Tja, ik heb bijna alles van Bo, maar geen livewerk of dvd's...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Songtitel. Als je een latere live-CD of DVD hebt is het een makkie.
Jawel, naar Moving Units (nog een aanrader!)quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
luistert er niemand naar muziek nu?
Nee, helaas, probeer het nog eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, ik heb bijna alles van Bo, maar geen livewerk of dvd's...
Er is me ook nog nooit een dubbeling opgevallen.
Maar laat ik 's wat gokken: Strand?
Als in nu... het is zo stil in Wat luister je NU ? Oude stijl # 645quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Nu, als op dit moment, of de laatste tijd. Het eerste niet, het tweede wel.
'k Vond hem niet zo, maar goed, dat is mijn mening; geef mij Uncut maarquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Jawel, naar Moving Units (nog een aanrader!)
White Cowbell Oklahoma ken ik al
Oei, moet ik weer de jungle inquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, helaas, probeer het nog eens.
Kijk eens je platen na, want beide nummers zijn opgenomen in het reguliere oevre.
Dat leek me al, ben sowieso al niet dol op liveplaten of -dvd's.quote:Boudewijn speelt sowieso weinig interessants (als in opmerkelijks) op live-CD's of DVD's.
En waarom? Denk niet te moeilijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:22 schreef peaceman het volgende:
Eva
Daarmee gaat ie picknicken?quote:
Ik vraag me ook af waarom ik ze allemaal heb, want ze overlappen elkaar eigenlijk veel te veel...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:23 schreef GLO het volgende:
Dat leek me al, ben sowieso al niet dol op liveplaten of -dvd's.
Nee, hoe komt het dat die titel dubbel gebruikt wordt.quote:
Werkelijk geen idee.... vind het al heel wat dat ik Eva wistquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, hoe komt het dat die titel dubbel gebruikt wordt.
Dag Neva'squote:Op donderdag 5 mei 2005 01:27 schreef Neva het volgende:
hmm k weet het ook niet maar ga me bedje opzoekentot snel maar weer
![]()
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:19 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Vond hem niet zo, maar goed, dat is mijn mening; geef mij Uncut maar
Cool. En ondertussen kon je het spel spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:30 schreef bartrid het volgende:
zo, net terug van Amon Tobin die een 5.1 surround sound Splinter Cell set gedaan heeft. Tering wat was dat hard zeg. Goed dat ze oordopjes uitdeelden anders hadden mijn arme oude oren het niet overleefd![]()
Goed genoeg; twee verschillende tekstdichters Lennaert Nijgh op Picknick en Herman Pieter de Boer op Een nieuwe herfst.quote:
Op de site staan een paar MP3'tjes, best tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |