac op de highway in West-Virginia?
Trusten belsenquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ga ik ook.
Punt en vraag voor GLO!
Take your timequote:Op donderdag 5 mei 2005 01:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
vrees dat die vraag blijft staan, want er zijn volgens mij niet veel meer online en ik heb geen idee![]()
quote:The last single released in his lifetime was "I'll Never Get Out of This World Alive", which reached number one immediately after his death.
Jeez.... 1953 toen waren mijn ouders net geboren..... Al Johnson? (vast een stom antwoord)quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Take your time
Kom, even nadenken. Een legendarische zanger en een legendarische dood.
En, hoe wrang:
[..]
Ik was nog even aan het rellen in het 'oh wat er erg d'r waren te veel zwarte kindjes op de Dam tijdens dodenherdenking'-topic. Als ik dat niet had gedaan dan had ik veel punten gehad lees ik nu...quote:
Je opofferen voor het goede doel... da's bijna een gratis punt waard.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het rellen in het 'oh wat er erg d'r waren te veel zwarte kindjes op de Dam tijdens dodenherdenking'-topic. Als ik dat niet had gedaan dan had ik veel punten gehad lees ik nu...
Maar nu ga ik echt slapen![]()
Wat heeft dat er mee te maken? Je weet toch ook wie Hitler was? Of Willem van Oranje?quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jeez.... 1953 toen waren mijn ouders net geboren
Nou, stom wil ik niet zeggen, maar het is niet goedquote:..... Al Johnson? (vast een stom antwoord)
Nou omdat ik een deel van die muziekgeschiedenis gemist heb door mijn leeftijd.... oftwel ik zoek een excuus omdat ik het niet weetquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Je weet toch ook wie Hitler was? Of Willem van Oranje?
[..]
Nou, stom wil ik niet zeggen, maar het is niet goed
Fotootje:
[afbeelding]
Ik geef je er nog een stukje bio bij:quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:06 schreef peaceman het volgende:
wordt voor de ochtendploeg vrees ik....ga over 5 minuutjes offline
quote:is the father of contemporary country music. He was a superstar by the age of 25; he was dead at the age of 29. In those four short years, he established the rules for all the country performers who followed him and, in the process, much of popular music.
wrote a body of songs that became popular classics, and his direct, emotional lyrics and vocals became the standard for most popular performers. He lived a life as troubled and reckless as that depicted in his songs.
Ja maar, de geschiedenis begint toch niet bij je geboorte? Je weet toch ook wie Elvis Presley is? Deze meneer is bijna net zo beroemd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou omdat ik een deel van die muziekgeschiedenis gemist heb door mijn leeftijd.... oftwel ik zoek een excuus omdat ik het niet weet![]()
precies.. zocht ook meer een excuus en zo af en toe word ik geheel tegen mijn zin er door dit soort vragen op gewezen dat ik nog heel veeeeel niet weet..quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja maar, de geschiedenis begint toch niet bij je geboorte? Je weet toch ook wie Elvis Presley is? Deze meneer is bijna net zo beroemd.
Is goeeeeed !!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:14 schreef peaceman het volgende:
Country dus.... Hank Williams lijkt me aanzienlijk lang geleden, da´s de enige die ik zo kan bedenken, maar of die in 1953 overleed...
Dat viel dus nog best mee. Meer een kwestie van de puzzelstukjes op de juiste plek leggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
precies.. zocht ook meer een excuus en zo af en toe word ik geheel tegen mijn zin er door dit soort vragen op gewezen dat ik nog heel veeeeel niet weet..
WOW!!!! Hulde voor mezelf!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Is goeeeeed !!!!!
Zie je wel dat je 't wist?
peaceman +1
Trusten!quote:Op donderdag 5 mei 2005 02:27 schreef GLO het volgende:
Heu... dat heb ik wel 's gelezen. Wel twee keer ook. Maar onthouden? Nee.
Ochtendploegwerk dus.
Trusten
Er staat nog een vraag van peaceman open...quote:
Ja, parkeer die maar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:05 schreef GLO het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag van peaceman open...
Of parkeren we die even?
Oeh, dom!quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:11 schreef Neleos het volgende:
Eehm
Ik kan alleen maar iets doms roepen.
John Frusciante!!
Sleep well Nelquote:Op donderdag 5 mei 2005 03:17 schreef Neleos het volgende:
Sorry, ik zie het niet.
Ben trouwens ook enorm moe.
Dus weltruste GLO![]()
voordel is dat er 2 vragen openstaan![]()
Vier zelfsquote:Op donderdag 5 mei 2005 02:23 schreef peaceman het volgende:
De Radiohead-leden Thom Yorke en Colin Greenwood hebben in hun schooltijd in een 4-tal bandjes gezeten voor er sprake was van andere leden die nu nog bij Radiohead zitten. Noem 1 van deze 4 schoolbandjes
Da's de SRV-man, Stevie Ray Vaughan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vier zelfsIk weet dat TNT er een van is.
De vraag van GLO geen idee
quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Oei, bezorgt hij ook op bevrijdingsdagen?
Vandaag schefferspop in Dordrecht, wie kan mij 2 namen noemen die optreden hier??quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Stel uw vraag, o bigshadow: ik ben ervandoor![]()
big shadow +1quote:Op donderdag 5 mei 2005 08:32 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Vier zelfsIk weet dat TNT er een van is.
Ook een goede morgens, Coparck is inderdaad van de partijquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik weet alleen dat Coparck komt, goedemorgen trouwens!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 09:49 schreef DaisyDuke het volgende:
"...voormalig gotchavoorman": Track Addicts?
Ceci n'est pas un hintquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Z zou het zeker moeten weten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |